idd...ik ben blij dat we door zijn maar het spel van Nederland was niet echt je van het...F. de Boer erinquote:Op woensdag 23 juni 2004 23:02 schreef Georges het volgende:
ik voel me wel ok, maar ik denk dat we moeten waken voor overspannen verwachtingen.
quote:Op woensdag 23 juni 2004 23:26 schreef _Administr8or_ het volgende:
<-----------------
Engeland-Portugal tochquote:Op donderdag 24 juni 2004 18:01 schreef thaleia het volgende:
Ik voel me wat verloren, omdat er vandaag geen wedstrijden zijn
Neee!!! Hebben ze Portugal - Engeland verplaatst?quote:Op donderdag 24 juni 2004 18:01 schreef thaleia het volgende:
Ik voel me wat verloren, omdat er vandaag geen wedstrijden zijn
quote:Op woensdag 23 juni 2004 22:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Cynix ik hou van je.
Ik hou van iedereen.
Ik neem aan dat dat humeur nu enigzins aangepast is.......quote:Op donderdag 24 juni 2004 21:41 schreef Stuart het volgende:
*Stuart voelt zich helemaal geweldig nu, want we staan met 1-0 voor tegen Portugal![]()
Goed gezien Maartenquote:Op vrijdag 25 juni 2004 00:01 schreef maartena het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dat humeur nu enigzins aangepast is.......
De spanning begint op te komen voor morgen, maar ik heb er weer een goed gevoel over!quote:Op vrijdag 25 juni 2004 01:08 schreef Desiderius het volgende:
Alleen al om die uitgebluste, maar dan nog zo eigenwijze en onsportieve Luis Vigo Figo gunde ik het de portugezen niet, maar helaas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |