Ik ook niet. Misschien ooit iemand tussendoor. Echt goed kan ik me hem niet herinnerenquote:Op zondag 9 mei 2004 00:50 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ow? Ken je hem dan?...want ik ken hem niet..
quote:Op zondag 9 mei 2004 00:52 schreef Cazman het volgende:
[..]
Ik ook niet. Misschien ooit iemand tussendoor. Echt goed kan ik me hem niet herinneren
Ow okayquote:Op zondag 9 mei 2004 00:51 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Het lijkt me niet dat je iets gemist hebt.![]()
Ik ben nog wakker, en bezig mijn zus te helpen bij het verzinnen van een kostuum voor een thema verjaardagsfeest.quote:Op zondag 9 mei 2004 01:00 schreef Cazman het volgende:
iedereen nu naar bed of zo?
Cool! Wat voor thema?quote:Op zondag 9 mei 2004 01:01 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik ben nog wakker, en bezig mijn zus te helpen bij het verzinnen van een kostuum voor een thema verjaardagsfeest.
Anime.quote:Op zondag 9 mei 2004 01:03 schreef Cazman het volgende:
[..]
Cool! Wat voor thema?
Cool, een aanradertje dusquote:Op zondag 9 mei 2004 01:03 schreef Kugari-Ken het volgende:
Stuff
Ja maar ik woon in een dorp met amper tienduizen mensen, dan zijn dat soort dingen echt niet zaken waar je je mee bezig houdt.quote:Op zondag 9 mei 2004 01:03 schreef Kugari-Ken het volgende:
over de enge insluiper. Ik zou 'em neersteken. Ik heb niet voor niets een vleesmes op m'n kamer. In zo'n geval heeft m'n vader al gezegd dat hij de schuld op zich zal nemen.
Vlarpo!!quote:Op zondag 9 mei 2004 01:04 schreef Vlarp het volgende:
-O-
Het blijft de meest veelzegende smiley
Kan kloppen. Ik weet ook niet wat je ermee bedoeltquote:Op zondag 9 mei 2004 01:05 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Anime.
Hulp had ze wel nodig, ze wist geeneens wat het was...
oh mijn god... zoek eens op "Cosplayer" op het internet zwerven heel wat kostuums gebaseerd op anime-series en film, de meeste showen hun creaties op conventies.quote:Op zondag 9 mei 2004 01:05 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Anime.
Hulp had ze wel nodig, ze wist geeneens wat het was...
Eej Caz!quote:Op zondag 9 mei 2004 01:06 schreef Cazman het volgende:
Vlarpo!!
Wat doet die smiley dan? ik zie niks
Ik denk niet dat ik op zoek wil naar cosplayers, gezien ik wel een idee heb wat dat is.quote:Op zondag 9 mei 2004 01:06 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
oh mijn god... zoek eens op "Cosplayer" op het internet zwerven heel wat kostuums gebaseerd op anime-series en film, de meeste showen hun creaties op conventies.
basically it's this "fat chicks dressing up like cartoon characters"
Tieten!!quote:Op zondag 9 mei 2004 01:08 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Eej Caz!
Uhm.. dat zou die smiley met die hangende pompoenen moeten zijn...
quote:Op zondag 9 mei 2004 01:08 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Eej Caz!
Uhm.. dat zou die smiley met die hangende pompoenen moeten zijn...
nee dat zijn "meloenen"... niet pompoenenquote:Op zondag 9 mei 2004 01:09 schreef Cazman het volgende:
[..]
Tieten!!
quote:Op zondag 9 mei 2004 01:10 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Waar!?
quote:Op zondag 9 mei 2004 01:08 schreef Vlarp het volgende:
[..]
hangende pompoenen moeten zijn
ow ja shit.quote:Op zondag 9 mei 2004 01:10 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
nee dat zijn "meloenen"... niet pompoenen
Ach, de fout is snel gemaakt, vooral als Vlarpje pompoms met pompoenen verwart.quote:Op zondag 9 mei 2004 01:11 schreef Cazman het volgende:
[..]
ow ja shit.
Ik ben te moe
Ik deed het grotendeels ter illustratie voor Caz.quote:Op zondag 9 mei 2004 01:12 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Zo kan ik het ook -O-
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |