Om eerlijk te zijn...ik denk dat de outfits me nog staan ook.quote:Op zondag 9 mei 2004 01:56 schreef Kugari-Ken het volgende:
[afbeelding]
Wizzard in het weekend
UTENA!
[afbeelding]
UTENA!
quote:Op zondag 9 mei 2004 02:00 schreef Kugari-Ken het volgende:
[afbeelding]
iedereen weet dat als ik al een cross-dresser zou worden ik me zou verkleden als Anthy, omdat ik net zo'n mooie benen heb als Anthy, en zo'n mooi slank middeltje... the boobs... aren't a problem
De kinky (boots)laarzen heb je alquote:Op zondag 9 mei 2004 02:01 schreef Kugari-Ken het volgende:
al kom ik er waarschijnlijk in de echte wereld er meer als Lord Fanny uit te zien...
[afbeelding]
did you flip out and start killing people!?quote:Op zondag 9 mei 2004 02:44 schreef Cybart het volgende:
It's my party...and I crie if I want to
Kug, thx voor je sms!
koekiemonster t-shirt en bungelende beestjesquote:Cool!
Mijn 'all time favorite' is het Tropenmuseum in Amsterdam. Er zijn altijd leuke tentoonstellingen en je kan een boekje meekrijgen waarin allemaal opdrachten staan die je door een bepaald deel van het museum leiden. (Voor jonge kinderen leuk, voor pubers niet al te cool behalve als je een alto puber bent met koekiemonster t-shirt en bungelende beestjes aan je Eastpack, en dan niet met je kleine broertje maar met je vriendinnen. Dan is het cool.)
well, I should have killed the DJquote:Op zondag 9 mei 2004 10:25 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
did you flip out and start killing people!?
21 jaar, je bent nu eindelijk helemaal volwassen!
Metal!!! Een vent naar me hart!!quote:Op zondag 9 mei 2004 11:33 schreef Cybart het volgende:
[..]
well, I should have killed the DJ
wij kwamen rond 1 uur aan in die tent waar we normaal onze avond besluiten...
ik weet niet waar die gast mee bezig was, maar we kwamen binnen toen ie hardstyle aan het draaien was. nouja dat doet ie wel vaker, dus so far so good...
ging ie opeens hardcore draaien... daarna metal...en tot overmaat van ramp waagde hij het erna om in een bomvolle kroeg/discotheek stef bos te gaan draaien????
echt wat een kutdj was het... niks R&B (sfeermakend), niks jare 70/80 (normaal altijd wel, en altijd leuk), niks top 40....
ontslaan die gast.... of vermoorden!
thx...quote:Op zondag 9 mei 2004 11:37 schreef Cazman het volgende:
[..]
Metal!!! Een vent naar me hart!!. alleen voor de rest had ik em wel willen geselen.
Gefeliciteerd Bart!
Misschien hebben ze er van geleerd en voortaan is die gast voortaan van de vloerquote:Op zondag 9 mei 2004 11:39 schreef Cybart het volgende:
[..]
thx...
ja opzich van mij mag ie metal en hardcore draaien... maar dan ergens anders
normaal draaien ze daar echt supergoed, en is het echt supergezellig
gisteren was gewoon echt iedereen op de muziek aan het wachten die ze normaal draaien
(die dus niet kwam)
echt was stonden er veel mensen gewoon de hele tijd stil en maar met elkaar te ouwehoeren...
zonde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |