Neuh,quote:Op vrijdag 14 mei 2004 19:13 schreef Ingrid19 het volgende:
Is jullie stoelgang ook veranderd na het alleen maar eten van BBM brood?
Mijn stoelgang is nog steeds iets om trots op te zijn, niets veranderd hoor.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 19:13 schreef Ingrid19 het volgende:
dat zou kunnen komen omdat je brood wat je zelf bakt meer vezels in zitten dan in het brood wat je voor heen kocht,van vezels kan je erg goed naar de wc,dus dan kan het daar aan liggenquote:Op vrijdag 14 mei 2004 19:13 schreef Ingrid19 het volgende:
Zitten niet meer vezels in een brood omdat je het zelf bakt.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 10:26 schreef glossy het volgende:
[..]
dat zou kunnen komen omdat je brood wat je zelf bakt meer vezels in zitten dan in het brood wat je voor heen kocht,van vezels kan je erg goed naar de wc,dus dan kan het daar aan liggen
ligt er aan wat je er ook nog meer in doet,tutti frutti of granen ,zaden , of je olie toevoegd of boterquote:Op zaterdag 15 mei 2004 11:05 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zitten niet meer vezels in een brood omdat je het zelf bakt.
Je hebt net de aanbieding bij Aldi Süd gemist. (als je in de buurt van de grens woont)quote:Op zaterdag 15 mei 2004 12:44 schreef NinjaNoKa het volgende:
wat voor machine is een beetje cheapie en goed en waar aan te schaffen?
alvast hartelijk dank![]()
Ik doe dat ook altijd, even glad tikken zeg maar, en ik heb nog nooit een kluit er overheen gehad. Het moet gewoon toeval zijn, want daar kan het echt niet aan liggen.quote:Op zondag 23 mei 2004 18:28 schreef Evil-Cherry het volgende:
Ondertussen hebben we ondekt dat mijn vader de schuldige is. Mijn moeder mikt gewoon de meel en bloem erin, terwijl mijn vader het blik tegen het aanrecht tikt om het meel en de bloem 'glad' te krijgen. Wij denken dat dat het is, want het gaat systematisch mis bij mijn vader![]()
Dat is het enige verschil tussen mijn vader en mijn moeder. Dus :squote:Op maandag 24 mei 2004 13:43 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Ik doe dat ook altijd, even glad tikken zeg maar, en ik heb nog nooit een kluit er overheen gehad. Het moet gewoon toeval zijn, want daar kan het echt niet aan liggen.
www.schlecker.comquote:Op zaterdag 15 mei 2004 12:44 schreef NinjaNoKa het volgende:
wat voor machine is een beetje cheapie en goed en waar aan te schaffen?
alvast hartelijk dank![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |