Wij hebben een elektrisch broodmes. Is in het begin even wennen (ik kreeg alleen maar schuine plakken) maar nu gaat het prima. Mooie dunne sneetjes.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 12:37 schreef Toeps het volgende:
Heeft iemand trouwens tips om dat brood een beetje behoorlijk te snijden? Ik heb óf plakken van 2 centimeter dik, of brokstukken.
Ik ook! "Ja dat vult wel, zo'n sneetje eigengebakken brood" maar het is wel mooi een sneetje 2x de normale dikte... Zo'n snijding van de bakker lijkt me wel wat (beetje duurquote:Op woensdag 20 oktober 2004 12:37 schreef Toeps het volgende:
Heeft iemand trouwens tips om dat brood een beetje behoorlijk te snijden? Ik heb óf plakken van 2 centimeter dik, of brokstukken.
Maar hoe vonf jum bakken ik heb nl ook zo'n ding..bij de kant en klare pakken doet tie het goed maar als je zelf een recdept maakt wordt dew kans op mislukking wel errg groot...quote:Op maandag 14 juni 2004 12:19 schreef ClioSporT het volgende:
Ik had dit ding pas geleden gekocht.
[afbeelding]
Was wel leuk enzo maar na 4 keer gebruikt te hebben zaten er allemaal krasjes in door die 2 meng schroef oortjes (ofzo).
Maar weer teruggebracht dus
een eigen recept is altijd proberen en testen, net zolang tot je een goed en lekker brood hebt.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 13:20 schreef lone_wolf het volgende:
[..]
Maar hoe vonf jum bakken ik heb nl ook zo'n ding..bij de kant en klare pakken doet tie het goed maar als je zelf een recdept maakt wordt dew kans op mislukking wel errg groot...
Als het inderdaad zo is, dat de AFK en de Inventum dezelfde machine zijn, dan is het goed dat ik dat weet... Kan nog weleens van pas komen, als je onderdelen nodig hebt.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 11:58 schreef Syrena het volgende:
En de AFK BM2 schijnt hetzelfde te zijn als een Inventum, dus kun je onderdelen ook via Inventum bestellen (bv. een kneedhaak of bakblik).
Ik heb een AFK en die bakt ook prima. Ik ben er alleen nog niet aan toegekomen om te proberen het venster met folie af te dekken om te kijken of de korst dan harder wordt bovenop (ik ben een harde korst-fan).
Wat kost die? Ik heb sinds een maandje of 2,5 de Bodin van het Kruidvat. Bevalt erg goed en was maar ¤29,95. Elke dag vers brood in een mum van tijdquote:Op donderdag 21 oktober 2004 13:53 schreef Pikkebaas het volgende:
OK, ik ben over de streep. Ik heb op de site van de consumentenbond gekeken en ik ga die Panasonic kopen ! Binnenkort vers gebakken brood in huize Pikkebaas !
Dus aan de buitenkant?quote:Op donderdag 21 oktober 2004 12:44 schreef moussy het volgende:
Met folie er over heen bedoelen ze het óp het venstertje van de bbm.
quote:Op donderdag 21 oktober 2004 15:29 schreef killerkef het volgende:
misschien is de vraag al geweest (k val midden in dit topic), maar is er een website waar je verschillende recepten kunt vinden voor in de broodbakmachine
DIe heb ik dus aan mijn moeder gegeven, en ze is er erg blij mee.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 13:54 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Wat kost die? Ik heb sinds een maandje of 2,5 de Bodin van het Kruidvat. Bevalt erg goed en was maar ¤29,95. Elke dag vers brood in een mum van tijd
Sowieso is een BBM een aanrader!
www.soezie.nlquote:Op donderdag 21 oktober 2004 15:29 schreef killerkef het volgende:
misschien is de vraag al geweest (k val midden in dit topic), maar is er een website waar je verschillende recepten kunt vinden voor in de broodbakmachine
En, heb je 'm al in huis nu?quote:Op donderdag 21 oktober 2004 13:53 schreef Pikkebaas het volgende:
OK, ik ben over de streep. Ik heb op de site van de consumentenbond gekeken en ik ga die Panasonic kopen ! Binnenkort vers gebakken brood in huize Pikkebaas !
En, was ie lekker?quote:Op zaterdag 6 november 2004 17:08 schreef killerkef het volgende:
oke.. na een paar baksels, vandaag het echte mee gekocht bij de molen
er zit een waldkorn te kneden nu... ik ben benieuwd hoe deze gaat smaken
Inderdaad, het wordt meestal vrij gauw droog. Waarschijnlijk omdat er in zelfgemaakt brood geen conserveermiddelen zitten en zo.quote:Op zaterdag 6 november 2004 13:28 schreef Ingrid19 het volgende:
Wij hebben ook een BBM. In het begin gebruikten we hem best vaak, nu niet zo vaak meer. Het brood wordt zo snel droog. Nog meer mensen last van? Wel gebruiken we hem voor lekker brood voor bij de soep. Met zongedroogde tomaten bijvoorbeeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |