Hoeveel? En waar woon je, dan weet ik of ik het op kan halen of niet?quote:Op zondag 9 mei 2004 02:57 schreef Monidique het volgende:
Ik heb humor.
Gelly? Hoeveel gram?quote:Op zondag 9 mei 2004 02:57 schreef Markster het volgende:
hoeveel gram, ik heb nog een overdosis liggen.
West-Fries, dus je moet van bollen houden.quote:Op zondag 9 mei 2004 02:57 schreef Ype het volgende:
[..]
Hoeveel? En waar woon je, dan weet ik of ik het op kan halen of niet?
Het mag tweede- of zelfs meerderehands zijn.quote:Op zondag 9 mei 2004 02:57 schreef RemCow het volgende:
Sorry .helaas, voor kwaliteit moet je betalen.
Sorry, ik deal niet met racisten.quote:Op zondag 9 mei 2004 02:58 schreef jercovski het volgende:
5 euro geboden :S
Als je het zou willen versnijden van tevoren zou ik dat erg sympatiek van je vinden.quote:Op zondag 9 mei 2004 02:59 schreef Monidique het volgende:
[..]
West-Fries, dus je moet van bollen houden.
Deze schijnt een volledig gebrek te hebben.quote:Op zondag 9 mei 2004 02:59 schreef Furby het volgende:
Vreemd topic. Het is VOOR een mod terwijl juist de modjes hier hun humor niet gebruiken en het kunnen verkopen (als in ongebruikt)
[afbeelding]
Daarnaast ging het hier om humor.quote:Op zondag 9 mei 2004 03:00 schreef Ype het volgende:
[..]
Sorry, ik deal niet met racisten.
Sorry, ik kan hier geen ueber-komische uitspraak op verzinnen, dus zeg ik maar: [i]we want freedom for the iraqi people[/u].iquote:Op zondag 9 mei 2004 03:01 schreef Ype het volgende:
[..]
Als je het zou willen versnijden van tevoren zou ik dat erg sympatiek van je vinden.
Een beetje gaan bieden terwijl ik hier probeer in te kopen.quote:Op zondag 9 mei 2004 03:02 schreef RemCow het volgende:
[..]
Daarnaast ging het hier om humor.
racist??quote:Op zondag 9 mei 2004 03:00 schreef Ype het volgende:
[..]
Sorry, ik deal niet met racisten.
Ik zoek doch redelijk scherpe humor, want ik heb het gevoel dat ik met minder niet wegkom zo.quote:Op zondag 9 mei 2004 03:02 schreef Monidique het volgende:
[..]
Sorry, ik kan hier geen ueber-komische uitspraak op verzinnen, dus zeg ik maar: [i]we want freedom for the iraqi people[/u].i
Dat is dan opzich wel weer humor.quote:Op zondag 9 mei 2004 03:03 schreef jercovski het volgende:
[..]
racist??
ik heb meer gekleurde dan blanke vriende hooorrr![]()
zie je wel dat je iets tegen blanken hebt...quote:Op zondag 9 mei 2004 03:03 schreef jercovski het volgende:
[..]
racist??
ik heb meer gekleurde dan blanke vriende hooorrr![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |