* Kuzco zit ook niet in Nederland met het EKquote:Op vrijdag 7 mei 2004 19:00 schreef Dizzee het volgende:
jammer dat ik met het EK niet in nederland ben, weet ook niet of ik het kan volgen....denk villa bvd al helemaal niet.
was gister trouwens een leuke uitzending
Verslag van hoogstens 2 minuten en dan pas vanaf de kwartfinales denk ikquote:Op vrijdag 7 mei 2004 19:12 schreef Dizzee het volgende:
CNN zal er toch wel verslag van gaan doen hoop ik?
alhoewel CNN Europa en CNN Amerika schijnen weer verschillend te zijn.
ga wel het sfeertje missen hier. maarja tis niet anders
mwah..ik vind dat het hotel waar ik heen ga wel als service het ek mag brengen.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 19:13 schreef JaWi het volgende:
[..]
Verslag van hoogstens 2 minuten en dan pas vanaf de kwartfinales denk ik
Investeer in een schotel
???quote:Op zondag 6 juni 2004 21:11 schreef Robertje het volgende:
Jammer dat het door een buitenbedrijf wordt gedaan ipv eigen mensen
Voor de planning maakt dit gelukkig toch niets uit...., kantoor 4everquote:Op zondag 6 juni 2004 21:11 schreef Robertje het volgende:
Jammer dat het door een buitenbedrijf wordt gedaan ipv eigen mensen
Ik denk dat het op CNN minimaal zal zijn, dus alleen uitslagen.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 19:12 schreef Dizzee het volgende:
CNN zal er toch wel verslag van gaan doen hoop ik?
ga wel het sfeertje missen hier. maarja tis niet anders
Klopt helemaal.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 19:12 schreef Dizzee het volgende:
En op Fox Sportsnet is zelfs de Nederlandse, Engelse, Spaanse etc. competitie live te volgen.quote:Op zondag 6 juni 2004 23:36 schreef static het volgende:
[..]
Klopt helemaal.
Kijk anders naar ESPN, die zenden zelfs de eredivisie-duels en oefenduels van Oranje uit.
Nee hoor, ik heb toen ik in Trinidad was Nederland - Amerika via ESPN gezien.quote:Op zondag 6 juni 2004 23:39 schreef popolon het volgende:
[..]
Moet je wel in de VS wonen.
Deze planning vindt het wel erg jammer dat iemand anders het doetquote:Op zondag 6 juni 2004 23:00 schreef wicker het volgende:
[..]
Voor de planning maakt dit gelukkig toch niets uit...., kantoor 4ever![]()
UNITED RULES!quote:Op maandag 7 juni 2004 13:27 schreef Robertje het volgende:
[..]
Deze planning vindt het wel erg jammer dat iemand anders het doet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |