En het is nu zekerquote:Op dinsdag 1 juni 2004 09:30 schreef Doc het volgende:
het ziet er naar uit dat toch ook het Roadburn festival ga
Dat deden ze de afgelopen twee roadburn festivals ook al hoorquote:Op woensdag 2 juni 2004 13:08 schreef Summoner het volgende:
Dat is cool van 3voor12!
Dat probeer ik wel.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 21:31 schreef Summoner het volgende:
Ah, leuk. Ga je elk jaar soms naar Waldrock?
Dan is het nog wel cool toch?quote:Op woensdag 2 juni 2004 13:11 schreef B1tchwax het volgende:
Dat deden ze de afgelopen twee roadburn festivals ook al hoor
quote:Not at the end but at the beginning of the recording process: 35007.
They will be going into the studio for the first time at the end of
June to begin work on a new album. We expect to be able to release it
in early 2005.
http://www.stickman-records.de
wow.. can't waitquote:Op donderdag 3 juni 2004 10:34 schreef Doc het volgende:
In Juli ook verwacht: een nieuwe CD van Brant Bjork. En Nick gaat op het platenlabel van Brant ook een accoustische CD doen.
(ging over het Dour festival)quote:Op donderdag 20 mei 2004 19:00 schreef Jassie het volgende:
Hulk is ook nog bevestigd.
Euh, waarom niet gewoon "folk, gespeeld door mensen die ook wel eens iets met stoner rock doen"? Anders kun je alles stoner-whatever gaan noemen. Dan is The Chrystal Method Stonerdance en UNKLE stonertriphop.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 22:25 schreef Doc het volgende:
Masters of Reality hebben met hun laatste CD een nieuw genre gecreerd: Stonerfolk
( zie ook: Masters of Reality )
Omdat er een knipoog bij staatquote:Op zaterdag 5 juni 2004 21:41 schreef Rex_Everything het volgende:
[..]
Euh, waarom niet gewoon "folk, gespeeld door mensen die ook wel eens iets met stoner rock doen"?
Goed ideequote:Op zaterdag 5 juni 2004 21:41 schreef Rex_Everything het volgende:
Dan is The Chrystal Method Stonerdance en UNKLE stonertriphop.
Wietpannekoekenquote:Op zaterdag 5 juni 2004 23:00 schreef Rex_Everything het volgende:
Euh, ja.
Vast...
Ik zie Josh Homme (of eender welke stonerartiest) al staan, in z'n stonerkeuken, gezellig stonerpannenkoekjes bakken.
quote:Op zaterdag 5 juni 2004 12:08 schreef od0bo het volgende:
Releases om naar uit te kijken (voor mij althans):
SUNN 0))) - White 2 (juni)
Sons of OTIS - X (jan 2005)
Electric Wizard - We Live (juni)
Ik ook. Ligt in het verlengde van White1 verwacht ik. Helloween heb ik op de SL sampler gehoord. Doet me denken aan de ambient drone nummers van 00Void, mijn favoriete album.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 15:14 schreef Summoner het volgende:
White 2, ik verwacht veel van die plaat.
Cool. Attila Csihar verzorgt de vocalen op "Decay2". Weer een nummer van 25 minuten. "My Wall" met Julian Cope van de vorige plaat was zeer geslaagd, maar zo'n nummer zullen ze wel nooit weer maken. Ben echter benieuwd wat Attila ervan weet te maken.quote:Op zondag 6 juni 2004 13:43 schreef od0bo het volgende:
Ik ook. Ligt in het verlengde van White1 verwacht ik. Helloween heb ik op de SL sampler gehoord. Doet me denken aan de ambient drone nummers van 00Void, mijn favoriete album.
Same herequote:Op maandag 7 juni 2004 17:38 schreef nipeng het volgende:
Vandaag kaartjes gekocht voor Brant.
quote:Op vrijdag 11 juni 2004 14:02 schreef Summoner het volgende:
Verder zie ik nog wel een paar interessante hiphop dingen, maar ik weet niet of dat je trekt.
Oke, laat maar.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 13:44 schreef Rex_Everything het volgende:
Begrijp me niet verkeerd, ik wil hier de hiphop niet gaan verdedigen (over m'n dooie lijk)...
quote:Op vrijdag 11 juni 2004 14:09 schreef Summoner het volgende:
Oke, laat maar.![]()
Ik heb er zin inquote:Op maandag 7 juni 2004 07:47 schreef TimoBasso het volgende:
Bijna Roadburn zucht...
yeah surequote:Op vrijdag 11 juni 2004 21:50 schreef Doc het volgende:
[..]
Ik heb er zin in
Kleine FokForuim-stonerrock-meet doen?
9kB/sec?quote:Op zondag 13 juni 2004 13:13 schreef od0bo het volgende:
Complete optreden van Kyuss tijdens het Bizarre festival in Duitsland een jaar of 10 geleden (327Mb!)
jeuh... ff checken hoor. kost idd wel even maar dat hebben we voor kyuss wel over toch?quote:Op zondag 13 juni 2004 13:13 schreef od0bo het volgende:
Complete optreden van Kyuss tijdens het Bizarre festival in Duitsland een jaar of 10 geleden (327Mb!)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |