abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 1 juli 2004 @ 19:40:55 #76
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_20343437
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 17:17 schreef Me_Wesley het volgende:

[..]

Serieus?
Pleuris moet ik dalijk mijn spellen uit amerika over gaan laten komen
Heb je een bron?
Welcome to the EU, Duitsland en Frankrijk drammen wel vaker dit soort onzin door onze strot...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_20344035
De demo was al zo mooi.
  donderdag 1 juli 2004 @ 20:11:00 #78
56951 Najra
---------------
pi_20344204
quote:
Op dinsdag 29 juni 2004 17:53 schreef peristilius het volgende:

[..]

1024 GB? Das ook niet weinig

Ok 1GB dus
This space is reserved for a very funny quote I stole to make me look half the dumbass I truly am.
pi_20344336
Minimale systeemeisen zijn bekend gemaakt:
Een computer met een 1.2 GHz Processor, 256 MB Ram, DirectX 7 Videokaart, Windows 2000/XP/ME/98 en een Muis/Toestenbord/Beeldscherm zou moeten volstaan om het spel naar behoren te kunnen spelen. Het zou gold moeten gaan eind augustus/september.

Bron: http://www.driverheaven.net/dhinterviews/doug/
War. War never changes.
pi_20347203
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 20:15 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
Minimale systeemeisen zijn bekend gemaakt:
Een computer met een 1.2 GHz Processor, 256 MB Ram, DirectX 7 Videokaart, Windows 2000/XP/ME/98
Oh, dan moet het wel prima lopen op mijn AMD Athlon 1600+ met 392Mb DDR2100 en GeForce 4 Ti.4200 64Mb . Ik heb er wel alleen maar Windows 2000 op staan, niet al die andere OSsen die ze noemen, maar als ze het persee willen zet ik die andere troep er ook wel op.
quote:
en een Muis/Toestenbord/Beeldscherm zou moeten volstaan om het spel naar behoren te kunnen spelen.
Wat!?!?!?! Geen trackball en joystick ondersteuning!?!?

pi_20347369
Nare vent
War. War never changes.
  donderdag 1 juli 2004 @ 23:19:59 #82
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_20349221
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 22:10 schreef RetepV het volgende:

[..]

Oh, dan moet het wel prima lopen op mijn AMD Athlon 1600+ met 392Mb DDR2100 en GeForce 4 Ti.4200 64Mb . Ik heb er wel alleen maar Windows 2000 op staan, niet al die andere OSsen die ze noemen, maar als ze het persee willen zet ik die andere troep er ook wel op.
[..]

Wat!?!?!?! Geen trackball en joystick ondersteuning!?!?

Wow, kick-ass PC!
voor een PC van bijna 3 jaar oud
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  donderdag 1 juli 2004 @ 23:32:28 #83
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_20349605
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 17:17 schreef Me_Wesley het volgende:

[..]

Serieus?
Pleuris moet ik dalijk mijn spellen uit amerika over gaan laten komen
Heb je een bron?
Geen directe, maar in de PC Zone van april was er een soort 1 april grap wat neerkwam op een wettelijk wereldwijd verbod op gamen.

Goed, dat was natuurlijk onzin, maar in het mei nummer gaven ze een nadere toelichting. Hierin stond een stuk over games als zondebok (we kennen allemaal de verhalen wel) en werd het voorbeeld over Duitsland aangehaald. Duitsland kent een zeer strenge censuur mbt spellen. Bloed is groen, mensen zijn zombies of robots en zaken als hakenkruisen zijn er (wellicht logisch) helemaal taboe, dus een gekuisde versie van RTCW.

Tot nu toe is er geen sprake van een europese consensus hierover, maar als je weet dat de meeste mensen die belangrijke posities in Europa hebben veelan niks weten/moeten hebben van al die schietspellen, zou het niet lang kunnen duren voordat zoiets op europees niveau aangesteld wordt.

/edit: ik zal het eens aan iemand vragen die ik ken die net gekozen is. Wellicht kan hij mij daar wat meer info over geven.
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  donderdag 1 juli 2004 @ 23:49:06 #84
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_20350110
lage specs...
Wel beter dan kan mijn upgrade nog ff w8en
pi_20350961
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 14:54 schreef XxxPimxxX het volgende:
Er waren ook al beelden van Counterstrike 2, zwaar goed
Het was geen Counter-Srike 2, maar CS in de Source engine. Counter-Strike 2 komt pas later.
pi_20351134
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 23:49 schreef Blinker het volgende:
lage specs...
Wel beter dan kan mijn upgrade nog ff w8en
Same here.
War. War never changes.
pi_20899134
We lijken nog maar een paar weken verwijderd van goldstatus dus ik geef dit topic maar es een schop.

Ik vind het trouwens wel leuk dat je gratis de nieuwste CS erbij krijgt.
pi_20899219
quote:
Op dinsdag 27 juli 2004 22:46 schreef Evil_Jur het volgende:
We lijken nog maar een paar weken verwijderd van goldstatus dus ik geef dit topic maar es een schop.

Ik vind het trouwens wel leuk dat je gratis de nieuwste CS erbij krijgt.
Aye

Half Life 2, Half Life 2, Half Life 2

Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_20941352
Volgens de laatste berichten licht ie dus in september in de schappen, ik hoop het echt.
pi_20941770
Jeej dan kan ik m nog vragen voor dierendag
Misschien draait ie zelfs op mijn pc
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
  donderdag 29 juli 2004 @ 22:32:19 #91
24184 speedfreakssj
Bryan Adams- Run to you :9~
pi_20942144
het is al zovaak uitgesteld volgens mij, ik denk dat ze dat weer gaan doen ofzo want Doom III zal denk ik best wel beter verkopen.
pi_20942773
quote:
Op donderdag 29 juli 2004 22:32 schreef speedfreakssj het volgende:
het is al zovaak uitgesteld volgens mij, ik denk dat ze dat weer gaan doen ofzo want Doom III zal denk ik best wel beter verkopen.
Dat betwijfel ik hoor, half life is nog steeds debeste pc game ooit, en heel wat mensen zitten op het vervolg te wachten.
  donderdag 29 juli 2004 @ 23:59:09 #93
42306 Vassili_Z
Low Man's Lyric
pi_20943766
quote:
Op donderdag 29 juli 2004 22:59 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

Dat betwijfel ik hoor, half life is nog steeds debeste pc game ooit, en heel wat mensen zitten op het vervolg te wachten.
HL2 zal een, op het eerste gezicht, een langere houdbaarheid (hiermee doel ik op de source mods etc) hebben dan DoomIII, en is wat vriendelijker voor de low specs comps.Als ik zou moeten kiezen, en ik had +- 50 eu te besteden (stel dat ze nou tegelijk uitkomen), in een winkel tussen doom 3 en hl 2 zou ik voor hl2 gaan. (ondanks dat ik Doom III wel gepre-ordered heb )
Era Vulgaris
pi_20944582
quote:
Op donderdag 29 juli 2004 23:59 schreef Vassili_Z het volgende:

[..]

HL2 zal een, op het eerste gezicht, een langere houdbaarheid (hiermee doel ik op de source mods etc) hebben dan DoomIII, en is wat vriendelijker voor de low specs comps.Als ik zou moeten kiezen, en ik had +- 50 eu te besteden (stel dat ze nou tegelijk uitkomen), in een winkel tussen doom 3 en hl 2 zou ik voor hl2 gaan. (ondanks dat ik Doom III wel gepre-ordered heb )
Met de specs voor Doom valt het wel mee. Op een redelijk laag budget systeem is het heel goed te spelen.

Helaas is hier bij HL2 nog 0,0 over bekend.
Ze laten ons wel behoorlijk lang in het duister nu.
Ze mogen wel weer eens wat screenies of filmpjes geven
  vrijdag 30 juli 2004 @ 08:46:26 #95
42306 Vassili_Z
Low Man's Lyric
pi_20947471
quote:
Op vrijdag 30 juli 2004 00:43 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Met de specs voor Doom valt het wel mee. Op een redelijk laag budget systeem is het heel goed te spelen.

Er was toch volgens mij wel het een en ander duidelijk over de min specs ?
Era Vulgaris
  vrijdag 30 juli 2004 @ 09:05:29 #96
56951 Najra
---------------
pi_20947659
quote:
Op vrijdag 30 juli 2004 00:43 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Ik vermoed eerder dat er voor Doom een vies politiek spelletje gespeeld wordt om meer NVidia kaarten te verkopen. Ik vind de specificaties voor Doom iig alles behalve meevallen. Vier jaar in ontwikkeling en het draait net op 1024x768 op een kaart die begin dit jaar de topkaart was die beschikbaar was. Dat is dus of heel erg slecht van John Carmack (en dat geloof ik niet) of het is een verkooptruc. Bovendien die arrogante uitspraken van iD dat de wereld hun volgt
Wat ik van HL2 tot nu toe gezien heb is een stuk indrukwekkender dan wat ik van Doom gezien heb iig.
In ieder geval HL2 is vorig jaar al uitgebreid getoond, is begin dit jaar ook uitgebreid getoond, ATI moet ook een grafisch indrukwekkend spel hebben wat op hun kaarten het beste loopt. Dus ik denk dat HL2 binnen afzienbare tijd uitkomt en Doom III wegvaagd.
This space is reserved for a very funny quote I stole to make me look half the dumbass I truly am.
  vrijdag 30 juli 2004 @ 10:01:19 #97
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_20948503
quote:
Op donderdag 29 juli 2004 23:59 schreef Vassili_Z het volgende:

[..]

HL2 zal een, op het eerste gezicht, een langere houdbaarheid (hiermee doel ik op de source mods etc) hebben dan DoomIII, en is wat vriendelijker voor de low specs comps.
Inderdaad, als D3een spel gaat worden wat slechts 2% van de gamers op volle glorie kan draaien, 38% op redelijk en de rest op matig of low, dan denk ik niet dat het erg lang gekocht gaat worden.
Ik bedoel dus dat over een periode van bijvoorbeeld drie maanden de verkoopcijfers hoog zullen blijven als men er achter komt dat het spel voor de meerderheid niet lekker te spelen/zien is.
Daarbij heeft D3 nog beperkte multiplayer mogelijkheden. En wat is een FPS tegenwoordig zonder goede multiplay?

HL2 heeft als grote troef CS en ook, tenminste dat denk ik, goede multiplay mogelijkheden.

Al moet ik zeggen dat ik naar beiden gematigd nieuwsgierig ben. Ik zie het wel.
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_20950300
okay excuses voor het ongemak, Maar het verhaal van half life 2. Waar gaat/draait het precies om en waarspeelt het zich af. Ik ken half life 1 wel een beetje maar niet zeker niet dat je me een kenner ervan mag noemen. dus iemand?
master chief
pi_20952876
quote:
Op vrijdag 30 juli 2004 11:26 schreef Gimeone2 het volgende:
okay excuses voor het ongemak, Maar het verhaal van half life 2. Waar gaat/draait het precies om en waarspeelt het zich af. Ik ken half life 1 wel een beetje maar niet zeker niet dat je me een kenner ervan mag noemen. dus iemand?
HL1: Jij bent Gorden Freeman, werkt in de Black Mesa Research Facility als onderzoeker. Je werkt op een afdeling die probeert een portal naar een andere dimensie te maken. Dat lukt alleen wordt de portal open gehouden en komen er allemaal aliens doorheen. Je moet vluchten en proberen de BMRF uit te komen die helemaal infested is met aliens. Ondertussen probeert de overheid met elite troepen de hele BMRF uit te roeien, niet alleen de aliens, maar ook alle werknemers. Een grote coverup dus.

HL2 weet ik niet psies, maar diezelfde aliesn proberen iig de aarde over te nemen, en jij mag ze gaan stoppen
Als de natuur perfect was...
... zouden alle anorexialijders automatisch in vluchtelingenkampen worden geboren
pi_20953609
quote:
Op dinsdag 29 juni 2004 17:53 schreef peristilius het volgende:

[..]

1024 GB? Das ook niet weinig
Dat heb ik er nu ook zitten (MB) Wanneer moet HL2 nu uitkomen eigenlijk?
Xbox Live: Anormius
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')