besteld?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 12:58 schreef glossy het volgende:
ik had ook all in 1 mix besteld via de site van soezie dus die stonden gister voor de deur maar ja ik was te werk dus briefje in de bus kon het vandaag bij het postkantoor op halen,maar de postkantoor is in het winkelcentrum hier en daar was vanmorgen vroeg brand (bij de chinees) dus mogen we het winkel centrum niet in dus moet ik nog wachten op me meel ,had gelukkig nog wat staan anders moest ik brood kopen.hopelijk mogen we morgen het winkel centrum weer in
omdat hik naar anna paulowna moet rijden voor soezie deeg en heb al een paar keer gehad dat ze de all in 1 mix niet hadden en die andere mixen vind ik niet lekker heb al eens boere rogge geprobeerd en volkoren maar vind die allebij niet lekkerquote:Op vrijdag 4 juni 2004 16:38 schreef D.Rose het volgende:
[..]
besteld?
Waarom koop je het niet gewoon in de winkel?
Da's wel ver ja, dat zou ik er ook niet voor over hebbenquote:Op vrijdag 4 juni 2004 18:17 schreef glossy het volgende:
[..]
omdat hik naar anna paulowna moet rijden voor soezie deeg...
heb het er wel voor over in 20 minuten ben je er maar ja als je dan een paar keer komt en het is weer is op ,en bij welkoop hebben ze ook niet alles,ze hebben maar een klein arsortiment ,voor meer zou ik of moeten bestellen (wat ik nu heb gedaan) of naar texel moeten daar zit er ook 1 zag ik op internet,maar ik ga toch echt niet naar texel toe voor de bak spullenquote:Op vrijdag 4 juni 2004 19:57 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Da's wel ver ja, dat zou ik er ook niet voor over hebben
Dat ziet er heel mooi uit voor een eerste broodje!!quote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:57 schreef DzjieDub het volgende:
...en nu heeft DzjieDub ook de eerste wankele schreden op het pad van de broodbakmachine gezet... een AFK-BM-2. ...
...Anyway, het resultaat:
[afbeelding]...
... De smaak is... anders. Beter. Vrolijk. Luchtig. Dit is een brood dat er plezier aan beleeft te worden verorberd.![]()
Gewoon meel nemen (bloem). Patentbloem heet dat.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 13:06 schreef TheTh1ng het volgende:
O, en nu?
Want ik zie namelijk bij elk recept wel die griesmeel van harde tarwe staan..
Oeh, doe je de sjalotjes en de knoflook er zo door of eerst even fruiten/aanbakken?quote:Op woensdag 9 juni 2004 20:35 schreef melonovy het volgende:
Jummie jummie
Ik heb van de week een tarweroggemeel brood gebakken, met sjalotjes en knoflook, en echt, wederom heb ik behoorlijk gesmuld.Wat is die ^&$@^()$^()@ molen in Alkmaar duur zeg!!! Niet normaal meer! Haast 2x zo duur als de molen in IJsselstein, (maar dan zonder ECOsticker....
)
die all in 1 mix voor wit brood word heel groot laatst zat het brood tegen me venster geplakt ,de all in 1 maix voor bruin brood vind ik niet zo lekker (net als een paar andere bruinbrood mixen van soezie) en word ook een stuk kleiner als de wit brood.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 18:27 schreef TheTh1ng het volgende:
Mmz, ik heb net soezie all in mix gekocht in Anna Pauwlona. En volgens mij werkt dat wel goed. Nog even een paar uurtjes wachten
dan heb je wel een lang programma,mijn brood is in 2 uur en 50 minuten klaar.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 19:49 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Wij hebben er nu ook 1!
Hij staat nu voor het eerst aan, dan is het midden in de nacht klaar.. maar goed, tis maar ff een probeersel nu! Haha.
Maakt het uit, dat als hij klaar is, het brood niet gelijk uit de machine gehaald wordt?
Hij moet nu nog anderhalf uur, dus ik denk dat ik dat nog wel redtquote:Op zaterdag 12 juni 2004 20:52 schreef glossy het volgende:
[..]
dan heb je wel een lang programma,mijn brood is in 2 uur en 50 minuten klaar.
en ik laat me brood er ook wel is langer in zitten maar dan zit meestal de mixer er in vast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |