Conflict!quote:Op zaterdag 8 mei 2004 22:28 schreef Conflict het volgende:
hoi homo's
* zich opoffert als Human-Boksbalquote:Op zaterdag 8 mei 2004 22:30 schreef LeBeau het volgende:
Is die vaas nu al stuk? Ik moet mijn frustratie ergens op uitleven. Ik word gek van mijn familie af en toe, er is ook altijd wel wát!
Wat lief!quote:Op zaterdag 8 mei 2004 22:31 schreef Timmah het volgende:
[..]
* zich opoffert als Human-Boksbal*
mwah...quote:Op zaterdag 8 mei 2004 22:31 schreef Great_Expectations het volgende:
Ja, laten we het over onze familie hebben..
Aaawww *aai*quote:Op zaterdag 8 mei 2004 22:33 schreef ajuu het volgende:
[..]
mwah...nou ff nie
quote:Op zaterdag 8 mei 2004 22:37 schreef ajuu het volgende:
[..]
![]()
kun jij goed (netjes) kleren opvouwen? overhemden en zo? dingen met lange mouwen? of smijt je alles in je kast (zoals ik). toch wil ik weleens weten hoe je dat netjes opvouwt.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 22:39 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Daar stond zo'n heel mooi filmpje voor op de weblogquote:Op zaterdag 8 mei 2004 22:44 schreef ajuu het volgende:
[..]
kun jij goed (netjes) kleren opvouwen? overhemden en zo? dingen met lange mouwen? of smijt je alles in je kast (zoals ik). toch wil ik weleens weten hoe je dat netjes opvouwt.![]()
Heb je deze al gezien?quote:Op zaterdag 8 mei 2004 22:44 schreef ajuu het volgende:
[..]
kun jij goed (netjes) kleren opvouwen? overhemden en zo? dingen met lange mouwen? of smijt je alles in je kast (zoals ik). toch wil ik weleens weten hoe je dat netjes opvouwt.![]()
quote:Op zaterdag 8 mei 2004 22:44 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Heb je deze al gezien?
De ABSOLUTE tip van het jaar Die bedoel ik
[ Bericht 0% gewijzigd door Timmah op 08-05-2004 22:46:25 (Waarom gaat mijn bericht niet uit de quote? :?) ]Ladies and Gentlemen, please stand back. The Doors will open in your direction.
ja maar dat was met korte mouwen.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 22:44 schreef Timmah het volgende:
[..]
Daar stond zo'n heel mooi filmpje voor op de weblog
Blue Velvet Kijze!quote:Op zaterdag 8 mei 2004 22:45 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik ga Blue Velvet kijken
![]()
o, die heb ik pas in de bios gezien, goeie film!quote:Op zaterdag 8 mei 2004 22:45 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik ga Blue Velvet kijken
![]()
quote:Op zaterdag 8 mei 2004 22:44 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Heb je deze al gezien?
De ABSOLUTE tip van het jaar ja maak het je er maar weer makkelijk van af.
lange mouewen nu dus![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |