dan zou de scheids een fout gemaakt hebben daar (of heeft de keeper hem aangeraakt, dat is nl. ook een andere speler)quote:Op dinsdag 18 mei 2004 11:18 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Ik dacht het niet. Anders zou de penalty van eergisteren van Willem II tegen Ajax ook niet tellen.
Die keeper raakte hem idd nog aan maar ook zonder keeper zit de bal gewoon dacht ik. Mits het gedurende de gewone speeltijd is natuurlijk.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 11:20 schreef RM-rf het volgende:
[..]
dan zou de scheids een fout gemaakt hebben daar (of heeft de keeper hem aangeraakt, dat is nl. ook een andere speler)
een penalty is gewoon een vorm van een direkte vrije schop, de speler die hem neemt mag niet zelf tweemaal de bal achter elkaar aanraken (zou ook leuk zijn, dan kan je vanaf de penalty-stip gewoon op het doel af dribbelen)
Als hij via de paal terug komt mag dezelfde speler niet scoren.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 11:36 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Die keeper raakte hem idd nog aan maar ook zonder keeper zit de bal gewoon dacht ik. Mits het gedurende de gewone speeltijd is natuurlijk.
Nooit geweten dit...quote:Op dinsdag 18 mei 2004 11:38 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Als hij via de paal terug komt mag dezelfde speler niet scoren.
Alleen bij een indirecte vrije trap en een penalty.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 11:46 schreef Fathom het volgende:
[..]
Nooit geweten dit...
en voetbal nu toch al 17 jaar hahaha
Ik heb het ook nog nooit in het echt meegemaakt. eigenlijk.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 11:49 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Alleen bij een indirecte vrije trap en een penalty.
Kappen nou!quote:Op dinsdag 18 mei 2004 22:06 schreef Arcee het volgende:
Kan nooit zo erg zijn als het trauma van de halve finale van het WK 1998 met dat doelpunt van die fucking Beebeetoe.
Het ergste van die wedstrijd vond ik nog dat we geen penalty kregen toen van Hooijdonk naar de grond ging....vooral toen die scheids later zei (na de videobeelden te hebben bekeken) dat het inderdaad geen schwalbe maar een penalty wasquote:Op dinsdag 18 mei 2004 22:06 schreef Arcee het volgende:
Kan nooit zo erg zijn als het trauma van de halve finale van het WK 1998 met dat doelpunt van die fucking Beebeetoe.
Ronaldoe, volgens Evert.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 22:08 schreef tong80 het volgende:
Dat was Ronaldo.
Was dat dansje niet in 94 bij de 3-2quote:Op dinsdag 18 mei 2004 22:16 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ronaldoe, volgens Evert.
Was het trouwens niet een gemiste penalty van De Boer?
Anyway, er staat mij toch ook vooral een rete-irritant dansje van Beebeetoe bij met dito doelpunt.
Klopt, want in 1994 had je, in tegenstelling tot in 1998, nog geen WK afstanden.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 22:56 schreef tong80 het volgende:
Arcee haalt het WK 94 en het WK 98 door elkaar.
Dat zou hem bij de tienduizend meter schaatsen nooit gebeuren.
Dat was bij de 1 of 2-0 van Brazilië. Toen kwam Nederland terug via Bergkamp en een kopbal van Winter. De 3-2 werd gescoord door Branco uit een vrije trap.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 22:46 schreef s4nd3r-tj3 het volgende:
[..]
Was dat dansje niet in 94 bij de 3-2.. de goey bedankt..
Nou, daaar zijn me content mee met deze info.quote:Op maandag 24 mei 2004 16:53 schreef Komakie het volgende:
Ik moest die avond vlak na de wedstrijd in een toernooi tennissen.
Ik had daar natuurlijk weinig zin in maar ik kan het allemaal vrij goed van me af zetten.
Alleen mijn tegenstander niet en die belde af waardoor ik door mocht naar de kwart-finale.
Later won ik het toernooi hahahaha
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |