Karma to Burn is al weer even uit elkaar. Leden gingen door met aparte bands, maar deze haalden allen niet het niveau van Karma.quote:Op donderdag 20 mei 2004 11:01 schreef bartrid het volgende:
weet iemand wat karma to burn op dit moment doet? Bestaan ze nog? Ik vond hun tweede instrumentale album altijd wel goed te pruimen...
Muchos Graciasquote:Op donderdag 20 mei 2004 06:50 schreef lizardtattoo het volgende:
Zuid-België (onder Mons/Bergen).
http://www.dourfestival.be/
[afbeelding]
Hulk is ook nog bevestigd.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 20:23 schreef Rex_Everything het volgende:
Vooral terugvinddinges. Toch nog es melden:
Mondo Generator, Brant Bjork & The Bros, Monster Magnet en Electric Eel Shock op Dour Festival.
Zeg dat wel.quote:Op donderdag 20 mei 2004 19:06 schreef TimoBasso het volgende:
Hulk
Ik luister er nu naar.quote:Op donderdag 20 mei 2004 16:47 schreef Summoner het volgende:
nipeng, Reverend Bizarre - Slice of Doom. Heavily recommended. Demo + bonustracks, vet boekje met veel info.
[afbeelding]
Ze touren in september door BEL/NED/DE.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 14:19 schreef Summoner het volgende:
Vette demo he. Die drie kerels hebben echt de geest van drie decennia aan doom muzikanten in zich.
Ik zou hem kopen als 'ie niet te duur is, maar goed ik heb al die singles ook en als je eenmaal begint met dat spul kopen is het einde zoek.quote:Op woensdag 26 mei 2004 10:41 schreef nipeng het volgende:
Zag laatst ergens een Qotsa rarities cd (o.i.d.) liggen.
Is dat wat om aan te schaffen of is het simpel cashen?
Cool. Hopelijk ook hier in de buurt.quote:Op woensdag 26 mei 2004 18:59 schreef nipeng het volgende:
Ze touren in september door BEL/NED/DE.
jupquote:Op vrijdag 28 mei 2004 08:39 schreef Kanis het volgende:
Hee vet, een Stoner topic!![]()
Nog niet eerder gezien...![]()
Roadburn, zijn daar nog kaartjes voor te krijgen??
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |