Tja...lijkt me sterk (marketingtechnisch gezien) maar het zou wel kunnen. Twee benchmarkprogs, één voor nVidia en 1 voor Ati. Als nou de nieuwe 3dmark ook nog eens komt is het helemaal feestquote:Op donderdag 13 mei 2004 13:33 schreef Deviant1 het volgende:
Waarschijnlijk komt hij tegelijk met doom3 in de zomer uit.
De systeemeisen die Valve aanraden: p4 2 Ghz of hoger, GF4 / Radeon 9600 of hoger, 512 MB geheugenquote:Op vrijdag 14 mei 2004 15:01 schreef paarse_paashaas het volgende:
is er al een indruk over systeem eisen?
Dat is geen CS2 maar CS on Source zoals Gabe dat zei en ja die beelden zagen er zeer mooi uit. Waarschijnlijk komt er ook een CS2 versie in de toekomstquote:Op vrijdag 14 mei 2004 14:54 schreef XxxPimxxX het volgende:
Er waren ook al beelden van Counterstrike 2, zwaar goed
Die beelden komen voor in de laatste 5 minuten van dat 600+ Mb filmpje.quote:Op donderdag 20 mei 2004 11:22 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:
Ik hoorde dat er beelden waren van de_AZTEC .. kan iemand mij een linkje geven van de demofilmpje?
Ja, met baggerinstellingen en een hoop wachten, das altijd zo bij "minimumeisen". Ik ga moeten wachten tot ik mn nieuwe comp heb denk ik...quote:Op vrijdag 14 mei 2004 17:17 schreef Skwish het volgende:
[..]
De systeemeisen die Valve aanraden: p4 2 Ghz of hoger, GF4 / Radeon 9600 of hoger, 512 MB geheugen
Maar de minimale pc eisen volgens Valve zijn: p3 700Mhz, DX6/7 kaartje en 256mb geheugen. Jaja op een p3 700Mhz proccesor schijnt het ook nog te werken.![]()
Blind?quote:Op donderdag 20 mei 2004 15:43 schreef 7up het volgende:
wat zijn de minimun systeemeisen dan?
Populaire map van CS. de_aztec dan.quote:Op donderdag 20 mei 2004 12:29 schreef Najra het volgende:
Wat is de _AZTEC? Ongeveer hetzelfde als de _MAYA
bronquote:It was no secret that the culprits involved in the Half-Life 2 source code theft had been caught. Today however, Valve's Doug Lombardi has sent out a press release regarding the matter. It has now been confirmed that there have been arrests made in several countries and the press release also extends a thank you to the Half-Life 2 community on behalf of Gabe Newell.
ARRESTS MADE IN RELATION TO HALF-LIFE 2 THEFT
Online Community Tracks Down Hackers
June, 10 2004 - Arrests have been made in several countries related to the break-in to Valve's network, theft of the Half-Life 2 source code, and release of the source code on the Internet.
"Within a few days of the announcement of the break-in, the online gaming community had tracked down those involved," said Gabe Newell, Valve's CEO. "It was extraordinary to watch how quickly and how cleverly gamers were able to unravel what are traditionally unsolvable problems for law enforcement related to this kind of cyber-crime."
Thousands of tips were received related to the criminal activities, with a core group of people who were able to analyze and backtrack from these clues. Subsequent to these individuals being identified, Valve has been working with various national authorities to prepare cases against those involved, leading to these arrests.
"It was very uplifting to see how the community rallied and tracked these people down. Everyone here at Valve is once again reminded of how much we owe to the gaming community," added Mr. Newell.
En als dank gaan ze HL2 voor 25 eutjes verkopen?quote:Op donderdag 10 juni 2004 23:25 schreef Trigger_Hippie het volgende:
"It was very uplifting to see how the community rallied and tracked these people down. Everyone here at Valve is once again reminded of how much we owe to the gaming community," added Mr. Newell.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |