binnen 2 dagen zal ik mailen. Kan er alleen niet uit komen wat ik wil hebbenquote:Op maandag 10 mei 2004 15:08 schreef maertz het volgende:
ik heb pas van 2 mensen een email ontvangen met wat ze precies willen hebben. Nogmaals,
johannes_maertz@hotmail.com Zie bovenaan wat je erin moet zetten
korting bedoel jequote:Op maandag 10 mei 2004 15:54 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:
Als er meer mensen net als ik voor een paar honderd dollars gaan bestellen lijkt het mij meer dan logisch om een kortingsregeling aan te vragen. Een vergoeding van -10% lijkt mij meer dan redelijk.
ik denk dat het verstuurt word via de post, door de gene die alles bestelt heeft, ik denk de TS..quote:Op maandag 10 mei 2004 19:41 schreef the_Napster het volgende:
mare als t eenmaal hier in NL is, hoe gaat t dan verder?
weer op de post doen? of ergens afspreken misschien??
maja, mmaertz, je krijgt vandaga of morgen wel een mailtje van me
hoe zo maximaal 15? want zo gek veel tijd neemt het niet in?quote:Op maandag 10 mei 2004 19:56 schreef maertz het volgende:
ik ga niet voor teveel mensen bestellen, echt maximaal 15 ofzo. Zoveel tijd heb ik niet, als iemand anders bereid is het voor meer mensen te doen dan stel ik voor dat die het doet.
Dat bedoel ik dus .. We kunnen beter dit met een kleine groep bestellen.quote:Op maandag 10 mei 2004 22:00 schreef maertz het volgende:
je moet voor ieder de bestelling invoeren, controlleren of het geld binnenkomt, pakketjes enzo. Gaan nog best wel wat uurtjes inzitten.
Juist, als je mee wilt doen moet je me gewoon snel emailen, de eerste 15 doen mee.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 00:12 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus .. We kunnen beter dit met een kleine groep bestellen.
Dat maakt het voor jou overzichtelijker ...
Als je nu het hele topic had gelezen had je kunnen merken dat bijna iedereen wel andere dingen erbij besteld lieve schatquote:Op dinsdag 11 mei 2004 13:48 schreef pAin het volgende:
Ik kan ook andere dingen bestellen dan polo's??
Aangezien ik hier helemaal verliefd op ben
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |