eigenlijk is het gewoon een stille hint van je vrienden en familie als ze je verhuisspullen geven lang voordat je een plek hebt om naar toe te verhuizenquote:Op zondag 9 mei 2004 13:25 schreef Cybart het volgende:
ben zo langzaamaan dingen aan het verzamelen.. qua meubels ben ik nu zelfs al zo'n beetje compleet
nu alleen nog iets om naar toe te verhuizen
dank u !quote:Op zondag 9 mei 2004 13:29 schreef Vlarp het volgende:
En Bart, gefeiliciteerd!
inderdaad...quote:Op zondag 9 mei 2004 13:29 schreef Cazman het volgende:
[..]
Da's nog het ergste.
ooooooh, zit dat zo?quote:Op zondag 9 mei 2004 13:29 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
eigenlijk is het gewoon een stille hint van je vrienden en familie als ze je verhuisspullen geven lang voordat je een plek hebt om naar toe te verhuizen
Geen idee...quote:Op zondag 9 mei 2004 13:32 schreef Cybart het volgende:
[..]
dank u !
eindelijk van je jetlag af nu?
Joost is z'n baan kwijt dus daar zitten we een beetje op te wachten. Verder zoeken we niet zo denderend meer. Ik blijf gewoon ingeschrevenquote:Op zondag 9 mei 2004 13:33 schreef Cybart het volgende:
[..]
inderdaad...
hoe zit het wat dat betreft met jou en joost?
ik was lekkuhr eerduhrquote:Op zondag 9 mei 2004 14:10 schreef Jerruh het volgende:
ER IS ER EEN JARIG HOERA HOERA, DA KENDE WEL ZIEN DA IS BARTJUH!!!!!!!!!!!!!!!!!!
gefeliciteerd vent!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ik bel je straks nog wel ff.
ik voel me nu toch zo enorm getraumatiseerdquote:Op zondag 9 mei 2004 14:35 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
ik was lekkuhr eerduhr
Geen flauw idee of ik ga, want Kugari-ken en ik hebben ergens next week afgesproken in A'dam met Semisane, maar ik weet niet of het nou op een vrijdag of op een zaterdag is.quote:Op zondag 9 mei 2004 14:52 schreef Vlarp het volgende:
Wie gaan er aanstaande vrijdag eigenlijk naar de Orangerie??
ohw.. nah, ik zie wel wie er allemaal zijn...quote:Op zondag 9 mei 2004 15:49 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Geen flauw idee of ik ga, want Kugari-ken en ik hebben ergens next week afgesproken in A'dam met Semisane, maar ik weet niet of het nou op een vrijdag of op een zaterdag is.
zweren bij een muziekstyle is per definitie een overschot aan puberale hormonen. lifestyle blabla etc == hokjesgeest. als je volwassen bent luister je gewoon wat je leuk vindt qua muziek/tekst...quote:Op zondag 9 mei 2004 11:51 schreef Kugari-Ken het volgende:
nu je 21 bent is het tijd om die duffe neger-muziek achter je te laten en de echte muziek te omarmen, als een echte volwassen man. Weg met trance, hiphop, R'nB, techno, bubble, bopper-pop, boybands en versleten dj's die draaien omdat ze dan makkelijker blowjobs kunnen krijgen.
nu ben je 21 en moet je gaan voor 'echte' muziek. Bouw een pit, grunt hier en daar wat, stort je vol overgaven in de alto-scene, vind J-pop cool en bang je head.
quote:Op zondag 9 mei 2004 16:44 schreef WAik het volgende:
[..]
zweren bij een muziekstyle is per definitie een overschot aan puberale hormonen. lifestyle blabla etc == hokjesgeest. als je volwassen bent luister je gewoon wat je leuk vindt qua muziek/tekst...![]()
Aaaawwwquote:Op zondag 9 mei 2004 17:23 schreef Great_Expectations het volgende:
http://www.doyouknowflo.nl/daily/2004/05/09-05-04.jpg!!
En mensen die denken dat ze buiten de hokjes kunnen overleven zijn vaak dommer dan de gemiddelde puber en getuigen van een weerzinwekkend gebrek aan visie. Net als die puistige, bleke goths die denken dat ze zo godsgruwelijk uniek zijn, die denken dat de wereld hen niet begrijpt vanwege hun onmetelijke intelect en originaliteit.quote:Op zondag 9 mei 2004 16:44 schreef WAik het volgende:
zweren bij een muziekstyle is per definitie een overschot aan puberale hormonen. lifestyle blabla etc == hokjesgeest. als je volwassen bent luister je gewoon wat je leuk vindt qua muziek/tekst...![]()
Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar het schijnt wel een goeie site te zijn, wat ik ervan gelezen heb op, ik dacht tweakers.net.quote:Op zondag 9 mei 2004 16:48 schreef Vlarp het volgende:
Heeft er iemand al ervaring met www.allofmp3.com ?
Heb je zo'n grote familie dan?quote:Op zondag 9 mei 2004 19:29 schreef Andyvie het volgende:
Wel veel nichtjes op zich
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |