Ja met die invoerrechten kom je uit op 39 euro per polo, (die 19% valt zeg maar weg doordat een euro meer waard is). Die verzendkosten vallen in het niets. Verder staat je naam daar vrijblijvendquote:Op zaterdag 8 mei 2004 23:14 schreef Chillmeister het volgende:
ho, ik zie al snel mijn naam bovenaanstaan. Gaat me een beetje te snel. want de shirts kosten 39 dollar, +kleine verzendkosten (door de inkoopactie). Maar hier komt dus nog bovenop 19% btw EN invoerrechten?? wordt het bedrag niet zo ondertussen bijna verdubbeld?
maertzquote:Op zondag 9 mei 2004 01:03 schreef the_Napster het volgende:
to maertz:
waar woon je ??
als ik t zelf kan ophalen scheelt t weer een stuk
je krijgt nog waarschijnlijk deze week van me te horen welke ik neem
Ik zal het even voor je voor rekenen.quote:Op zondag 9 mei 2004 13:26 schreef Joran-Joran het volgende:
Ik snap eerlijk gezegd nog steeds niet echt hoe het nou zit met die invoerrechten![]()
Kan iemand mij zeggen hoeveel je ongeveer kwijt zult zijn voor één polo? Dus inclusief verzendkosten BTW invoerrechten en weet ik het wat allemaal.
Idd... maar wat is je punt? Dat is toch exact hetzelfde?quote:Op zondag 9 mei 2004 13:42 schreef JAY-T het volgende:
Het lijkt me dat als het pakket op de luchthaven bij de douane wordt aangehouden, dat je die 19% belasting over het totaalbedrag moet betalen..?
hij bedoelt, en dat bedoelde ik in mijn post ook eigelijk, dat we wel eerst allemaal invoerrechten kunnen gaan betalen, maar er is een kans dat er geen invoerrechten gerekend gaan worden.quote:Op zondag 9 mei 2004 13:47 schreef DJ-Maurits het volgende:
[..]
Idd... maar wat is je punt? Dat is toch exact hetzelfde?
nou vergeet je toch BTW?? want dat heb je ook naast invoerrechtenquote:Op zondag 9 mei 2004 13:36 schreef DJ-Maurits het volgende:
[..]
Ik zal het even voor je voor rekenen..
Stel.. een polo kost $39,-. Volgens de huidige koers is een dollar ongeveer ¤ 0,85.
39*0,85= 33,15. De invoerrechten zijn 19%. 33,15*1,19= 39,45. De polo zal dus ¤39,45 gaan kosten. Dan houden we de verzendkosten over, die zijn ¤25,-. Stel we doen het met tien personen en je bestelt 3 polo's. Dan krijg je: 25/10=2,5 2,5/3=0,83.
Dus je polo gaat kosten: 39,45 + 0,83 = ¤40,28.
Duidelijker kan ik het niet maken....
quote:Op zondag 9 mei 2004 14:01 schreef postman het volgende:
ok goed genoeg voor mij, vanavond of morgen krijg je een mailtje van me met wat ik wil hebben.
adelante jij hebt toch wel eens eerder besteld bij a&f ? hoe zit het met de maten ?
en misschien is korting ook nog een optie als we zoveel bestellen
ow en we vergeten de verzendkosten van de inkoper naar iedereen toe, á 5,50 euro (pakketpost)
Volgens mij zijn de invoerrechten juist om de (ontbrekende) BTW te ondervangen. Maar ik kan het fout hebben. Al lijkt me het erg toevallig dat het beide 19% is..quote:Op zondag 9 mei 2004 14:44 schreef Chillmeister het volgende:
[..]
nou vergeet je toch BTW?? want dat heb je ook naast invoerrechten
Nee?quote:Op zondag 9 mei 2004 14:44 schreef Chillmeister het volgende:
[..]
nou vergeet je toch BTW?? want dat heb je ook naast invoerrechten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |