dat is toch iets heel andersquote:Op zaterdag 8 mei 2004 18:46 schreef Here_Jezus het volgende:
verkapte heaumeau ?
Heb jij wel eens je eigen zaad geproeft??? .
dat klopt, ook iedereen heeft anders geurende zweet.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 18:48 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dat is toch iets heel andersik heb niet het gevoel dat elk zaad hetzelfde smaakt als ik mijn vriendinnen mag geloven.
Het moment dat een vriendin van mij dat zou zeggen zou ik over mijn nek gaan. En vervolgens zou ik haar eruit trappen, dat soort intieme dingen vertel je niet aan een nieuwe vriend/vriendin.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 18:48 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dat is toch iets heel andersik heb niet het gevoel dat elk zaad hetzelfde smaakt als ik mijn vriendinnen mag geloven.
precies ik eet bv veel fruit en heb daardoor zoet zaad (zeggen ze)quote:Op zaterdag 8 mei 2004 18:51 schreef damster het volgende:
[..]
dat klopt, ook iedereen heeft anders geurende zweet.
ook het vaginavocht ruikt bij elke vrouw weer anders.
heeft te maken met de samenstelling van het lichaamsvocht.
komt door je genen en wat men allemaal eet.
wat je eet zweet je uit en komt in je andere lichaamsvocht te zitten.
Weet je ook wat voor voedsel dan precies goed en slecht is voor de smaak? Ben ik wel benieuwd naar.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 18:51 schreef damster het volgende:
[..]
dat klopt, ook iedereen heeft anders geurende zweet.
ook het vaginavocht ruikt bij elke vrouw weer anders.
heeft te maken met de samenstelling van het lichaamsvocht.
komt door je genen en wat men allemaal eet.
wat je eet zweet je uit en komt in je andere lichaamsvocht te zitten.
toen ik nog turnde was mezelf pijpen een makkie. deepthroat, lol.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 18:54 schreef Bio_Bastard het volgende:
ik vind je maar een zieke donder als je je eigen zaad in je mond stopt"I barf on you sonny"
tuurlijk niet, je kunt toch ook vinden dat iemand een mooie neus heeft zonder dat je zn snot er uit wil zuigen.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 18:52 schreef kealke het volgende:
een homo die niet van piemels houd is toch hetzelfde als een homo die niet van zaad houd?
bier is slecht (wordt het bitter van) net als koffie.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 18:53 schreef Jack_Flash het volgende:
[..]
Weet je ook wat voor voedsel dan precies goed en slecht is voor de smaak? Ben ik wel benieuwd naar.
quote:Op zaterdag 8 mei 2004 18:59 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
tuurlijk niet, je kunt toch ook vinden dat iemand een mooie neus heeft zonder dat je zn snot er uit wil zuigen.
quote:Op zaterdag 8 mei 2004 18:59 schreef dafjedaf het volgende:
tuurlijk niet, je kunt toch ook vinden dat iemand een mooie neus heeft zonder dat je zn snot er uit wil zuigen.
Damn. Ik ben koffieverslaafd en biertjes... nou die gaan er ook wel in.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 19:01 schreef damster het volgende:
[..]
bier is slecht (wordt het bitter van) net als koffie.
knoflook is slecht (voor de smaak en zeker ook de geur)
veel zoet fruit is goed: meloen, mango, dat soort dingen.
tsja helaas....dat word dan maar in der/z'n ogen spuitenquote:Op zaterdag 8 mei 2004 19:03 schreef Jack_Flash het volgende:
[..]
Damn. Ik ben koffieverslaafd en biertjes... nou die gaan er ook wel in.
* zoalshetis zal meer appeltjes eten.
Ik denk niet dat elke kanarie homoseksueel isquote:Op zaterdag 8 mei 2004 18:44 schreef kealke het volgende:
of kun je zonder dat je zaad lekker vind ook homo zijn????![]()
lolquote:Op zaterdag 8 mei 2004 19:05 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik denk niet dat elke kanarie homoseksueel is.
*good one!quote:Op zaterdag 8 mei 2004 18:59 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |