nounounou........quote:Op zondag 9 mei 2004 00:19 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Je zit toch niet voor het raam met kans op honduitlatende buren he?
quote:Op zondag 9 mei 2004 00:21 schreef Waxxer het volgende:
[..]
nounounou........
Eeehhh... ja
er hangt hier zelfs tegenwoordig vitrage ipv gordijnen
Voor het geval dat er toevalling een fokker op witte sportsokken voorbij komt geslopen?quote:Op zondag 9 mei 2004 00:21 schreef Waxxer het volgende:
[..]
nounounou........
Eeehhh... ja
er hangt hier zelfs tegenwoordig vitrage ipv gordijnen
Ja inderdaad erg *ril*!quote:Op zondag 9 mei 2004 00:21 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
He bah, wat eng. *ril*
quote:Op zondag 9 mei 2004 00:23 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Voor het geval dat er toevalling een fokker op witte sportsokken voorbij komt geslopen?.
Maar hij is gewoon via de achterdeur naar binnen gekomen?quote:Op zondag 9 mei 2004 00:24 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ja inderdaad erg *ril*!
Toen ik naar de schuur liep keek ik ook echt om het hoekje om er zeker van te zijn dattie echt weg was.
Ik kwebbel trouwens onzin, want dat was in Z. er als er nu vitrages hangen ipv gordijnen dan kan-ie juist naar binnen gluren.quote:Op zondag 9 mei 2004 00:23 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Voor het geval dat er toevalling een fokker op witte sportsokken voorbij komt geslopen?.
quote:Op zondag 9 mei 2004 00:19 schreef LeBeau het volgende:
Ik ben even een uurtje weg, heeft m'n moeder gewoon een insluiper terwijl zij onopvallend op de bank ligt!Halim, de bekendste jat-Marokkaan van het dorp!
"Ik denk dat ik verkeerd ben" zei hij.
Waarop moeders zei "Ja, dat denk ik ook" voordat ze hem de achterdeur uitduwde.
Het motto van het verhaal is dat mams de volgende keer als ze alleen thuis is de deur op slot doet.
Nou je moeder neemt het zo te zien wel luchtig op. Mijn moeder zou echt doorflippen en met alles gooien wat in haar handbereik is.quote:Op zondag 9 mei 2004 00:19 schreef LeBeau het volgende:
Ik ben even een uurtje weg, heeft m'n moeder gewoon een insluiper terwijl zij onopvallend op de bank ligt!Halim, de bekendste jat-Marokkaan van het dorp!
"Ik denk dat ik verkeerd ben" zei hij.
Waarop moeders zei "Ja, dat denk ik ook" voordat ze hem de achterdeur uitduwde.
Het motto van het verhaal is dat mams de volgende keer als ze alleen thuis is de deur op slot doet.
jaja, die zijn tot morgen druk aan het feestenquote:Op zondag 9 mei 2004 00:23 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
En waxxemamma en waxxezusje zijn nog in M.?
quote:Op zondag 9 mei 2004 00:20 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Yup.. en ik vind leadzanger Jake wel cute(wel een beetje freaky).
Ik zou maar uitkijken Waxxje, er staat zo iemand naast je...quote:Op zondag 9 mei 2004 00:25 schreef Waxxer het volgende:
[..]![]()
gadverdamme!! Ik zit alleen beneden hoor!!!
wat eng!!!!! En je moeder dan?? Ik zou in een shock zijn
oooooohhhh bah bah bah!!!!quote:Op zondag 9 mei 2004 00:23 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ja ik ook wel... Trouwens die Jake heeft weleens naakt geposeerd in een blootblad, las ik in de squeeze.quote:Op zondag 9 mei 2004 00:27 schreef Waxxer het volgende:
[..]freaky is soms juist wel oke
Ja, ik zou ook wel een meet&greet met ze willen hebben
M'n moeder komt wel flink over hoor, die intimideert duidelijk door drugs of alcohol beinvloede slome steel Marokkanen wel de deur uit.quote:Op zondag 9 mei 2004 00:25 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Nou je moeder neemt het zo te zien wel luchtig op. Mijn moeder zou echt doorflippen en met alles gooien wat in haar handbereik is.
We vergeven het je. Tis al laatquote:Op zondag 9 mei 2004 00:25 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik kwebbel trouwens onzin, want dat was in Z. er als er nu vitrages hangen ipv gordijnen dan kan-ie juist naar binnen gluren.![]()
Ow, ik dacht al wat hoor ik.quote:Op zondag 9 mei 2004 00:26 schreef Waxxer het volgende:
[..]
jaja, die zijn tot morgen druk aan het feesten
Nou misschien is het mijn buurman, die dan denkt "t-t-t-t.... die waxxer van hiernaast met zijn beentjes over elkaar....."quote:Op zondag 9 mei 2004 00:27 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik zou maar uitkijken Waxxje, er staat zo iemand naast je...
En m'n moeder heeft vooral zo een "Ewwww" gevoel, niet echt in shock. Is een taaie.
oehhh!! Google ze eens op danquote:Op zondag 9 mei 2004 00:28 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ja ik ook wel... Trouwens die Jake heeft weleens naakt geposeerd in een blootblad, las ik in de squeeze.
Geen idee! Misschien lurkt-ie wel.quote:Op zondag 9 mei 2004 00:28 schreef Waxxer het volgende:
Hoe zou het met hem zijn?msn je nog met hem??
En dan voel je gewoon opeens dat er iemand schuin achter je staat... ook al heb je niemand binnen horen komen...quote:Op zondag 9 mei 2004 00:29 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou misschien is het mijn buurman, die dan denkt "t-t-t-t.... die waxxer van hiernaast met zijn beentjes over elkaar....."
"zzzzzzzzjjjapeau!!!!"quote:Op zondag 9 mei 2004 00:29 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ow, ik dacht al wat hoor ik.
Waxje!quote:Op zondag 9 mei 2004 00:30 schreef Waxxer het volgende:
[..]
oehhh!! Google ze eens op dan![]()
ooohhhhhh bah hou op!!!! Zometeen tikt hij tegen het raam!!! Of iemand anders!!quote:Op zondag 9 mei 2004 00:32 schreef LeBeau het volgende:
[..]
En dan voel je gewoon opeens dat er iemand schuin achter je staat... ook al heb je niemand binnen horen komen...
quote:Op zondag 9 mei 2004 00:31 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Geen idee! Misschien lurkt-ie wel..
Ik weet ook niet meer of-ie ooit in mijn msn lijst heeft gestaan, eerlijk gezegd, ik gooi mensen er vrij gemakkelijk weer vanaf..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |