alexxx | zondag 9 mei 2004 @ 14:29 |
Wegens emigratie overbodig; Merk: Kawasaki Type: GPZ900R Cyl inhoud: 908cm3 aantal Cylinders: 4 Datum eerste toelating: 04-04-1985 Afgegeven kenteken: 22-02-1995 Km Stand; 66000 Prijs; Tegen elk aannemelijk Bod Alleen voor mensen die niet bang zijn voor snelheid Een echt snelheids Monster ![]() Mail: chrisr@telusplanet.net | |
ReserveBandit | zondag 9 mei 2004 @ 17:51 |
Snelheids monster? ![]() ![]() Volgens mij is het een 2-cilinder hoor... ![]() | |
NoT-YouR-MaN | zondag 9 mei 2004 @ 20:22 |
wooooooooooooow een 19 jaar oude SNELHEIDSDUIVEL .. was er geen plaats meer in een museum? ![]() | |
Anne | zondag 9 mei 2004 @ 20:23 |
quote:Wat heeft het bouwjaar nou met snelheid te maken ![]() | |
NoT-YouR-MaN | zondag 9 mei 2004 @ 20:33 |
quote:Ok wiseguy, dan mag jij aan mij vertellen of ze 19 jaar geleden een snelheidsmonster van nu hadden? ![]() ![]() | |
VanDread | zondag 9 mei 2004 @ 21:14 |
quote:dat is koetjes met kalfjes vergelijken.... ga jij maar een splinternieuwe R1 kopen.... ben je heel wat meer centjes kwijt he 4-stroke, 4-cylinder, dual over head camshaft, liquid-cooled Maximum horsepower [PS/rpm] 115 / 9,500 * of 108 / 9,500 * (ligt aan de versie) dat wil best vooruit hoor knul..... | |
Brutus2k | zondag 9 mei 2004 @ 21:18 |
Ben ik nou de enige die hem wel cool vind? Maar houd het ff ontopic!! Maar heb je geen richtprijs?? Wat is ongeveer de max snelheid eigenlijk? ![]() | |
Fokslet | zondag 9 mei 2004 @ 21:20 |
quote:Zeker nog nooit van een Cobra gehoord? Ok, tis een auto en geen motor, maar techniek komt zeker niet met de jaren. | |
VanDread | zondag 9 mei 2004 @ 21:27 |
wijsheid wel.... ben zo lief specs te vinden: Höchstgeschwindigkeit solo/mit Sozius 241/221 km/h Beschleunigung 0-100 km/h solo/mit Sozius 3,6/4,3 sek snapevous? van: http://www.gpz900r.de/ | |
Bigs | zondag 9 mei 2004 @ 21:29 |
Kun je geen richtprijs geven? Ik heb geen idee wat zo'n motor waard is. | |
ReserveBandit | zondag 9 mei 2004 @ 21:46 |
quote:Ow, ja, sorry, ik weet ook niks van motoren joh ![]() Rijd zelf pas 5 jaar waaronder 4 jaar circuit ![]() Dacht alleen dat het 2 cilinder was omdat de GPZ500 dat ook is.. neem me niet kwalijk ![]() ![]() Wel leuk dingetje om te beginnen ja! Maar snelheidsduivel is erg overdreven.. Ik zou zeggen rond de 2500 euro. | |
Patrick281 | zondag 9 mei 2004 @ 21:51 |
quote:Best een snel dingetje idd ![]() Blok is uiteindelijk geevolueerd naar de GPZ1000RX en de ZX-10. ![]() Prijzen: +/- 1.500,00 afhankelijk van de staat van onderhoud. ![]() | |
ReserveBandit | zondag 9 mei 2004 @ 21:52 |
2500 euro was ook al optimistisch ![]() Laten we het zo zeggen, voor de beginner istie idd pittig.. ![]() | |
alexxx | maandag 10 mei 2004 @ 01:02 |
Hij is helemaal opgevoerd zit in iedergeval meer pk's op dan de standaard, alles wat er snel op kon is er snel opgekomen. Je kan hem in iedergeval van ver aan horen komen ;-) , dat is wat ik ervan weet verder zegt het mij ook nix, heeft een keer 260 gelopen meen ik me te herinneren dat dat een keer gezegd is en das uitgeprobeerd in duitsland. Ik zou zo zeggen mail ff met mijn broer wanneer je serieus interresse hebt en onderhandel daar mee, want daar ga ik niet over. Hij woont namelijk nu in canada. |