quote:Op zaterdag 8 mei 2004 20:04 schreef wizarddragon het volgende:
Damn ja...wat cool. Ik zat ff ook een paar shirts aan het doen, kwam m'n moeder binnenvallen van :"Wat ben je nou aan het doen"? Ik zo: "Shirts vouwen". Zij zo om mij te pesten: "Leuk kun je ook ff je vader's shirts doen". Was zij ff verbaasd dat ik het al na een paar minuutjes klaar was.
Wat een tellsell-verhaalquote:Op zaterdag 8 mei 2004 20:04 schreef wizarddragon het volgende:
Damn ja...wat cool. Ik zat ff ook een paar shirts aan het doen, kwam m'n moeder binnenvallen van :"Wat ben je nou aan het doen"? Ik zo: "Shirts vouwen". Zij zo om mij te pesten: "Leuk kun je ook ff je vader's shirts doen". Was zij ff verbaasd dat ik het al na een paar minuutjes klaar was.
Ja..Iemand moet het nog in het Engels nasynchroniseren.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 20:41 schreef Miwe het volgende:
[..]
Wat een tellsell-verhaal
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 19:40 schreef Pietverdriet het volgende:
http://www.fh-augsburg.de/~stuk/
staat ie nog
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 19:52 schreef Pietverdriet het volgende:
Goed kijken, oefenen
Is echt waaaaanzinnig simpel als je het eenmaal doorhebt.
Is volgens mij ook geen katoenen tshirt bij hun, maar zo een mooi zwaar kunstzijde.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 19:54 schreef Naamah het volgende:
jah.. je hebt gelijk.. had 'm gewoon niet door.. zo mooi als bij hun wordt ie nog niet, maar het lijkt er op
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |