Die heb je zeker! Hier in de stad verkopen ze dat bij een tekenzaak. Er zijn honderden textielstiften. Dus gewoon bij de eerste de beste teken/schilderzaak binnen lopen, en daar hebben ze het vast wel!quote:Op zondag 9 mei 2004 20:34 schreef --H-I-M-- het volgende:
Ja, maar het moet eigenlijk hele dunne tekst zijn, dus een spuitbus gaat niet werken
Die textielverf, zit dat ook in pennen, of is dta echt een potje, ik heb nl een soort van pen nodig!
A heel mooi, ik ga meteen op pad!!quote:Op maandag 10 mei 2004 11:36 schreef Morgil het volgende:
[..]
Die heb je zeker! Hier in de stad verkopen ze dat bij een tekenzaak. Er zijn honderden textielstiften. Dus gewoon bij de eerste de beste teken/schilderzaak binnen lopen, en daar hebben ze het vast wel!
Je gaat toch geen HIM jasje maken hequote:Op maandag 10 mei 2004 13:50 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
A heel mooi, ik ga meteen op pad!!
Laat ik het er op houden dat ik de clip van "In Joy and Sorrow" heeeeel goed bekeken hebquote:Op maandag 10 mei 2004 15:24 schreef Ils het volgende:
[..]
Je gaat toch geen HIM jasje maken he
s6 dan maarquote:Op maandag 10 mei 2004 15:58 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Laat ik het er op houden dat ik de clip van "In Joy and Sorrow" heeeeel goed bekeken heb
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |