Welcome to the EU, Duitsland en Frankrijk drammen wel vaker dit soort onzin door onze strot...quote:Op donderdag 1 juli 2004 17:17 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Serieus?
Pleuris moet ik dalijk mijn spellen uit amerika over gaan laten komen
Heb je een bron?
quote:Op dinsdag 29 juni 2004 17:53 schreef peristilius het volgende:
[..]
1024 GB? Das ook niet weinig
Oh, dan moet het wel prima lopen op mijn AMD Athlon 1600+ met 392Mb DDR2100 en GeForce 4 Ti.4200 64Mbquote:Op donderdag 1 juli 2004 20:15 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
Minimale systeemeisen zijn bekend gemaakt:
Een computer met een 1.2 GHz Processor, 256 MB Ram, DirectX 7 Videokaart, Windows 2000/XP/ME/98
Wat!?!?!?! Geen trackball en joystick ondersteuning!?!?quote:en een Muis/Toestenbord/Beeldscherm zou moeten volstaan om het spel naar behoren te kunnen spelen.
Wow, kick-ass PC!quote:Op donderdag 1 juli 2004 22:10 schreef RetepV het volgende:
[..]
Oh, dan moet het wel prima lopen op mijn AMD Athlon 1600+ met 392Mb DDR2100 en GeForce 4 Ti.4200 64Mb. Ik heb er wel alleen maar Windows 2000 op staan, niet al die andere OSsen die ze noemen, maar als ze het persee willen zet ik die andere troep er ook wel op.
[..]
Wat!?!?!?! Geen trackball en joystick ondersteuning!?!?![]()
![]()
Geen directe, maar in de PC Zone van april was er een soort 1 april grap wat neerkwam op een wettelijk wereldwijd verbod op gamen.quote:Op donderdag 1 juli 2004 17:17 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Serieus?
Pleuris moet ik dalijk mijn spellen uit amerika over gaan laten komen
Heb je een bron?
Het was geen Counter-Srike 2, maar CS in de Source engine. Counter-Strike 2 komt pas later.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 14:54 schreef XxxPimxxX het volgende:
Er waren ook al beelden van Counterstrike 2, zwaar goed
Same here.quote:Op donderdag 1 juli 2004 23:49 schreef Blinker het volgende:
lage specs...
Wel beter dan kan mijn upgrade nog ff w8en
Ayequote:Op dinsdag 27 juli 2004 22:46 schreef Evil_Jur het volgende:
We lijken nog maar een paar weken verwijderd van goldstatus dus ik geef dit topic maar es een schop.
Ik vind het trouwens wel leuk dat je gratis de nieuwste CS erbij krijgt.
Dat betwijfel ik hoor, half life is nog steeds debeste pc game ooit, en heel wat mensen zitten op het vervolg te wachten.quote:Op donderdag 29 juli 2004 22:32 schreef speedfreakssj het volgende:
het is al zovaak uitgesteld volgens mij, ik denk dat ze dat weer gaan doen ofzo want Doom III zal denk ik best wel beter verkopen.
HL2 zal een, op het eerste gezicht, een langere houdbaarheid (hiermee doel ik op de source mods etc) hebben dan DoomIII, en is wat vriendelijker voor de low specs comps.Als ik zou moeten kiezen, en ik had +- 50 eu te besteden (stel dat ze nou tegelijk uitkomen), in een winkel tussen doom 3 en hl 2 zou ik voor hl2 gaan. (ondanks dat ik Doom III wel gepre-ordered hebquote:Op donderdag 29 juli 2004 22:59 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik hoor, half life is nog steeds debeste pc game ooit, en heel wat mensen zitten op het vervolg te wachten.
Met de specs voor Doom valt het wel mee. Op een redelijk laag budget systeem is het heel goed te spelen.quote:Op donderdag 29 juli 2004 23:59 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
HL2 zal een, op het eerste gezicht, een langere houdbaarheid (hiermee doel ik op de source mods etc) hebben dan DoomIII, en is wat vriendelijker voor de low specs comps.Als ik zou moeten kiezen, en ik had +- 50 eu te besteden (stel dat ze nou tegelijk uitkomen), in een winkel tussen doom 3 en hl 2 zou ik voor hl2 gaan. (ondanks dat ik Doom III wel gepre-ordered heb)
Er was toch volgens mij wel het een en ander duidelijk over de min specs ?quote:Op vrijdag 30 juli 2004 00:43 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Met de specs voor Doom valt het wel mee. Op een redelijk laag budget systeem is het heel goed te spelen.
Helaas is hier bij HL2 nog 0,0 over bekend.
Ze laten ons wel behoorlijk lang in het duister nu.
Ze mogen wel weer eens wat screenies of filmpjes geven
Ik vermoed eerder dat er voor Doom een vies politiek spelletje gespeeld wordt om meer NVidia kaarten te verkopen. Ik vind de specificaties voor Doom iig alles behalve meevallen. Vier jaar in ontwikkeling en het draait net op 1024x768 op een kaart die begin dit jaar de topkaart was die beschikbaar was. Dat is dus of heel erg slecht van John Carmack (en dat geloof ik niet) of het is een verkooptruc. Bovendien die arrogante uitspraken van iD dat de wereld hun volgtquote:Op vrijdag 30 juli 2004 00:43 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Met de specs voor Doom valt het wel mee. Op een redelijk laag budget systeem is het heel goed te spelen.
Helaas is hier bij HL2 nog 0,0 over bekend.
Ze laten ons wel behoorlijk lang in het duister nu.
Ze mogen wel weer eens wat screenies of filmpjes geven
Inderdaad, als D3een spel gaat worden wat slechts 2% van de gamers op volle glorie kan draaien, 38% op redelijk en de rest op matig of low, dan denk ik niet dat het erg lang gekocht gaat worden.quote:Op donderdag 29 juli 2004 23:59 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
HL2 zal een, op het eerste gezicht, een langere houdbaarheid (hiermee doel ik op de source mods etc) hebben dan DoomIII, en is wat vriendelijker voor de low specs comps.
HL1: Jij bent Gorden Freeman, werkt in de Black Mesa Research Facility als onderzoeker. Je werkt op een afdeling die probeert een portal naar een andere dimensie te maken. Dat lukt alleen wordt de portal open gehouden en komen er allemaal aliens doorheen. Je moet vluchten en proberen de BMRF uit te komen die helemaal infested is met aliens. Ondertussen probeert de overheid met elite troepen de hele BMRF uit te roeien, niet alleen de aliens, maar ook alle werknemers. Een grote coverup dus.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 11:26 schreef Gimeone2 het volgende:
okay excuses voor het ongemak, Maar het verhaal van half life 2. Waar gaat/draait het precies om en waarspeelt het zich af. Ik ken half life 1 wel een beetje maar niet zeker niet dat je me een kenner ervan mag noemen. dus iemand?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |