kan het nog erger dan ?quote:Op zondag 9 mei 2004 19:25 schreef MokroKees het volgende:
wat wel een probleem is , is hun oostblok mentaliteit.. hard en meedogenloos
als zij eenmaal de achterstands wijken bevolkt hebben zullen we nog heimwee krijgen naar de marrokanen..
hoezo ook, doe jij dat ook dan ?quote:Op maandag 10 mei 2004 01:57 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Dan ga je toch ook gewoon tippelen?
En waarom huurt jouw bedrijf dan geen Nederlanders in? Zijn die polen dan echt beter?quote:Op woensdag 26 mei 2004 11:16 schreef Maffioso het volgende:
Bij mij op het bedrijf komen straks ook weer allemaal van die klotepolen werken![]()
Als het nou is knappe dames waren... Ok. Maar meestal zijn het van die onverzorgde naar zweetstinkende lelijke kenau's die niet eens hard werken.
Vooral nu het legaal is voor die lui om hier te mogen werken is erg jammer. Met illegaaltjes kan je als ze niet genoeg hun best doen, nog ff dreigen dat je de vreemdelingenpolitie erbij haalt: Reken maar dat ze dan doorwerken
kijk...jij bent nu een van die klootzakken die ik wel af kan schieten. Misbruik maken van mensen die zich toch niet kunnen verzetten.quote:Op woensdag 26 mei 2004 11:16 schreef Maffioso het volgende:
Bij mij op het bedrijf komen straks ook weer allemaal van die klotepolen werken![]()
Als het nou is knappe dames waren... Ok. Maar meestal zijn het van die onverzorgde naar zweetstinkende lelijke kenau's die niet eens hard werken.
Vooral nu het legaal is voor die lui om hier te mogen werken is erg jammer. Met illegaaltjes kan je als ze niet genoeg hun best doen, nog ff dreigen dat je de vreemdelingenpolitie erbij haalt: Reken maar dat ze dan doorwerken
wat wel een probleem is , is hun oostblok mentaliteit.. hard en meedogenloosquote:Op zondag 9 mei 2004 19:25 schreef MokroKees het volgende:
als zij eenmaal de achterstands wijken bevolkt hebben zullen we nog heimwee krijgen naar de marrokanen..
quote:Op woensdag 26 mei 2004 20:42 schreef Gia het volgende:
[..]
als zij eenmaal de achterstands wijken bevolkt hebben zullen de Marokkanen nog heimwee krijgen naar huis..
![]()
Nou, nou, nou, nou... Moet dat nou zo nodig?quote:Op woensdag 26 mei 2004 11:16 schreef Maffioso het volgende:
Bij mij op het bedrijf komen straks ook weer allemaal van die klotepolen werken
"Meestal"? Je hebt ze dus nog niet eens gezien? Er zijn ongetwijfeld zat leuke Poolse meiden, hoor!quote:Als het nou is knappe dames waren... Ok. Maar meestal zijn het van die onverzorgde naar zweetstinkende lelijke kenau's die niet eens hard werken.
Okay, wacht even, laat ik eens kijken of ik dit goed begrijp: aan de ene kant ben je boos dat die "klotepolen" hier banen van andere Nederlanders zouden komen inpikken... Maar aan de andere kant vind je het jammer dat je ze niet kunt uitbuiten, omdat men nu verplicht is om hen het minimumloon te betalen?quote:Vooral nu het legaal is voor die lui om hier te mogen werken is erg jammer. Met illegaaltjes kan je als ze niet genoeg hun best doen, nog ff dreigen dat je de vreemdelingenpolitie erbij haalt: Reken maar dat ze dan doorwerken
Subsidie geven dus aan die Polenquote:Op woensdag 26 mei 2004 20:42 schreef Gia het volgende:
als zij eenmaal de achterstands wijken bevolkt hebben zullen de Marokkanen nog heimwee krijgen naar huis..
![]()
Ze zijn in ieder geval Katholiek. Heb ik een stuk minder moeite mee dan met godsdiensten die nog in de middeleeuwen zijn blijven steken.quote:Op donderdag 27 mei 2004 02:17 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Subsidie geven dus aan die Polen![]()
Waar ik woon is het ook heel verschrikkelijk..... Bij mij in het dorp staat Parenco (Norske skog) De grootste papier fabriek van Nederland.... als je ziet wat daar voor een Poolse gasten werken daar word je helemaal naar van... hele parkeerplaatsen vol met poolse auto's....quote:Op woensdag 26 mei 2004 20:30 schreef maartena het volgende:
[..]
En waarom huurt jouw bedrijf dan geen Nederlanders in? Zijn die polen dan echt beter?
Is dit een verkapte nazi-post?quote:Op zondag 9 mei 2004 05:46 schreef MokroKees het volgende:
[..]
Naar Polen natuurlijk![]()
quote:Op zondag 9 mei 2004 15:09 schreef VeX- het volgende:
Inderdaad een potentieel probleem, maar ik vertrouw erop dat de bestuurders van Nederland weten wat ze doen.
Het katholicisme is lekker ontwikkeld.quote:Op donderdag 27 mei 2004 10:22 schreef Gia het volgende:
[..]
Ze zijn in ieder geval Katholiek. Heb ik een stuk minder moeite mee dan met godsdiensten die nog in de middeleeuwen zijn blijven steken.
Die is nog steeds rechts, dus dat wordt weer een probleem.quote:Op zondag 9 mei 2004 15:09 schreef VeX- het volgende:
Inderdaad een potentieel probleem, maar ik vertrouw erop dat de bestuurders van Nederland weten wat ze doen.
Jij snapt em eindelijk. Daar zit em net de kneep, goedkope Poolse werknemers. Er zijn namelijk geen Nederlanders te vinden die voor hetzelfde salaris hetzelfde werk willen doen. Neem van mij aan, een werkgever heeft liever iemand die fatsoenlijk Nederlands spreekt en nog steeds voor exact hetzelfde geld het werk doet.quote:Op donderdag 27 mei 2004 11:04 schreef BaZje het volgende:
Waar ik woon is het ook heel verschrikkelijk..... Bij mij in het dorp staat Parenco (Norske skog) De grootste papier fabriek van Nederland.... als je ziet wat daar voor een Poolse gasten werken daar word je helemaal naar van... hele parkeerplaatsen vol met poolse auto's....
Ik ken meer dan genoeg Nederlanders die dolgraag willen werken .... ook bij Parenco als ze maar werk hebben.... maar ze nemen liever een lading goedkope poolse werknemers dan een paar Nederlanders.
En waarom denk je dat die Polen worden aangenomen..... omdat ze BETER werken dan Nederlanders? Nee. Omdat ze SNELLER werken dan Nederlanders? Ook niet. Omdat de baas van Pools houdt? Dat zal het ook niet zijn.quote:Een oom van me en een paar kameraden hebben ook een paar van die polen bij hun in de ploeg zitten, die gasten spreken totaaal GEEN Nederlands... engels spreken ze ook helemaal niet, ze kunnen alleen een paar woordjes duits...
Precies. Ze zijn in Polen allang gewend om werkdagen van 10, 12, 14 uur per dag te maken..... Waar vindt je nu nog Nederlanders die 10 tot 12 uur per dag in een fabriek willen werken voor een salaris waar je nog niet eens de huur van kan betalen? Die polen zitten allemaal opgepropt in 1 flatje of een paar caravans, en sturen de rest van hun salaris naar huis......quote:Het is wel zo dat die gasten ongeveer 4 uur per dag langer werken voor het zelfde loon als een dat van een Nederlander.....
Wat een onzin kraam je daar allemaal uit man.quote:Op donderdag 27 mei 2004 18:48 schreef maartena het volgende:
[..]
knip..
editquote:Op woensdag 26 mei 2004 20:42 schreef Gia het volgende:
[..]
![]()
Tuurlijk neem je dan als werkgever dan een stelletje goedkope polen... maar waar het mij onderandere om gaat:quote:Op donderdag 27 mei 2004 18:48 schreef maartena het volgende:
[..]
...HEEEEELEHOOP reactie op mijn orginele post...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |