to be or not be, that's the questionquote:Op zaterdag 8 mei 2004 22:33 schreef Maerycke het volgende:
Gewoon ophangen... niet vouwen?
Ik heb dat filmpje nu 5* bekeken. Maar ik ga komende week maar even oefenen. Dat is wel een heeele snelle manier van opvouwen.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 23:04 schreef FHR het volgende:
Check dit filmpje (met dank aan de weblog!)
ja dat ken ik al, het filmpje behandelt korte mouwen! vandaar dit topic?quote:Op zaterdag 8 mei 2004 23:04 schreef FHR het volgende:
Check dit filmpje (met dank aan de weblog!)
Ja ik ga t ook s een keer proberen, ziet er wel cool uit.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 23:11 schreef Fixers het volgende:
[..]
Ik heb dat filmpje nu 5* bekeken. Maar ik ga komende week maar even oefenen. Dat is wel een heeele snelle manier van opvouwen.
quote:Op zaterdag 8 mei 2004 22:33 schreef Dafje33 het volgende:
Leg overhemd met knopen naar beneden. sla 1 zijkant naar binnen, van boven naar beneden. sla de mouw terug en naar beneden, zorg dat hij netjes zit bij armsgat. doe het zelfde bij de andere zijkant en mouw. vouw onderste helft van het geheel vanaf het midden naar bovenste helft. klaar is kees!
quote:Op zaterdag 8 mei 2004 23:11 schreef Fixers het volgende:
[..]
Ik heb dat filmpje nu 5* bekeken. Maar ik ga komende week maar even oefenen. Dat is wel een heeele snelle manier van opvouwen.
quote:Op zaterdag 8 mei 2004 23:12 schreef FHR het volgende:
[..]
Ja ik ga t ook s een keer proberen, ziet er wel cool uit.
Daar bestaat een ander topic voor!quote:Op zaterdag 8 mei 2004 23:15 schreef Black-Death het volgende:
Cool filmpje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |