dat zal het wel zijn jaquote:Op zondag 9 mei 2004 16:19 schreef Oppersmurf het volgende:
Omdat vrouwen mentaal onstabiel zijn.
Emotioneel zeker wel ja, erg vaak.quote:Op zondag 9 mei 2004 16:19 schreef Oppersmurf het volgende:
Mentaal onstabiel?quote:Op zondag 9 mei 2004 16:19 schreef Oppersmurf het volgende:
Zie de euforische toestanden op Moederdag.quote:Op zondag 9 mei 2004 16:22 schreef Spack het volgende:
[..]
Mentaal onstabiel?
Zie je wel?quote:Op zondag 9 mei 2004 16:26 schreef kippiej het volgende:
En jij gaat een kl00n aanmaken omdat je ruzie met je vriendinnetje hebt
Als in: niet stabiel?quote:Op zondag 9 mei 2004 16:19 schreef Oppersmurf het volgende:
kloon of newbie, maar goed, ontopic:quote:Op zondag 9 mei 2004 16:28 schreef Spack het volgende:
kloon?
ik dacht meer aan onz.quote:Op zondag 9 mei 2004 16:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Schopje naar R&P (in de hoop op wat meer diepgang)
Dat is het dus ze vertrouwen elkaar voor geen meterquote:Op zondag 9 mei 2004 16:40 schreef Aardbei_ het volgende:
maar als je toch echt goede vriendinnen bent dan keer je je toch niet tegen elkaar? waarom zou je dat doen als je elkaar volledig vertrouwt,
of ze willen het niet,. Jaloeziequote:Op zondag 9 mei 2004 16:43 schreef NeLiZu het volgende:
[..]
Dat is het dus ze vertrouwen elkaar voor geen meter![]()
heeeelemaal mee eeens, alleen ken mijn beste vriendin al 10 jaar;)quote:Op zondag 9 mei 2004 17:21 schreef lovegrrl het volgende:
wat voor beste vriendinnen dan? ik gun die van mij het allerbeste, vertrouw haar volledig en zal nooit iets doen/zeggen om haar te kwetsen, hoe boos ik soms ook ben
ken haar bijna mijn hele leven waarvan we al 5 jaar beste vriendinnen zijn, weet precies wat ik aan dr heb en zal me nooit zomaar ineens tegen haar keren
denk dat TS de verkeerde 'beste' vriendinnen kent
ik ken er ook genoeg die ineens breken, misschien is dat iets wat ze 'beter' kunnen.quote:Op zondag 9 mei 2004 17:26 schreef Aardbei_ het volgende:
[..]
heeeelemaal mee eeens, alleen ken mijn beste vriendin al 10 jaar;)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |