Brrr... Het blijft maar griezelig hoor.quote:Op zondag 9 mei 2004 00:28 schreef LeBeau het volgende:
[..]
M'n moeder komt wel flink over hoor, die intimideert duidelijk door drugs of alcohol beinvloede slome steel Marokkanen wel de deur uit.
ow ik dacht dat ik dat deedquote:Op zondag 9 mei 2004 00:32 schreef Waxxer het volgende:
[..]
"zzzzzzzzjjjapeau!!!!"
*plop*
*klk-klk-klk-klk-klk*
aaaahhhhhhhh!!!!!
nou ja oke met lapje ervoor danquote:Op zondag 9 mei 2004 00:32 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Waxje!![]()
Nou ja, kan toch! We hebben immers al vier lurkers:quote:Op zondag 9 mei 2004 00:33 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Hahaha, ik werd bijna eng van mezelf ook.quote:Op zondag 9 mei 2004 00:33 schreef Waxxer het volgende:
[..]
ooohhhhhh bah hou op!!!! Zometeen tikt hij tegen het raam!!! Of iemand anders!!
Nou ja hij was vanaf dag een al eng..... En dan nog opzoeken waar ik woon en die foto's van zijn witte sokken die daarvoor nog in schoenen hadden gezeten en dan heb ik het nog niet eens over zijn ongewassen boerenkneuzenkop met gele tandenquote:Op zondag 9 mei 2004 00:31 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Geen idee! Misschien lurkt-ie wel..
Ik weet ook niet meer of-ie ooit in mijn msn lijst heeft gestaan, eerlijk gezegd, ik gooi mensen er vrij gemakkelijk weer vanaf..
Daar is heel wat meer voor nodig hoor!quote:Op zondag 9 mei 2004 00:35 schreef Waxxer het volgende:
[..]
nou ja oke met lapje ervoor dananders valt er iemand flauw in onze zuidelijke regionen
Ik denk niet dat mijn moeder de insluiper zou willen laten zien in welke la nu precies de messen liggen, want hij was de keuken ingeslopen, dus echt stiekum kon dat niet.quote:Op zondag 9 mei 2004 00:33 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Brrr... Het blijft maar griezelig hoor.
En we zijn niet allemaal zo dapper als jouw moeder. Ik moet het hebben van mijn twee sterren Lips slot op de deur en een Groot Eng Mes in de keukenla..
En een grote knuffelbeer in de slaapkamer..
Dan acht ik de kans vrij klein dat hij ooit de twijfelachtige eer heeft gehad om in m'n msn lijst te staan.quote:Op zondag 9 mei 2004 00:37 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou ja hij was vanaf dag een al eng..... En dan nog opzoeken waar ik woon en die foto's van zijn witte sokken die daarvoor nog in schoenen hadden gezeten en dan heb ik het nog niet eens over zijn ongewassen boerenkneuzenkop met gele tanden
Hij is wel moeilijk te vinden. Ff Jake+butt geprobeerd en toen kwam ik "iets" tegen van een blootmagazine, maar ik weet niet zeker of het hem isquote:Op zondag 9 mei 2004 00:30 schreef Waxxer het volgende:
[..]
oehhh!! Google ze eens op dan![]()
Of straks gaat de telefoon.quote:Op zondag 9 mei 2004 00:36 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Hahaha, ik werd bijna eng van mezelf ook.
Maar ja, dan is alles stil, alleen de wind buiten hoorbaar... plotseling hoor je iets tikken op het raam... en sta je opeen oog in oog met een enge onbekende man!"Whaaa-ksjehhhh!"
Dag Wax! Doe de groeten aan je vader!quote:Op zondag 9 mei 2004 00:39 schreef Waxxer het volgende:
Nou het wordt mij te eng......
en te laat.......
Ik ga slapen! Hoop ik!!
Tot de volgende keer maar weer!![]()
Ow, is G_L er ook?quote:Op zondag 9 mei 2004 00:33 schreef Great_Expectations het volgende:
En een grote knuffelbeer in de slaapkamer..
Trusten Waxjequote:Op zondag 9 mei 2004 00:39 schreef Waxxer het volgende:
en te laat.......
Ik ga slapen! Hoop ik!!
Trustequote:Op zondag 9 mei 2004 00:39 schreef Waxxer het volgende:
en te laat.......
Ik ga slapen! Hoop ik!!
die slaapt als een roosquote:Op zondag 9 mei 2004 00:40 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Dag Wax! Doe de groeten aan je vader!![]()
Welterusten Waxxje! Hoop ervoor dat niemand je slaapkamertje binnensluipt...quote:Op zondag 9 mei 2004 00:39 schreef Waxxer het volgende:
en te laat.......
Ik ga slapen! Hoop ik!!
Dunno, misschien SCH?quote:Op zondag 9 mei 2004 00:41 schreef wizarddragon het volgende:
Trouwens ...wie is die fokker met de witte sportsokken dan
Ja idd...tis niet echt bepaald een sexbomb om te zien.quote:Op zondag 9 mei 2004 00:44 schreef Waxxer het volgende:
just-dennis
http://fotoboek.fok.nl/just-dennisniet echt dat je zegt wow wat een gozert
Nou nu ben ik echt weg![]()
Ow hij.....quote:Op zondag 9 mei 2004 00:44 schreef Waxxer het volgende:
just-dennis
http://fotoboek.fok.nl/just-dennisniet echt dat je zegt wow wat een gozert
Nou nu ben ik echt weg![]()
Ow? Ken je hem dan?...want ik ken hem niet..quote:Op zondag 9 mei 2004 00:46 schreef Cazman het volgende:
[..]
Ow hij.....
Het lijkt me niet dat je iets gemist hebt.quote:Op zondag 9 mei 2004 00:50 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ow? Ken je hem dan?...want ik ken hem niet..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |