Dus kijkers worden resistent bij over exposure?quote:Op zondag 9 mei 2004 17:08 schreef Tijn het volgende:
Als iedereen het zou doen, zou het geen kijkers meer trekken.
quote:Op zondag 9 mei 2004 17:15 schreef FredvZ het volgende:
Omdat het te erg is om naar een topless Noraly Beyer te kijken...
Het zijn de sixties niet meer hoor, tegenwoordig hebben we normen & waarden.quote:Op zondag 9 mei 2004 17:19 schreef Twinky het volgende:
en als je dit doorvoert loopt straks de hele wereld naakt rond
Eigen huis en tuin op RTL4... zou je dat ECHT willen?????quote:Op zondag 9 mei 2004 17:07 schreef Ryan3 het volgende:
Dus wie kan mij vertellen waarom niet in iedere film, teeveeprogramma, actualiteitenrubriek, aflevering van kerkenpad, koken-met-sterren, sportjournaal etc. midden in de uitzending blote borsten te zien zijn.
Zonde, nietwaar.quote:Op zondag 9 mei 2004 17:21 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het zijn de sixties niet meer hoor, tegenwoordig hebben we normen & waarden.
Je meent het!quote:Op zondag 9 mei 2004 17:21 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het zijn de sixties niet meer hoor, tegenwoordig hebben we normen & waarden.
OH! OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!quote:Op zondag 9 mei 2004 17:23 schreef Catwoman1986 het volgende:
Niet alle mensen willen zoiets zien, en niet alle actrices willen zo in een film te zien zijn....
En je hebt ook nog zoiets als kinderen die naar de tv kijken.
Jij hebt het over elk programma, beetje raar als tijdens de teletubbies ineens een paar blote tieten te zien zijn
Sterker nog, het IS al zo! *brrrrrrr*quote:Op zondag 9 mei 2004 17:25 schreef Beasjtie het volgende:
[..]
Eigen huis en tuin op RTL4... zou je dat ECHT willen?????
Tuurlijk niet. Het is toch altijd mooier om weemoedig en nostalgisch terug te kijken op vervlogen tijden dan om er midden in te zitten?quote:Op zondag 9 mei 2004 17:25 schreef search64 het volgende:
[..]
Zonde, nietwaar.
Het zal eerder schokkend zijn voor kinderenquote:Op zondag 9 mei 2004 17:29 schreef saban het volgende:
Plus er kijken ook kinderen naar TV, stel je voor je kijkt met je zoon naar TV, en ineens zie je blote borsten...om te kotsen
Ik ben niet oversekst. De kijker is oversekst. Ik wil gewoon mijn boterham verdienen.quote:Op zondag 9 mei 2004 17:29 schreef saban het volgende:
Het lijkt wel alsof TS oversext is, waar sex is is publiek ? Het is niet direct sex, maar het is wel iets 'opwindends' volgens de TS.
Niet te vergeten, als je elke dag blote borsten op TV ziet, dat je er na een tijdje ziekt wordt als Frisia.
'Alweer' die !#@@! borsten.
Ik vind het maar onzin.
Plus er kijken ook kinderen naar TV, stel je voor je kijkt met je zoon naar TV, en ineens zie je blote borsten...om te kotsen
Kinderen mogen geen blote borsten zien???quote:Op zondag 9 mei 2004 17:19 schreef Twinky het volgende:
omdat er ook wel eens kinderen naar tv kijken?
en als je dit doorvoert loopt straks de hele wereld naakt rond. al zou dat opzich ook wel leuk zijn, je weet meteen wat voor vlees je in de kuip hebt
Ondanks deze verpeste wereld is de gemiddelde televisie- en filmmaker wel iets idealistischer dan dat heb ik het ideequote:Op zondag 9 mei 2004 17:31 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik ben niet oversekst. De kijker is oversekst. Ik wil gewoon mijn boterham verdienen.
Misschien voor ouwe knarren, ik ben pas twintig.quote:Op zondag 9 mei 2004 17:30 schreef Tijn het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Het is toch altijd mooier om weemoedig en nostalgisch terug te kijken op vervlogen tijden dan om er midden in te zitten?
Ik weet niet waar jij leeft, of je leeft in 2050, maar in het jaar 2004 in Nederland is het niet normaal dat kleine kinderen blote borsten ziet op TV.quote:Op zondag 9 mei 2004 17:32 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Kinderen mogen geen blote borsten zien???
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |