Ma Tokkie en lopenquote:Op zaterdag 8 mei 2004 22:27 schreef tong80 het volgende:
...
Ma, Tokkie loopt steeds voor het scherm langs, waarop pa Tokkie z'n opener na ma's hoofd gooit.
...
Je bedoelt dat ze een jurk van Ma Tokkie opzetten in de tuin?quote:Op zaterdag 8 mei 2004 22:27 schreef tong80 het volgende:
Ik denk dat ze een tent in de tuin zetten met een mega beeldscherm gehuurd bij de Scala.
Nederland-Duitsland 15 juni.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 22:46 schreef Famas het volgende:
wanneer komen die dan op de TV?
Kijk, dat vind ik nou ook jammer.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 22:55 schreef Tony_Montana67 het volgende:
....
De Jongste zoon vind het jammer dat Litmanen niet is opgeroepen door Advocaat
...
Allemaal zal nooit lukken.quote:Op zondag 9 mei 2004 00:04 schreef Inquistor87 het volgende:
wanneer zijn al die tokkies op tv?.
Wanneer zijn er een paar te zien?quote:Op zondag 9 mei 2004 00:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Allemaal zal nooit lukken.
Er zit er altijd wel eentje vast.
Ze is toch Alagerijensequote:Op zondag 9 mei 2004 15:04 schreef methodmich het volgende:
Die zus kijkt toch niet, die is Algerijnse en Algerije doet niet mee.
quote:Op zondag 9 mei 2004 00:13 schreef MissyMirjaM het volgende:
met veel te veel bier en vreetwerk
allemaal onderuitgezakt op de bank hard schreeuwens
met klompen aan en te kleine blouses
quote:Op zaterdag 8 mei 2004 22:27 schreef tong80 het volgende:
En pa Tokkie heeft een oranje balletje op z'n auto-antenne.
Oh ja, die landen haal ik altijd door elkaar.quote:Op zondag 9 mei 2004 19:00 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Ze is toch Alagerijense
en oranje velgen wieldoppen, oranje sjaal over de hoedenplank, oranje leeuw dobbelstenen achter de achteruitkijkspiegel, oranje stoelhoezen en als laatste een oranje sleutelhanger.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 22:27 schreef tong80 het volgende:
En pa Tokkie heeft een oranje balletje op z'n auto-antenne.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |