Ik heb alleen seizoen 2, 3, 4 en 5 op dvd.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 23:41 schreef LeBeau het volgende:
*Jerruh's modem mep*
Ik hoop dat het allemaal snel weer goed komt, Jer!
Het liefst voor Maandag, gewoon zomaar.
En Friends... raar dat het gewoon over is joh... maar de herhalingen blijven altijd leuk, en zodra er een 10 seizoenen box uitkomt issie van mij.
Er is toch al een box van de eerste 8 seizoenen? In Nederland dan, in de US zijn ze echt slecht met DVD's. Naja, ik denk dat 1-10 wel spoedig zal komen, en aangezien ik niks op DVD heb, ga ik die denk ik wel aanschaffen.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 23:43 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik heb alleen seizoen 2, 3, 4 en 5 op dvd.
Dus ik hoop dat Net 5 alle seizoenen gaat uitzenden.
*alvast klaar zit bij video*
Ik wil de speciale dvd van de allerlaatste aflevering.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 23:45 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Er is toch al een box van de eerste 8 seizoenen? In Nederland dan, in de US zijn ze echt slecht met DVD's. Naja, ik denk dat 1-10 wel spoedig zal komen, en aangezien ik niks op DVD heb, ga ik die denk ik wel aanschaffen.
Die ga ik op cd zetten denk ik, vind ik mooi om te bewaren...vraag me niet waaromquote:Op vrijdag 7 mei 2004 23:49 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik wil de speciale dvd van de allerlaatste aflevering.
Ik kijk ze nog vaak. En zit ook elke avond op Net 5 te kijken ondanks dat ik deze afleveringen op DVD heb.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 23:48 schreef Andyvie het volgende:
in Nederland is al een box voor alle 10 de seizoenen. Seizoen 10 was een opening voor gebleven in die box, kon je dan later bijkopen.
Ik hoef ze niet op DVD, want ik weet dat ik ze toch niet meer kijk.
Ja dat kan ik dus niet.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 23:50 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Die ga ik op cd zetten denk ik, vind ik mooi om te bewaren...vraag me niet waarom
Leno is leuk!quote:Op vrijdag 7 mei 2004 23:57 schreef Andyvie het volgende:
uhuh! Leno moet ik nog kijken
Trusten!quote:Op zaterdag 8 mei 2004 00:00 schreef Andyvie het volgende:
Ik zie wel. Ik ga nu in ieder geval slapen. Truste!
Wat is 'm? Ummm... huh?quote:Op zaterdag 8 mei 2004 00:04 schreef DennisMoore het volgende:
Dit is 'm?
Tikkie, jij bent 'm.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 00:17 schreef LeBeau het volgende:
Wat is 'm? Ummm... huh?
Heh, bah! Is het zeker weer zonder terugtik?quote:Op zaterdag 8 mei 2004 00:17 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Tikkie, jij bent 'm..
Damn... da's lang geleden...quote:Op zaterdag 8 mei 2004 00:23 schreef LeBeau het volgende:
Heh, bah! Is het zeker weer zonder terugtik?
quote:*geduldig wacht*
Meneer Buble!quote:Op zaterdag 8 mei 2004 00:30 schreef Nuvole het volgende:
Wie van jullie is er nou getikt?
Meneer Law!quote:Op zaterdag 8 mei 2004 00:34 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Meneer Buble!
Always a pleasure.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 00:35 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Meneer Law!
Ook aangenaam om u weer eens te zien!
![]()
Als ik Moondance hoor, zou ik de hele nacht willen dansen.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 00:37 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Always a pleasure.
It's a marvelous night for a moondance
dat hoeft ook niet... als je maar lol hebt!quote:Op zaterdag 8 mei 2004 00:43 schreef Nuvole het volgende:
storend detail: ik kan helemaal niet dansen...
Weet je wat? Ik zet m gewoon nog een keer op!quote:Op zaterdag 8 mei 2004 00:43 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Als ik Moondance hoor, zou ik de hele nacht willen dansen.
storend detail: ik kan helemaal niet dansen...
Zo ja, de beeld en geluidsfragmenten graag hier inleveren.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 00:46 schreef Nuvole het volgende:
Zijn Beau en DM samen aan het dansen, al tikkertje spelend?
Zet 'm gewoon op repeat !quote:Op zaterdag 8 mei 2004 00:47 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Weet je wat? Ik zet m gewoon nog een keer op!
quote:Op zaterdag 8 mei 2004 00:48 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Zo ja, de beeld en geluidsfragmenten graag hier inleveren.
Sway heb ik geloof ik nietquote:Op zaterdag 8 mei 2004 00:51 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Zet 'm gewoon op repeat !![]()
Maar Sway is ook lekker: When marimba rythm starts to play.....
Leuker: Anita Kelsey - Sway (Dark City soundtrack).mp3quote:Op zaterdag 8 mei 2004 00:51 schreef Nuvole het volgende:
Maar Sway is ook lekker: When marimba rythm starts to play.....
Beautje mep*quote:Op zaterdag 8 mei 2004 00:53 schreef LeBeau het volgende:
[..]
*beavje tik*
Oeh! Ja ikke! Ook al heb ik m op video en DVDquote:Op zaterdag 8 mei 2004 00:53 schreef Nuvole het volgende:
Shakespeare In Love is op Veronica btw. Kijkt er nog iemand?
quote:Op zaterdag 8 mei 2004 00:54 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Beautje mep*
Je moet wel je computer alles laten 'kopen' he!quote:Op zaterdag 8 mei 2004 00:53 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Sway heb ik geloof ik niet
*zoek doe*
quote:Op zaterdag 8 mei 2004 00:55 schreef LeBeau het volgende:
[..]
![]()
Valsspeler...
quote:
Sway stond al in de wacht maar er zijn op dit moment geen euhm 'winkels' die hem hebben.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 00:56 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Je moet wel je computer alles laten 'kopen' he!
Heb je al alles van Joss Stone? Er is meer dan alleen Fell In Love With A Boy en ze is goed!!!! Dat is echt een CD die ik meerdere keren achter elkaar kan horen! Echt!
Bedankt voor de tip!quote:Op zaterdag 8 mei 2004 00:54 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Leuker: Anita Kelsey - Sway (Dark City soundtrack).mp3
quote:Op zaterdag 8 mei 2004 00:58 schreef LeBeau het volgende:
[..]
*mep*
...quote:
Ok, wel goed doorzoeken dan! Ze is echt de moeite waard, wat een stem! En zeker als je bedenkt dat ze vorige maand pas 17 geworden is!quote:Op zaterdag 8 mei 2004 00:59 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Sway stond al in de wacht maar er zijn op dit moment geen euhm 'winkels' die hem hebben.
En van Joss Stone heb ik alleen Fell In Love With A Boy. Ben de rest nog aan het zoeken
Ja echt een ongelofelijke stem! En zeker voor 17.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 01:03 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Ok, wel goed doorzoeken dan! Ze is echt de moeite waard, wat een stem! En zeker als je bedenkt dat ze vorige maand pas 17 geworden is!
En dat er over nog een echt eerste album van haar uitkomt!![]()
Hoe doen jullie die icoontjes eigenlijk?quote:Op zaterdag 8 mei 2004 01:01 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ze is de nachtclubzangeres in de film Dark City. (http://imdb.com/title/tt0118929 )quote:Op zaterdag 8 mei 2004 01:00 schreef Nuvole het volgende:
Bedankt voor de tip!
nu nog even zoeken.
Is ze goed, die Anita?
hmmm, die nomen is nou niet meteen zo'n goed omen
Van de smileys kopieer je de url en dan doe je [ img] url[ /img] (zonder spaties)quote:Op zaterdag 8 mei 2004 01:07 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Hoe doen jullie die icoontjes eigenlijk?![]()
En wie is leuker? Ben Affleck of Joseph Fiennes?
Zegt me nu nog niks, maar ik zal in de gaten houden of ik die film ergens tegenkom.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 01:08 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ze is de nachtclubzangeres in de film Dark City. (http://imdb.com/title/tt0118929 )
Een lekker zwoele, rokerige versie dus..
Ja, dat weet ik ook wel, maar ik bedoelde waar je van weet waar die staan en welke er zijn. Of is het gewoon 1 webpagina die je kent?quote:Op zaterdag 8 mei 2004 01:10 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Van de smileys kopieer je de url en dan doe je [ img] url[ /img] (zonder spaties)
Joseph FiennesNo doubt about it!
Als ik ergens een leuke smiley tegenkom dan sla ik hem op en upload hem naar m'n eigen webspace.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 01:15 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik ook wel, maar ik bedoelde waar je van weet waar die staan en welke er zijn. Of is het gewoon 1 webpagina die je kent?
En dat hele gedoe met die SjeeLoo heeft Affleck toch geen goed gedaan. En Joseph is idd ook leuk om te zien, hij lijkt wat intelligenter.
Doei!quote:Op zaterdag 8 mei 2004 01:27 schreef Nuvole het volgende:
nu ga ik echt, en ik kom vast nog wel eens buurten! dikke doei!
dat heb je wel eens he?quote:Op zaterdag 8 mei 2004 02:17 schreef Vlarp het volgende:
tering, ik ben aangeschoten
Bij nader inzien denk ik dat ik het maar bestempel als dronken nu ik weer wakker ben...quote:Op zaterdag 8 mei 2004 02:37 schreef WAik het volgende:
[..]
dat heb je wel eens he?
mzzl..
Dan zal ik eerst dat filmpje eens keer of honderd moeten bekijken. Dan nog eens honderd keer oefenen endan zal Beavje het ook wel kunnen.quote:
Ja, sorry, ik was niet zo origineel en ik vond die titel leukquote:Op zaterdag 8 mei 2004 11:40 schreef Ang3l het volgende:
Leuke titel! Dat we daar niet eerder op zijn gekomen
O, ik ben gister NIET in slaap gevallen tijdens de film
Slaapt zo lastig als je je ogen uit je kop huilt
Ja! Grappig he?quote:Op zaterdag 8 mei 2004 11:48 schreef tech het volgende:
Het werkt echt!! Wat de fok!
In één keer gelukt!
"Mathieu, 18, spends the summer at his mother's summer house, in Brittany. On the beach, he meets Cédric, a boy his age. A love-story begins between the two boys."quote:Op zaterdag 8 mei 2004 13:12 schreef eeenuitduizend het volgende:
hallo, ff een vraagje:
Wie heeft de film "Presque Rien" gezien? Is die leuk of is die leuk? Ik kan hem vanavond zien, maar als er niets aan is, kan ik beter wat anders gaan doen.![]()
quote:Op zaterdag 8 mei 2004 13:56 schreef Great_Expectations het volgende:
* G_E is weer terug uit A'dam maar ik heb helemaal niets gezien van George Clooney enzo. Nog niet één borsthaar..
Doe iets met een broek en een shirt ofzo.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 14:21 schreef Andyvie het volgende:
Grrr, wat moet ik aantrekken voor vanavondIk weet het niet!
je pyama?quote:Op zaterdag 8 mei 2004 14:21 schreef Andyvie het volgende:
Grrr, wat moet ik aantrekken voor vanavondIk weet het niet!
Het gaat mij om Brad Pitt & George Clooney.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 14:19 schreef Vlarp het volgende:
O ja, ze zijn bezig met de opname's van Ocean's Twelve.. goh
Ik heb in Toronto zo godsgruwelijk veel filmploegen en opnames gezien dat het wat lachwekkend overkomt dat Nederlanders helemaal maf worden als er 1x gefilmd wordt in Amsterdam voor een film.
Liever Brad Pitt dan..quote:Op zaterdag 8 mei 2004 14:28 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Het gaat mij om Brad Pitt & George Clooney..
Die hele film mag van mij zo de Herengracht in glijden, met de hele cameraploeg erbij..
Mjah... die Clooney is mij ook te harig.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 14:37 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Liever Brad Pitt dan..
Laat Sjors Kloenie maar mee de gracht in gaan
ielh, haar op mannenquote:Op zaterdag 8 mei 2004 14:39 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Mjah... die Clooney is mij ook te harig..
Dennis kan echt goed kitten!quote:Op zaterdag 8 mei 2004 14:46 schreef DennisMoore het volgende:
Brad Pitt is wel aaibaar zo.
rokjes zijn tegenwoordig ook hip voor mannenquote:Op zaterdag 8 mei 2004 14:58 schreef Andyvie het volgende:
Nou, ik heb iets...iets met een broek en een shirt inderdaad
hmmm, zo lang het geen stoere schot is.........kunnen mannen maar beter van die rokje s afblijvenquote:Op zaterdag 8 mei 2004 15:16 schreef blublub het volgende:
[..]
rokjes zijn tegenwoordig ook hip voor mannen![]()
jah ik vind t ook niet, maar ja, ik ben dan ook een meisje enzo, ik weet niet wat jullie allemaal leuk vindenquote:Op zaterdag 8 mei 2004 15:24 schreef eeenuitduizend het volgende:
[..]
hmmm, zo lang het geen stoere schot is.........kunnen mannen maar beter van die rokje s afblijven![]()
Ik dacht dat je al een boek had?quote:Op zaterdag 8 mei 2004 16:02 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik ben weer terug... en ik ben terug met een boek
inderdaad! welk boek?quote:Op zaterdag 8 mei 2004 16:02 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik ben weer terug... en ik ben terug met een boek
Lezen is cool!
Uhm.. wat?quote:Op zaterdag 8 mei 2004 16:39 schreef Jerruh het volgende:
Hij is gerepareerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.
mijn modem!!!!! heb je de boodschap van miss_bleu nie gelezen?quote:Op zaterdag 8 mei 2004 17:06 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Uhm.. wat?
appleappleapplequote:Op zaterdag 8 mei 2004 17:08 schreef Sunjammer het volgende:
Pompompompompom...
Snel vertaald: appelappelappelappelappel
Uhm.. nee, he'k gemistquote:Op zaterdag 8 mei 2004 17:17 schreef Jerruh het volgende:
[..]
mijn modem!!!!! heb je de boodschap van miss_bleu nie gelezen?.
wa een gedoe was het zeg. blijkbaar was er iets ingewikkelds met de dns en verschillende Ip-adressen.
hmm, ken ik niet, de slegte is cool, lekker veel voor weinigquote:Op zaterdag 8 mei 2004 17:19 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik heb "Dragon in the Sea" gekocht van Frank Herbert.
ja, ach nu is het goedquote:Op zaterdag 8 mei 2004 17:24 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Uhm.. nee, he'k gemist
Klote man!
Welcome to my world, ga je mee film kijken?quote:Op zaterdag 8 mei 2004 17:31 schreef Waxxer het volgende:
Ik verveel me stierlijk
mja graag alleen dan moet ik weer de auto jatten en dan krijg ik echt heel erg ruzie hierquote:Op zaterdag 8 mei 2004 17:34 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Welcome to my world, ga je mee film kijken?
het klinkt zo gay... "Gay Palace"quote:Op zaterdag 8 mei 2004 17:38 schreef eeenuitduizend het volgende:
wie o wie gaat er hier wel es naar de Gay Palace in Rotterdam (is het wat?) , ben den haag zat
No Shit...quote:Op zaterdag 8 mei 2004 17:39 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
het klinkt zo gay... "Gay Palace"
dat is waar, maar ja, alles beter dan den haagquote:Op zaterdag 8 mei 2004 17:39 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
het klinkt zo gay... "Gay Palace"
nooit?quote:Op zaterdag 8 mei 2004 17:40 schreef Jerruh het volgende:
ik niet, eenuitduizend.
ik ga eigenlijk nooit homo uit...
tssss ben blij. Mijn pa is er eentje die zegt "je gaat maar op de fiets!"quote:Op zaterdag 8 mei 2004 17:39 schreef Waxxer het volgende:
Ja mijn vader geeft mij dus de hgele tijd klusjes he, zo van geef mijn bril even zet die plantjes recht haal batterijtjes, nou dan MAG (!!!) ik met de auto, dus dan haal ik die batterijtjes gewoon in een dorp verderop, pfff....
dat is waar, heb het inmiddels ook wel gehad, nou ja vaak dan. Maar heb gewoon zin om ergens heen te gaan waar je ff lekker kunt ouwehoeren aan de bar..... maar in NL is dat vaak moeiijk te vinden helaasquote:Op zaterdag 8 mei 2004 17:44 schreef Waxxer het volgende:
Ik ben nog nooit in Gay Palace geweest, wel tig keer Bolke en Entre Nous en de Rue de Vaseline in A'dam, maar ik had dat na ruim een jaar zoooo gezien.... Maarja, ben daar dus al twee jaar niet meer geweest...
Ja...next week boyquote:Op zaterdag 8 mei 2004 17:47 schreef Kugari-Ken het volgende:
Rue de Vaseline...
COCquote:Op zaterdag 8 mei 2004 17:48 schreef eeenuitduizend het volgende:
[..]
dat is waar, heb het inmiddels ook wel gehad, nou ja vaak dan. Maar heb gewoon zin om ergens heen te gaan waar je ff lekker kunt ouwehoeren aan de bar..... maar in NL is dat vaak moeiijk te vinden helaas(wat betreft homokroegen dan hè?!)
quote:Op zaterdag 8 mei 2004 17:47 schreef Kugari-Ken het volgende:
Rue de Vaseline...
das waar, leiden is ook coolquote:Op zaterdag 8 mei 2004 17:49 schreef Waxxer het volgende:
[..]
COCheeft een geitenwollensokkenimago maar her en der zijn ze best leuk.... bijv Zwolle, is redelijk groot (omdat er verder niks is in de regio
)
ben vorig jaar twee keer naar bolke geweest, een keer naar golden arm en iets van 2 keer naar de pecheur, sindsdien nooit meerquote:Op zaterdag 8 mei 2004 17:42 schreef eeenuitduizend het volgende:
[..]
nooit?
Reguliersdwarsstraat ofziets toch?quote:Op zaterdag 8 mei 2004 17:50 schreef Waxxer het volgende:
[..]Met die benaming kwam een oude huisgenoot van mij eens
Rue de Vaseline? dat klinkt viesquote:Op zaterdag 8 mei 2004 17:44 schreef Waxxer het volgende:
Ik ben nog nooit in Gay Palace geweest, wel tig keer Bolke en Entre Nous en de Rue de Vaseline in A'dam, maar ik had dat na ruim een jaar zoooo gezien.... Maarja, ben daar dus al twee jaar niet meer geweest...
ja preciesquote:Op zaterdag 8 mei 2004 17:53 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Reguliersdwarsstraat ofziets toch?
0800-pizzakoerier?quote:Op zaterdag 8 mei 2004 17:58 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik moet zo dadelijk eens beginnen met eten koken, maar ik heb geen zin..
Vandaag is de kok weer hier.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 17:58 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik moet zo dadelijk eens beginnen met eten koken, maar ik heb geen zin..
quote:Op zaterdag 8 mei 2004 17:47 schreef Kugari-Ken het volgende:
Ik wil de interdimensionele breuk tussen onze realiteit en de nabijgelegen realiteit hechten...
Je gaat maar op de fiets!
nounounounou, ik dacht dat jij eerstejaars wasquote:Op zaterdag 8 mei 2004 17:59 schreef blublub het volgende:
[..]
0800-pizzakoerier?
neuh, ik woon nog steeds thuis enzo hoor dus er wordt voor mij gekooktquote:Op zaterdag 8 mei 2004 18:00 schreef Waxxer het volgende:
[..]
nounounounou, ik dacht dat jij eerstejaars was
Nu al zo??![]()
Ik heb al eten ingeslagen bij de Albert Heijn.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 17:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vandaag is de kok weer hier.
Voor 1 man meer koken?
Bij Centre Pompidouquote:Op zaterdag 8 mei 2004 18:00 schreef Great_Expectations het volgende:
In Le Marais, de homo-wijk van Parijs, is er een Rue des Mauvais Garçons (de straat van de stoute jongens) die al zo heet sinds 1540!!
Nee nooit iets gehaald. Maar heb gehoord dat het lekker is, alleen wel enorm duur!quote:Op zaterdag 8 mei 2004 18:02 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik heb al eten ingeslagen bij de Albert Heijn.
Oooh, en heb jij trouwens ervaring met Thais voor Thuis, wat tegenover het Kleine AH-tje bij jouw dansdinges zit?.
Dat maakt niet uit. Ik geniet ergens niet opeens meer van als het goedkoop is, maar wel als het lekker is.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 18:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee nooit iets gehaald. Maar heb gehoord dat het lekker is, alleen wel enorm duur!
heej! je hebt nog steeds sneeuw in je avatarquote:Op zaterdag 8 mei 2004 18:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee nooit iets gehaald. Maar heb gehoord dat het lekker is, alleen wel enorm duur!
Ik heb geen magnetron.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 18:06 schreef Jerruh het volgende:
G_E: in de kruisstraat heb je de rotishop: kan je kant en kalre grechtjes kopen die je dan thuis in de magnetron kan gooien! supergezond, superlekker (surinaams/chinees/indonesisch) en nie duur!
Ja ze heb roosquote:Op zaterdag 8 mei 2004 18:07 schreef blublub het volgende:
[..]
heej! je hebt nog steeds sneeuw in je avatar
nouja licht eraan hoe je het bekijkt...quote:Op zaterdag 8 mei 2004 18:11 schreef Great_Expectations het volgende:
http://www.restaurantsala(...)s%20voor%20Thuis.htm
THAIS VOOR EEN dagelijks varierend hoofdgerecht + ¤ 7, 75
menu van de dag groentengerecht naar keuze + rijst
Dat valt op zich toch nog best mee?.
Maar er zit geen Chinees bij mij in de buurt die ik mijn gevoelige maag toevertrouw.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 18:13 schreef Cybart het volgende:
[..]
nouja licht eraan hoe je het bekijkt...
maar tegenover chinees is alles duur
Hoe oud is-ie?quote:Op zaterdag 8 mei 2004 18:14 schreef Waxxer het volgende:
Zit ik op mijn echtenaamvoluit-msn, spreekt het zoontje van mijn lerares engels mij aan
dan wordt het toch maar mc donalds...quote:Op zaterdag 8 mei 2004 18:15 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Maar er zit geen Chinees bij mij in de buurt die ik mijn gevoelige maag toevertrouw..
jaartje of tienquote:Op zaterdag 8 mei 2004 18:15 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Hoe oud is-ie?.
Wij bestelden altijd bij de Fine Food op de gestelsestraatquote:Op zaterdag 8 mei 2004 18:15 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Maar er zit geen Chinees bij mij in de buurt die ik mijn gevoelige maag toevertrouw..
Denk je wel even aan je danscarrierequote:Op zaterdag 8 mei 2004 18:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wij bestelden altijd bij de Fine Food op de gestelsestraat
Ik rij wel even naar de grote AH.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 18:16 schreef Cybart het volgende:
[..]
dan wordt het toch maar mc donalds...
of je hebt nog een blik soep over en eet daar gewoon een boterham bij
quote:Op zaterdag 8 mei 2004 14:28 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Het gaat mij om Brad Pitt & George Clooney..
Die hele film mag van mij zo de Herengracht in glijden, met de hele cameraploeg erbij..
quote:Op zaterdag 8 mei 2004 18:08 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik heb geen magnetron..
ik ook niet hoorquote:Op zaterdag 8 mei 2004 18:23 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 8 mei 2004 18:08 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik heb geen magnetron..
ik zou niet weten wat ik zou moeten zonder magnetronquote:Op zaterdag 8 mei 2004 18:25 schreef blublub het volgende:
[..]
ik ook niet hoor
magnetlonny!!!!quote:Op zaterdag 8 mei 2004 18:28 schreef ajuu het volgende:
[..]
![]()
wat dacht je van euhm, koken??quote:Op zaterdag 8 mei 2004 18:28 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
ik zou niet weten wat ik zou moeten zonder magnetron
huh...watquote:Op zaterdag 8 mei 2004 18:30 schreef blublub het volgende:
[..]
wat dacht je van euhm, koken??![]()
zeg niet van die rare dingen! (please...)quote:Op zaterdag 8 mei 2004 18:30 schreef blublub het volgende:
[..]
Veel te veel gedoe.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 18:30 schreef blublub het volgende:
Zit je mij nu na te apen?quote:Op zaterdag 8 mei 2004 18:32 schreef ajuu het volgende:
hahaha al die anti-kookreacties! cool!
ik ben nou eenmaal een beetje raar ofzo toch?quote:Op zaterdag 8 mei 2004 18:32 schreef ajuu het volgende:
[..]
zeg niet van die rare dingen! (please...)![]()
Beavje toch!quote:Op zaterdag 8 mei 2004 18:31 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
huh...wat
hajewah?quote:Op zaterdag 8 mei 2004 18:35 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Zit je mij nu na te apen?
aapje!
Doe eens liev tegen ajuu, hij heeft nog steeds een beetje een waxxertjequote:Op zaterdag 8 mei 2004 18:35 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Zit je mij nu na te apen?
aapje!
Yummie hoor. Ik heb Randang gegeten.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 18:37 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik heb zojuist een biefstukje op... heerlijk, de buitenkant bruin, de binnenkant rood en lauw. Dus nu ga ik aan m'n tweede stuk beginnen.
sorryquote:Op zaterdag 8 mei 2004 18:36 schreef blublub het volgende:
[..]
Beavje toch!
ik weet dat niet.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 18:35 schreef blublub het volgende:
[..]
ik ben nou eenmaal een beetje raar ofzo toch?
Nee, jij hebt paars met groene schoenenquote:Op zaterdag 8 mei 2004 18:40 schreef ajuu het volgende:
[..]
ik weet dat niet.
mn nieuwe haar-voor-mn-ogen-lo(o)k, wat doe je???quote:Op zaterdag 8 mei 2004 18:41 schreef Waxxer het volgende:
[..]![]()
Nou, een potje gel, een kammetje.........
jij zoekt ruzie hequote:Op zaterdag 8 mei 2004 18:45 schreef beaverhausen het volgende:
haren-voor-je-ogen is zooo 12 juli 2002
bovendien, op dat tekeningetje wat G_E heeft gemaakt van jou heb je ook een lok voor je ogen!!!quote:Op zaterdag 8 mei 2004 18:45 schreef beaverhausen het volgende:
een potje met waxxer!quote:Op zaterdag 8 mei 2004 18:41 schreef Waxxer het volgende:
[..]![]()
Nou, een potje gel, een kammetje.........
jij zoekt ruzie he?quote:Op zaterdag 8 mei 2004 18:47 schreef blublub het volgende:
[..]
bovendien, op dat tekeningetje wat G_E heeft gemaakt van jou heb je ook een lok voor je ogen!!!
quote:Op zaterdag 8 mei 2004 18:45 schreef beaverhausen het volgende:
quote:Op zaterdag 8 mei 2004 18:47 schreef ajuu het volgende:
[..]
een potje met waxxer!
Tweeeeeeeeede couplet!quote:Op zaterdag 8 mei 2004 18:49 schreef ajuu het volgende:
ik heb een potje met waxxer
al op de tafel gezet
ik heb een potje potje potje potje
wa-a-a-a-a-a-a-axxxer
al op de tafel gezet!
jajajajaj
Dat was dus geen goed idee. Er was niet eens meer parkeerruimte.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 18:22 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik rij wel even naar de grote AH..
Waarom ben je niet naar je eigen klein AHtje gegaan?quote:Op zaterdag 8 mei 2004 19:02 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Dat was dus geen goed idee. Er was niet eens meer parkeerruimte..
quote:Op zaterdag 8 mei 2004 19:03 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]!
.
.
Die is om 18:00 dicht.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 19:04 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Waarom ben je niet naar je eigen klein AHtje gegaan?
Ow.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 19:20 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Die is om 18:00 dicht..
Sow. Jij bent ook een wild en spannend G_E-tjequote:Op zaterdag 8 mei 2004 19:38 schreef Great_Expectations het volgende:
*op droog biscuitje knabbel*.
*terug hoi*quote:Op zaterdag 8 mei 2004 19:40 schreef Timmah het volgende:
Hoi ...
Waarover wil je dan een boek schrijven?quote:Op zaterdag 8 mei 2004 20:26 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik ga een boek schrijven...
niet dat ik goed genoeg ben ofzo
dat weet ik nog nietquote:Op zaterdag 8 mei 2004 20:27 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Waarover wil je dan een boek schrijven?
Hier denk ikquote:Op zaterdag 8 mei 2004 20:27 schreef Timmah het volgende:
Het forum... waar was het?
Ik ben saai. Wrijf het er maar in.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 19:40 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Sow. Jij bent ook een wild en spannend G_E-tje
Valt best mee hoor ..quote:Op zaterdag 8 mei 2004 20:49 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik ben saai. Wrijf het er maar in..
Het is een beetje twijfelachtig vanavond..quote:Op zaterdag 8 mei 2004 21:13 schreef Great_Expectations het volgende:
We zijn er nog..
mjahquote:Op zaterdag 8 mei 2004 21:13 schreef Timmah het volgende:
[..]
Het is een beetje twijfelachtig vanavond..
Voor zolang het duurt.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 21:13 schreef Great_Expectations het volgende:
We zijn er nog..
Dan... dan..... dan......quote:Op zaterdag 8 mei 2004 21:18 schreef Timmah het volgende:
Dit doet mij een beetje denken aan The Day After Tomorrow... Stel je voor dat er morgen geen fok meer is
pssst, dat is ivm privacy een gefingeerde verjaardag...quote:Op zaterdag 8 mei 2004 21:19 schreef Waxxer het volgende:
Oh ik ontdek zojuist dat B;ubblub twee dagen na mij haar verjaardag viert!
Nah...... denk ik van, ja, dan hebben wij een band.........quote:Op zaterdag 8 mei 2004 21:23 schreef blublub het volgende:
[..]
pssst, dat is ivm privacy een gefingeerde verjaardag...![]()
We zetten gewoon een ander forum op. Lycos Account, Forumsoftware, 1 groot [homo]-topic.. klaar.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 21:22 schreef Great_Expectations het volgende:
Dan moeten we iets anders bedenken, in plaats van Fok..
Jaaaa, een noodhomoforum! Waar we dan eindelijk Heer & Meester zijn.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 21:25 schreef Timmah het volgende:
[..]
We zetten gewoon een ander forum op. Lycos Account, Forumsoftware, 1 groot [homo]-topic.. klaar.
* Ervaring heeft met Forums op lycos *
Bevalt best hoor ..
dan begin jij wel een forum hequote:Op zaterdag 8 mei 2004 21:22 schreef Great_Expectations het volgende:
Dan moeten we iets anders bedenken, in plaats van Fok..
Ok.. ik weet nu wie er dus GEEN admin wordt...quote:Op zaterdag 8 mei 2004 21:27 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Jaaaa, een noodhomoforum! Waar we dan eindelijk Heer & Meester zijn..
hebben we toch wel joh (ik ben daar wel beetje in de buurt jarig) en jouw papa is toch dokter en ik heb jou toch in t echt gezien joh!quote:Op zaterdag 8 mei 2004 21:25 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nah...... denk ik van, ja, dan hebben wij een band.........
quote:Op zaterdag 8 mei 2004 21:31 schreef blublub het volgende:
[..]
hebben we toch wel joh (ik ben daar wel beetje in de buurt jarig) en jouw papa is toch dokter en ik heb jou toch in t echt gezien joh!
Aaaawww waxxebeestje toch!quote:Op zaterdag 8 mei 2004 21:35 schreef Waxxer het volgende:
[..]Jamaar ik jou niet
niet bewust.....
maar hebben wij zomaar ineens hetzelfde sterrenbeeld en alles? En ik ben nu alleen thuis met de bewuste arts, hij is zeer, zeer, zeeeerrrr vervelend......
ik wil naar Zwolle!!
quote:Op zaterdag 8 mei 2004 21:28 schreef Timmah het volgende:
[..]
Ok.. ik weet nu wie er dus GEEN admin wordt...
Kun je niet gewoon een vette kalmeerspuit uit het medicijn kastje halen en dat stiekem in zijn bil prikken?quote:Op zaterdag 8 mei 2004 21:35 schreef Waxxer het volgende:
[..]Jamaar ik jou niet
niet bewust.....
maar hebben wij zomaar ineens hetzelfde sterrenbeeld en alles? En ik ben nu alleen thuis met de bewuste arts, hij is zeer, zeer, zeeeerrrr vervelend......
ik wil naar Zwolle!!
Ik ben zomaar stiekem ook iemand met het sterrenbeeld Tweelingen..quote:Op zaterdag 8 mei 2004 21:35 schreef Waxxer het volgende:
[..]Jamaar ik jou niet
niet bewust.....
ik wil naar Zwolle!!
Hmmz, zou je me een lift kunnen geven? Naar een stad, om het even welke?quote:Op zaterdag 8 mei 2004 21:36 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Aaaawww waxxebeestje toch!
*kusknufkroel*
quote:Op zaterdag 8 mei 2004 21:42 schreef ajuu het volgende:
ik heb een potje potje potje potje wa-a-a-a-a-xxer
al op de tafel gezet
jajajajaja
honderdvijftiende couplet!!!
[afbeelding]
Ik verdenk de rechter met dat ringbaardje ervan dat-ie niks onder z'n rokje aanheeft.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 21:42 schreef ajuu het volgende:
al op de tafel gezet
jajajajaja
[afbeelding]
En ik dan? Mij lekker met Papegaai Kwebbel in de diertjeswinkel laten zitten zeker..quote:Op zaterdag 8 mei 2004 21:47 schreef Great_Expectations het volgende:
We hadden vandaag ook gewoon een minimeet kunnen hebben. En dan zaten we nu gewoon lekker aan een grote houten tafel achter een stevige trappist e kletsen bij Berlage in E.
Dat jullie dat maar even weten..
Ik kan ook nu de auto meepikken en ergens heenrijden en daar een minimeet doen en morgen oorlog hebben in huisquote:Op zaterdag 8 mei 2004 21:47 schreef Great_Expectations het volgende:
We hadden vandaag ook gewoon een minimeet kunnen hebben. En dan zaten we nu gewoon lekker aan een grote houten tafel achter een stevige trappist e kletsen bij Berlage in E.
Dat jullie dat maar even weten..
Zit jij nu nog met Kwebbel in die dierenwinkel?quote:Op zaterdag 8 mei 2004 21:49 schreef Timmah het volgende:
[..]
En ik dan? Mij lekker met Papegaai Kwebbel in de diertjeswinkel laten zitten zeker..
ha! pet shop boys!quote:Op zaterdag 8 mei 2004 21:49 schreef Timmah het volgende:
[..]
En ik dan? Mij lekker met Papegaai Kwebbel in de diertjeswinkel laten zitten zeker..
ik zei toch dat rokjes haske hip zijn tegenwoordigquote:Op zaterdag 8 mei 2004 21:42 schreef ajuu het volgende:
al op de tafel gezet
jajajajaja
[afbeelding]
Zit je daar nu??quote:Op zaterdag 8 mei 2004 21:49 schreef Timmah het volgende:
[..]
Je had het toch over het feit dat we enkele uren geleden met een meet hadden kunnen beginnen? Toen zat ik nog met Kwebbel in de dierenwinkel jah..quote:Op zaterdag 8 mei 2004 21:50 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Zit jij nu nog met Kwebbel in die dierenwinkel? [afbeelding]
Heb je nachtdienst ofzo?.
quote:Op zaterdag 8 mei 2004 21:51 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Zit je daar nu??![]()
Ik heb nog een gorilla voor je in de aanbieding *naar kamer loopt*
Nah, je had toch vast wel iets eerder weg gekund. Of een middag vrij. En dan had je met de trein naar hier of daar kunnen gaan, en dan daarna weer terug. Of ergens blijven slapen, maar dat vindt je familie dan misschien niet goed, als je als 17-jarige zomaar met allemaal Vreemde Enge Mannen op stap gaat die je alleen maar kent van internet.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 21:52 schreef Timmah het volgende:
[..]
Je had het toch over het feit dat we enkele uren geleden met een meet hadden kunnen beginnen? Toen zat ik nog met Kwebbel in de dierenwinkel jah..
Ik geloof niet dat ik nog al te veel recht heb op vrije dagen..quote:Op zaterdag 8 mei 2004 21:55 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Of een middag vrij.
Gisteren had ik een interview en ik heb mijn moeder beloofd er morgen te zijn (moederdag), en als je bij haar dergelijke afspraken niet nakomt.... Mijn moeder is nl een weekendje weg met mijn zus en ze belde straks al op "doet hij wel normaal?? Je gaat niet allerlei klusjes doen hoor!! Denk erom!!!", ik heb me stierlijk verveeld vandaag en dus boodschappen gedaan (met de auto, anders deed ik het niet en dat wist hijquote:Op zaterdag 8 mei 2004 21:52 schreef ajuu het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
maar....eh..waarom moet je daar blijven? kan je daar niet weg? waarom waarom waxxer?
Dit stukje snap ik niet helemaal. Waarom zou je er nou moeten zijn met moederdag, als je moeder er zelf niet is?quote:Op zaterdag 8 mei 2004 22:00 schreef Waxxer het volgende:
Gisteren had ik een interview en ik heb mijn moeder beloofd er morgen te zijn (moederdag), en als je bij haar dergelijke afspraken niet nakomt.... Mijn moeder is nl een weekendje weg met mijn zus
quote:Op zaterdag 8 mei 2004 22:01 schreef ajuu het volgende:
[afbeelding]
pet shop boys, bestaande uit G_E (rechts) en ajuu (links)
quote:Op zaterdag 8 mei 2004 22:01 schreef ajuu het volgende:
[afbeelding]
heb je gerard reve's klassieker "de avonden"weleens gelezen? doen!quote:Op zaterdag 8 mei 2004 22:00 schreef Waxxer het volgende:
[..]
de dokter is ook maar een mens... Affijn, nu blijkt hij die chips niet te lusten (ik had er al van gegeten en er was idd niks 'lekkers' in huis dus ik had het sowieso gekocht), hij lustte het eten al niet (was kant en klaar).... Oh ja, wat betreft dat laatste: ik reageer dus net als hij normaal doet. Laat hij nl de laatste twee happen op zijn bord liggen. Ik zo: "Opeten!!! NU!!!! BeLACHelijk, die laatste twee happen!!" en dan gaat hij kinderachtig doen.
Nee, die lijkt een beetje op Sjors Kloeniequote:Op zaterdag 8 mei 2004 22:04 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]!
Ik lijk niet echt op rechts..
Morgenmiddag komt ze thuis, en ik heb al beloofd er te zijn. En als ik wegga denkt ze dat er wat is en is er weer ruzie. Naja, maakt ook niet uit, ik vermaak me op zich wel, alleen kan ik niet alles doen wat ik wil, op mijn 24e....quote:Op zaterdag 8 mei 2004 22:03 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Dit stukje snap ik niet helemaal. Waarom zou je er nou moeten zijn met moederdag, als je moeder er zelf niet is?.
Ik heb alleen "De Vierde Man " gelezen. Over zo'n meneer die het doet met een weduwe om maar in de broek te komen van die ooit zo hechte vriend van haar ofzo..quote:Op zaterdag 8 mei 2004 22:05 schreef ajuu het volgende:
[..]
heb je gerard reve's klassieker "de avonden"weleens gelezen? doen!
Nog niet gelezen (schande!!!), maar ik zal het idd eens doenquote:Op zaterdag 8 mei 2004 22:05 schreef ajuu het volgende:
[..]
heb je gerard reve's klassieker "de avonden"weleens gelezen? doen!
I got the brainsquote:Op zaterdag 8 mei 2004 22:04 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]!
Ik lijk niet echt op rechts..
Hoewel, misschien als je van een afstand door je ooghaartjes naar een verkleinde foto kijkt:quote:Op zaterdag 8 mei 2004 22:01 schreef ajuu het volgende:
[afbeelding]
Oh ja, dat heb ik gelezen op de havo (idd, boekententamen) en ik wist niet eens dat dat een boek was met homoseksualiteit erin, ik zag door de bomen het bos niet meer qua boekenlijst en heel veel meisjes lazen datquote:Op zaterdag 8 mei 2004 22:08 schreef Timmah het volgende:
[..]
Ik heb alleen "De Vierde Man " gelezen. Over zo'n meneer die het doet met een weduwe om maar in de broek te komen van die ooit zo hechte vriend van haar ofzo..Ondertussen doet hij het ook nog eens met Laurens en droomt van de jongen van een of andere straat..
Ofzo ..
G_E in pak!quote:Op zaterdag 8 mei 2004 22:11 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Hoewel, misschien als je van een afstand door je ooghaartjes naar een verkleinde foto kijkt:
[afbeelding]
Ik kreeg em heel grappig in mijn handen gedrukt toen ik een tussenuur had. Geen idee wat ik moest verwachten, maar het was toch redelijk te lezen hoor, zo tussen de diertjes door de zaterdag daarnaquote:Op zaterdag 8 mei 2004 22:12 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oh ja, dat heb ik gelezen op de havo (idd, boekententamen) en ik wist niet eens dat dat een boek was met homoseksualiteit erin, ik zag door de bomen het bos niet meer qua boekenlijst en heel veel meisjes lazen dat
het is natuurlijk geschreven in 1948 maar beschrijft perfect de hollandse benauwde huiskamer met een vader, moeder en treiterige zoon(kan ik me nog herinneren, lang geleden gelezen), vooral de relatie vader-zoon is heel herkenbaar in jouw stukje, de zoon is al ouder, met een eigen fantasie en treitert de vader met zijn burgerlijkheidquote:Op zaterdag 8 mei 2004 22:08 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nog niet gelezen (schande!!!), maar ik zal het idd eens doenHoezo, zijn dit soort situaties herkenbaar? Ik kan alleen al bij die titel ook al een heel boek schrijven
let's make LOTS of money!quote:Op zaterdag 8 mei 2004 22:11 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Hoewel, misschien als je van een afstand door je ooghaartjes naar een verkleinde foto kijkt:
[afbeelding]
geweldige film! basic instinct in vlissingen!quote:Op zaterdag 8 mei 2004 22:14 schreef beaverhausen het volgende:
Ik heb alleen de film van De Vierde Man gezien met een jonge Thom Hoffman.
Halloow alleenquote:Op zaterdag 8 mei 2004 22:15 schreef Twaalfje het volgende:
Halloow al tesaam.
Eftelingmeneerquote:Op zaterdag 8 mei 2004 22:15 schreef Twaalfje het volgende:
Halloow al tesaam.
Dat laatste is idd zo ongeveer mijn baan hier in huisquote:Op zaterdag 8 mei 2004 22:13 schreef ajuu het volgende:
[..]
het is natuurlijk geschreven in 1948 maar beschrijft perfect de hollandse benauwde huiskamer met een vader, moeder en treiterige zoon(kan ik me nog herinneren, lang geleden gelezen), vooral de relatie vader-zoon is heel herkenbaar in jouw stukje, de zoon is al ouder, met een eigen fantasie en treitert de vader met zijn burgerlijkheid
Wanneer is dat lijk aangespoeld?quote:Op zaterdag 8 mei 2004 22:18 schreef ajuu het volgende:
[afbeelding]
Die jaquote:Op zaterdag 8 mei 2004 22:18 schreef ajuu het volgende:
[afbeelding]
Dus hij speelt in de film? Daar gaat mijn eigen idee van de personenquote:Op zaterdag 8 mei 2004 22:19 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Die ja
Das Thom Hoffman.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 22:20 schreef Timmah het volgende:
[..]
Dus hij speelt in de film? Daar gaat mijn eigen idee van de personen
hoe zag jou herman eruit? ja in de film is het liefje van christine ene herman uit duitsland, een geile loodgieter, de reve-stoutejongens-nattedroom come to lifequote:Op zaterdag 8 mei 2004 22:20 schreef Timmah het volgende:
[..]
Dus hij speelt in de film? Daar gaat mijn eigen idee van de personen
*vaas net op tijd opvang*quote:Op zaterdag 8 mei 2004 22:23 schreef LeBeau het volgende:
Ik ben volgens mij in een erg ongezellige en onaardige bui.
*vaas omgooi*
Anders in ieder geval... Ik weet niet precies hoe ik hem beschrijven moet...quote:Op zaterdag 8 mei 2004 22:23 schreef ajuu het volgende:
[..]
hoe zag jou herman eruit? ja in de film is het liefje van christine ene herman uit duitsland, een geile loodgieter, de reve-stoutejongens-nattedroom come to life
waarom?quote:Op zaterdag 8 mei 2004 22:23 schreef LeBeau het volgende:
Ik ben volgens mij in een erg ongezellige en onaardige bui.
*vaas omgooi*
quote:Op zaterdag 8 mei 2004 22:24 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
*vaas net op tijd opvang*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |