Same.. super truukquote:Op vrijdag 7 mei 2004 22:45 schreef -Marjo- het volgende:
Waaaah, het werkt ook nog!! Handig...
Langzaam afspoelen? Je gebruikt de vaatwasser ofzo?quote:Op vrijdag 7 mei 2004 23:54 schreef daeri het volgende:
Kheb het filmpje opgeslagen... ik ga hem nu langzaam afspoelen in windows media player... misschien begrijp ik het dan
't is niet eens moeilijk!quote:Op zaterdag 8 mei 2004 01:03 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:
whahahaha dit is geweldig .. wie kan dit nadoen?
Nee, maar die vouw je er dus onder, zegmaar, op het laatst.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 11:02 schreef Bo_ het volgende:
Eén mouw gaat steeds niet mee![]()
Heb ook daar geen probleem mee,quote:Op zaterdag 8 mei 2004 12:48 schreef Eisselstijn het volgende:
Jammer dat het alleen werkt met mouwloze hemden/shirts of idem met korte mouwen. Iets met lange mouwen op deze wijze vouwen, wil niet echt lukken. Of is daar een speciale tip voor?
???quote:Op zaterdag 8 mei 2004 13:41 schreef Solitarias het volgende:
Meid, ik ga het meteen proberen!
Echt weer zo'n PV topicstart!
Zo'n 'handig huismannen' - 'meid, meid, meid' topicquote:Op zaterdag 8 mei 2004 14:02 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
???
Hoe bedoel je dat Soli?
Had ik ook eerst, maar je moet het shirt vastpakken op de vouwlijn, dus hoe breed je het wil hebben, en niet aan de buitenkant van het shirt.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 16:39 schreef Mr.Black het volgende:
als ik het probeer wordt het shirt heel breed opgevouwen...
als president heb je daar natuurlijk je mensen voorquote:Op vrijdag 7 mei 2004 21:45 schreef DePresident het volgende:
ik vouw nooit mijn eigen was![]()
dat doet mamma
Oefenen, Oefenen, Oefenenquote:Op zaterdag 8 mei 2004 17:55 schreef Miwe het volgende:
Met lange mouwen werkt het niet zo goed
Tis niet zozeer een kwestie van oefenen, maar na de grote 'truc' hangen er 2 lange mouwen te bungelen die je in 2 keer moet omvouwen ipv 1 keer.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 18:11 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Oefenen, Oefenen, Oefenen
Is ook voor korte mouwen he, ik zie die annie uit die video iig geen lange mouwen aanpakkenquote:Op zaterdag 8 mei 2004 18:19 schreef Miwe het volgende:
[..]
Tis niet zozeer een kwestie van oefenen, maar na de grote 'truc' hangen er 2 lange mouwen te bungelen die je in 2 keer moet omvouwen ipv 1 keer.
quote:Op zaterdag 8 mei 2004 20:04 schreef wizarddragon het volgende:
Damn ja...wat cool. Ik zat ff ook een paar shirts aan het doen, kwam m'n moeder binnenvallen van :"Wat ben je nou aan het doen"? Ik zo: "Shirts vouwen". Zij zo om mij te pesten: "Leuk kun je ook ff je vader's shirts doen". Was zij ff verbaasd dat ik het al na een paar minuutjes klaar was.
Wat een tellsell-verhaalquote:Op zaterdag 8 mei 2004 20:04 schreef wizarddragon het volgende:
Damn ja...wat cool. Ik zat ff ook een paar shirts aan het doen, kwam m'n moeder binnenvallen van :"Wat ben je nou aan het doen"? Ik zo: "Shirts vouwen". Zij zo om mij te pesten: "Leuk kun je ook ff je vader's shirts doen". Was zij ff verbaasd dat ik het al na een paar minuutjes klaar was.
Ja..Iemand moet het nog in het Engels nasynchroniseren.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 20:41 schreef Miwe het volgende:
[..]
Wat een tellsell-verhaal
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |