Ik heb alleen seizoen 2, 3, 4 en 5 op dvd.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 23:41 schreef LeBeau het volgende:
*Jerruh's modem mep*
Ik hoop dat het allemaal snel weer goed komt, Jer!
Het liefst voor Maandag, gewoon zomaar.
En Friends... raar dat het gewoon over is joh... maar de herhalingen blijven altijd leuk, en zodra er een 10 seizoenen box uitkomt issie van mij.
Er is toch al een box van de eerste 8 seizoenen? In Nederland dan, in de US zijn ze echt slecht met DVD's. Naja, ik denk dat 1-10 wel spoedig zal komen, en aangezien ik niks op DVD heb, ga ik die denk ik wel aanschaffen.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 23:43 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik heb alleen seizoen 2, 3, 4 en 5 op dvd.
Dus ik hoop dat Net 5 alle seizoenen gaat uitzenden.
*alvast klaar zit bij video*
Ik wil de speciale dvd van de allerlaatste aflevering.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 23:45 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Er is toch al een box van de eerste 8 seizoenen? In Nederland dan, in de US zijn ze echt slecht met DVD's. Naja, ik denk dat 1-10 wel spoedig zal komen, en aangezien ik niks op DVD heb, ga ik die denk ik wel aanschaffen.
Die ga ik op cd zetten denk ik, vind ik mooi om te bewaren...vraag me niet waaromquote:Op vrijdag 7 mei 2004 23:49 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik wil de speciale dvd van de allerlaatste aflevering.
Ik kijk ze nog vaak. En zit ook elke avond op Net 5 te kijken ondanks dat ik deze afleveringen op DVD heb.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 23:48 schreef Andyvie het volgende:
in Nederland is al een box voor alle 10 de seizoenen. Seizoen 10 was een opening voor gebleven in die box, kon je dan later bijkopen.
Ik hoef ze niet op DVD, want ik weet dat ik ze toch niet meer kijk.
Ja dat kan ik dus niet.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 23:50 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Die ga ik op cd zetten denk ik, vind ik mooi om te bewaren...vraag me niet waarom
Leno is leuk!quote:Op vrijdag 7 mei 2004 23:57 schreef Andyvie het volgende:
uhuh! Leno moet ik nog kijken
Trusten!quote:Op zaterdag 8 mei 2004 00:00 schreef Andyvie het volgende:
Ik zie wel. Ik ga nu in ieder geval slapen. Truste!
Wat is 'm? Ummm... huh?quote:Op zaterdag 8 mei 2004 00:04 schreef DennisMoore het volgende:
Dit is 'm?
Tikkie, jij bent 'm.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 00:17 schreef LeBeau het volgende:
Wat is 'm? Ummm... huh?
Heh, bah! Is het zeker weer zonder terugtik?quote:Op zaterdag 8 mei 2004 00:17 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Tikkie, jij bent 'm..
Damn... da's lang geleden...quote:Op zaterdag 8 mei 2004 00:23 schreef LeBeau het volgende:
Heh, bah! Is het zeker weer zonder terugtik?
quote:*geduldig wacht*
Meneer Buble!quote:Op zaterdag 8 mei 2004 00:30 schreef Nuvole het volgende:
Wie van jullie is er nou getikt?
Meneer Law!quote:Op zaterdag 8 mei 2004 00:34 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Meneer Buble!
Always a pleasure.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 00:35 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Meneer Law!
Ook aangenaam om u weer eens te zien!
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |