Ja ok, goed punt.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 18:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Heeft iets te maken met "sulfiet" of zoiets dacht ik....
Verder krijg je met bier ook meer water binnen, je droogt minder uit en dat scheelt ook in de kater.
Dat sulfiet schijnt dus vaker of meer in goedkope wijnen te zitten, ben zelf geen echte wijndrinker dus heb me er zelf nooit zo in verdiept.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 18:20 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ja ok, goed punt.
Maar er is ook verschil in de kater bij hele dure of hele goedkope wijn.
En dat sulfiet ken ik niet.
Klopt ja, het verschilt per biertje, ik heb het zelf niet bij Grolsch maar bij Heineken en Leeuw vooral..quote:Op zaterdag 8 mei 2004 18:23 schreef The_Terminator het volgende:
Ik heb bij een aantal bieren dat ik hoofdpijn krijg, terwijl ik dat van een ander merk dan weer niet krijg. Het merk waarvan ik trouwens hoofdpijn krijg is Grolsch...
hey.. 10 halve liters.. dat is 5 liter!!quote:Op zaterdag 8 mei 2004 18:14 schreef Conflict het volgende:
Hoe kan het dat je van veel goedkope wijn hoofdpijn krijgt en van bijvoorbeeld champagne niet
Ik krijg van wijn trouwens altijd een vreselijke kater, al na 1 fles. Maar ik drink zo 10 halve liters bier en sta de volgende ochtend gewoon vrolijk fluitend op en heb nergens last van.
Alcohol is toch gewoon alcohol? Er bestaat toch geen goede of slechte alcohol?
Kunnen ze die er dan niet beter uit latenquote:Op zaterdag 8 mei 2004 18:50 schreef Megumi het volgende:
Beste Conflict.In wijn zitten soms bepaalde toevoegingen waar je een kater van krijgt. Gewoon een slechte wijn dus.
Nee, want dan is het niet meer goedkoopquote:Op zaterdag 8 mei 2004 19:37 schreef Conflict het volgende:
[..]
Kunnen ze die er dan niet beter uit laten
Dat is toch gist?quote:Op zaterdag 8 mei 2004 19:37 schreef Markster het volgende:
rijping!
net als bij bier, als je bij bv leffe all gerst opdrinkt. (laatste beetje uit de fles)
oops dat bedoel ikquote:Op zaterdag 8 mei 2004 19:43 schreef Conflict het volgende:
[..]
Dat is toch gist?
Bedankt voor je bijdrage aan dit topicquote:Op zaterdag 8 mei 2004 19:44 schreef HeaRt_woRm het volgende:
geen alcohol,heb je ook nergens last van![]()
![]()
Graag gedaan hoorquote:Op zaterdag 8 mei 2004 19:47 schreef Conflict het volgende:
[..]
Bedankt voor je bijdrage aan dit topic![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |