Ja dat gevoel had ik ook. Ik vond het best leuk, al is het alleen al omdat je het gevoel krijgt dat je op vakantie bent.quote:Op maandag 7 juni 2004 23:48 schreef Tackleberry het volgende:
Het was weer vertrouwd als vanouds...
Laat hem maar lang wegblijven. Ik zie veel liever van der Gijp dan die droogkloot van een Koeman.quote:Op maandag 7 juni 2004 23:38 schreef Stefkuh het volgende:
Waar is Koeman btw???
Gijp was idd goed op dreef. Wooter en Wijnhard hadden beter aan de Costa's kunnen blijven liggenquote:Op dinsdag 8 juni 2004 13:51 schreef BVO het volgende:
Laat hem maar lang wegblijven. Ik zie veel liever van der Gijp dan die droogkloot van een Koeman.
Ik ook liever vd Gijp ja.. veeeeeeeeeel liever. Maar vroeg het me gewoon afquote:Op dinsdag 8 juni 2004 13:51 schreef BVO het volgende:
[..]
Laat hem maar lang wegblijven. Ik zie veel liever van der Gijp dan die droogkloot van een Koeman.
Cruyff in combinatie met Mulder is pas gieren!! hoe hij geduldig probeert uit te leggen hoe het elftal zich moet opstellenquote:Op dinsdag 8 juni 2004 13:51 schreef BVO het volgende:
[..]
Kan leuk zijn, maa als dit de komende 3 kwartier doorgaat haak ik afquote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:45 schreef Ambrosius het volgende:
Jan begint iig fel
Makes sense huh,quote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:30 schreef Bluezz het volgende:
Leuk dat we eens de vrouw van Oudkerk zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |