quote:Op zondag 9 mei 2004 01:13 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ach, de fout is snel gemaakt, vooral als Vlarpje pompoms met pompoenen verwart.
Awwwww.quote:Op zondag 9 mei 2004 01:13 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Slaap lekker!quote:Op zondag 9 mei 2004 01:14 schreef Vlarp het volgende:
Ik ga slapen
Tot morgen
Trustenquote:Op zondag 9 mei 2004 01:14 schreef Vlarp het volgende:
Ik ga slapen
Tot morgen
Dat is dus wat ik ook tegen mijn zus zei, al had ik Sailor Moon als voorbeeld genomen. Der haar is al knalrood geverft, dus dat komt wel goed. Misschien iets simpeler met een witte polo, daar iets kragerigs of een doek bij, en een blauwe rok, maar het werkt denk wel. En dan staartjes met grote strikken.quote:Op zondag 9 mei 2004 01:18 schreef Kugari-Ken het volgende:
[afbeelding]
A-Ko (haar knalrood verven en een japans schooluniform aandoen)
Japans schooluniform voor meisjes is vrij simpel, een rok, boven de knieen, blauw, licht of marine, op een witte blouse, met daaromheen vaak een kraag met blauw en een rode doek.
Het is gebaseerd op britse marine uniformen, net als de echte japanse schooluniformen.
Maar ja, in zo een kostuum sta je wel ver boven de rest.quote:Op zondag 9 mei 2004 01:19 schreef wizarddragon het volgende:
[afbeelding]
Lijkt me echt moeilijk om ermee rond te lopen.
Yup Serge vind ik ook meer bij me passen en is eigenlijk ook makkelijk te realiseren.quote:Op zondag 9 mei 2004 01:38 schreef LeBeau het volgende:
Ik heb jullie twee wel ontketend, huh?
Die Serge vind ik wel passend, denk ik.
Ik zou zeggen, verf je haar blauw en ga ervoor.quote:Op zondag 9 mei 2004 01:42 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Yup Serge vind ik ook meer bij me passen en is eigenlijk ook makkelijk te realiseren.
[afbeelding]
Jouw ideale outfit voor een convention?quote:Op zondag 9 mei 2004 01:41 schreef Kugari-Ken het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Lain... van serial experiments Lain
Agent Smith - outfit...daar kan ik me wel in vinden...quote:Op zondag 9 mei 2004 01:52 schreef Kugari-Ken het volgende:
Stelvia of the Universe!
Wizzard's ultieme outfit...
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |