Damn als je n man was wilde ik met je trouwen, dat klinkt echt gezellig...quote:Op zondag 9 mei 2004 20:02 schreef Spuuglokje het volgende:
Over 44 minuten is mijn eerste suikerbroodprobeersel klaar. Eindelijk heb ik eens die suikerparels gevonden! Ik zag afgelopen zaterdagin het foldertje van Welkoop (een winkel met tuingereedschap, klompen, outdoorkleding en plantjes etc.) dat ze namelijk allerlei Soezie produkten verkopen. Vandaar dat maisbrood gisteren en nu dat suikerbrood. Want ze hadden bij Welkoop niet alleen Soezie mixen, maar ook suikerparels en bakvaste chocoladedruppels en nog veeeel meer. Geweldig! 't Is maar goed dat onze fietskar ook veel ruimte achterin heeft, want het kon er allemaal nog maar net in. We hebben ook een auto hoor, maar we fietsten nu toevallig langs de Welkoop
Dat is slim, dank je voor de tip! Ik ga het zeker proberen.quote:Op maandag 10 mei 2004 14:55 schreef Spuuglokje het volgende:
Weet je wat je moet doen Jazzmin? Op stand rozijnenbrood zetten, het deeg er bij de pieptoon uithalen, 200 gram van het deeg eraf halen, door de rest de suikerparels gemengd met 15 gram gesmolten boter kneden. Dan die 200 gram platrollen en om die homp heenvouwen en er weer een mooie bal van maken. Kneedhaak uit je bakblik halen voor je het terugdoet. Zo komen er geen suikerparels in contact met het bakblik![]()
Klopt gist rijst ook zonder warmte (welliswaar slechter).quote:Op dinsdag 11 mei 2004 09:15 schreef D.Rose het volgende:
Heb de machine geprogrammeerd zodat ie s'morgens klaar is, maar het brood lijkt nu
veel groter dan wanneer je m gelijk aanzet. alsof ie flink heeft gerezen.
primaquote:Op dinsdag 11 mei 2004 13:51 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
En? Goed gelukt?
dus van binnen gist het nog ff verder?quote:Op woensdag 12 mei 2004 19:43 schreef Que-Pasa het volgende:
ik moet zo enorm ruften van dat zelfgemaakte brood...jah, klinkt misschien heel smerig, maar vind het toch een nare bijwerking....
zou hetquote:Op woensdag 12 mei 2004 20:30 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dus van binnen gist het nog ff verder?
kutquote:Op donderdag 13 mei 2004 00:02 schreef koele het volgende:
Voor de mensen in en rond Groningen; bij de Boerderijwinkel in de oude kijk, kut je verschillende soorten meel enz halen, vers van de molen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |