Ik zou geen sportschoenen nemen met maatje 47quote:Op zaterdag 8 mei 2004 16:03 schreef Mr_Wimpenny het volgende:
Ik ben net dus de stad in geweest en heb een paar hele mooie puma's gespot...naam weet ik eigenlijk niet, maar ze hadden ze maximaal in maat 46,5...dat is dus een half maatje te weinig voor mij.
Wie weet er waar ik puma's kan krijgen in maat 47? Of zal ik dan naar de pumastore in A'dam moeten?
quote:Op zaterdag 8 mei 2004 16:18 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Lijken net van die surfborden.........
THX! dat nummer zocht ikquote:Op zaterdag 8 mei 2004 16:10 schreef Snuusje het volgende:
Misschien is het slim om de puma winkel eerste te bellen of ze wel schoenen in je maat hebben voordat je er heen gaat. En of ze zowiezo wel worden gemaakt in 47. 020 5286152
Suces
In 46 half zagen ze er goed uit.....dus dat zal een half maatje verder ook nog wel te doen zijn.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 16:18 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Ik zou geen sportschoenen nemen met maatje 47![]()
Ziet er toch niet mooi uit?? Lijken net van die surfborden.........
Owkee. Ik heb zelf maat 43 en vind dan sommige sportschoenen de neus al veel te lang. Zodat ik ze niet meer mooi vind. Ik vind sportschoene het mooiste in maat 41. Maar die kan ik niet aanquote:Op zaterdag 8 mei 2004 16:22 schreef Mr_Wimpenny het volgende:
[..]
In 46 half zagen ze er goed uit.....dus dat zal een half maatje verder ook nog wel te doen zijn.
* Sport_Life maat 42 heeftquote:Op zaterdag 8 mei 2004 16:23 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Owkee. Ik heb zelf maat 43 en vind dan sommige sportschoenen de neus al veel te lang. Zodat ik ze niet meer mooi vind. Ik vind sportschoene het mooiste in maat 41. Maar die kan ik niet aan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |