http://upload.server8.orgquote:Op vrijdag 7 mei 2004 19:36 schreef ZX9R het volgende:
Damn. kan nu niet uploaden...
Toegang tot de server geweigerd
Dat is heel makkelijk op te lossen.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 12:26 schreef ReserveBandit het volgende:
Ík heb hem ook gehoord op de Fok! Motormeet, erg mooi ding....
Maare, Luc, ik wil niet lullig doen ofzo, maar de demper was toch ook beschadigd nav een schuivertje?
Ik heb her en der geïnformeerd naar de prijs en dat viel best wel mee.quote:Op zondag 9 mei 2004 18:47 schreef wendyclear het volgende:
Voor hoeveel schade zit er aan de motor? Er is weliswaar goed mee te rijden, maar die paar plekken opknappen lijkt me niet echt goedkoop.
Iemand die 5400 vraagt voor een motor zal hem doorgaans niet voor 3000 verkopen.quote:Op zondag 9 mei 2004 22:08 schreef sig000 het volgende:
Waarom staat er geen Km stand in de advertentie? Het is een '96 motor dus 8 jaar oud. 3000 euro geboden .
Hier ga ik niet eens op in.quote:Op zondag 9 mei 2004 22:08 schreef sig000 het volgende:
Waarom staat er geen Km stand in de advertentie? Het is een '96 motor dus 8 jaar oud. 3000 euro geboden .
Jep. Die is er nog steeds en fijn te horen dat de proc het nog doet!quote:Op zondag 9 mei 2004 22:18 schreef deantoine het volgende:
damn, ZX9R heb je die mooie alfa nog?
je proc doet het nog steeds
quote:Op zondag 16 mei 2004 21:15 schreef Spiller het volgende:
Jesus, wat een vermogen heeft dat ding!
Is dat wel jou motor in dat filmpje, op is het een andere Ninja?
Let vooral op het gedeelte "(ik ben het niet!!!)".quote:Accelererend vermogen (ik ben het niet!!!)
kan toch ook iemand anders op jou motor zijnquote:Op maandag 17 mei 2004 09:10 schreef ZX9R het volgende:
idd.
Let vooral op het "Ik ben het niet"![]()
Het is een vraagprijs!quote:Op dinsdag 18 mei 2004 10:40 schreef tjaweetjijhet het volgende:
[..]
kan toch ook iemand anders op jou motor zijn
zeker een mooie motor trouwens, ik ga effe prijs vergelijken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |