Toverdosis!quote:Op zondag 9 mei 2004 01:30 schreef Willaaam het volgende:
Gaaf, een toverdosis caffeïne!
Ik zou gaan hakken, is je energie zo op![]()
Ja me hart kloptte heel snel en ik zweette ook helemaal !quote:Op zondag 9 mei 2004 02:05 schreef skiczukie het volgende:
ik heb ook een keer een overdosis caffeine gehad, koffie. Op een gegeven moment draaide alles voor me ogen en ik zweette me helemaal kapot. Je voelt je dan echt ZO kut gewoon..
Hoeveel koffie had je dan wel niet op? Ik drink zelf ook sloten met koffie maar een "overdosis" nog nooit meegemaakt.quote:Op zondag 9 mei 2004 02:05 schreef skiczukie het volgende:
ik heb ook een keer een overdosis caffeine gehad, koffie. Op een gegeven moment draaide alles voor me ogen en ik zweette me helemaal kapot. Je voelt je dan echt ZO kut gewoon..
dat had ik de eerste keer met weedquote:Op zondag 9 mei 2004 02:09 schreef tonks het volgende:
[..]
Ja me hart kloptte heel snel en ik zweette ook helemaal !
ik moest ook nog werken.. telemarketingquote:Op zondag 9 mei 2004 02:09 schreef tonks het volgende:
[..]
Ja me hart kloptte heel snel en ik zweette ook helemaal !
Ik heb wel een aantal keren gehad dat ik 2 dagen niet geslapen had en louter dankzij de koffie wakker bleef, dat ik het toetsenbord geel/paars zag en dacht dat de geluidsboxen mee sprongen op het ritme van de muziekquote:Op zondag 9 mei 2004 02:05 schreef skiczukie het volgende:
Ik heb na 5 koppen koffie als buikpijn...quote:Op zondag 9 mei 2004 02:32 schreef kastanova het volgende:
Ik drink per dag zo'n 14 mokken koffie en heb snachts altijd last van buikpijn, kan dat door de koffie komen
Heb sowieso een caffeïneverslaving volgens mij, de vrouw had ooit per ongeluk eens caffeïnevrije koffie gehaald en ik had het pas door toen ik echt mijn ogen niet meer open kon houden gedurende de dag en dus op zoek ging naar de oorzaak.....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |