Kan het niet zijn dat hij dan niet goed gemengd heeft?quote:Op donderdag 25 november 2004 10:51 schreef Little_angel_nr1 het volgende:
Nu ander programma en olijfolie was ie bovenkant zwart en 1 grote klont.
Kon de suiker alles nog zien zitten.
Ik baal!
De AFK BM-2 is momenteel voor maar E 39,99 te koop bij de Marskramer, en ik kan uit eigen ervaring zeggen dat dat een geweldig goede machine is.quote:Op donderdag 25 november 2004 15:54 schreef Little_angel_nr1 het volgende:
Ik denk nu idd over een andere BBM.
Welke raden jullie aan?
Dat vind ik dus ook leuk... ook handig om te weten wat er gebeurt als je de verhoudingen iets wijzigt, vind ik. Ik rommel dus weleens met de verhoudingen van speltmeel, roggemeel en ´gewoon´ tarwemeel.quote:Op vrijdag 26 november 2004 10:19 schreef pirke64 het volgende:
Het valt me op dat er hier vrij veel mensen kant en klare mixen gebruiken?
Ik gebruik die eigenlijk bijna nooit. Wat is het voordeel behalve dat het misschien nog sneller is als alles apart afwegen? Wat rouwens ook maar zo'n kleine 5 minuten kost.
Ik vind het altijd leuk om alles af te wegen en zelf mijn verhoudingen van verschillende melen te gebruiken.
Als je ze kwijt wil, weet ik nog iemandquote:Op vrijdag 26 november 2004 12:54 schreef pirke64 het volgende:
Ga ik proberen Oceanonix, ik bak vaak walnotenbrood maar dit is een andere versie.
Lijkt me lekker! Ik heb nog emmers vol walnoten staan dus kan nog ff vooruit
Wij hebben de princess 1935. Ik ben er wel tevreden mee. De korst aan de bovenkant blijft bij ons vaak wat licht, maar prima te eten. De korst in de bak zelf is wat donkerder en harder, maar wel ok. Ik bak altijd het standaard programma waar hij op staat als je em aanzet. We hebben het ding denk ik nu een maand of 8 en ik heb er al aardig wat mee gebakken.quote:Op donderdag 25 november 2004 17:16 schreef Little_angel_nr1 het volgende:
Heeft iemand ervaring met de PRINCESS 1935 BBM?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |