Ik ook... Net zoals '98... En wat te denken van 1 september 2001...quote:Op vrijdag 7 mei 2004 18:32 schreef zjroentje het volgende:
Als het op tv is, zap ik nog steeds weg.
6 mei 2002quote:Op vrijdag 7 mei 2004 18:33 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik ook... Net zoals '98... En wat te denken van 1 september 2001...
Tis maar wat je erg vindt,quote:Op vrijdag 7 mei 2004 18:34 schreef TC03 het volgende:
[..]
6 mei 2002om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat vond ik juist terecht!quote:Op vrijdag 7 mei 2004 18:35 schreef zjroentje het volgende:
En het ergste van alles vond ik nog dat in die ene wedstrijd dat de Italianen beter waren dat EK (de finale), ze ook nog verloren van die Fransozen.
Ik deed dat in 98. Na de nederlaag tegen Brazilië hing ik met opzet de vlag uit.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 18:49 schreef SCH het volgende:
Het is de enige keer geweest dat ik naar een wedstrijd iets Oranjes heb aangetrokken?
Ben ik nu schuldig????om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
hihiquote:Op vrijdag 7 mei 2004 19:07 schreef ThaFreak het volgende:
trauma.......
niet echtom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Terecht natuurlijk.quote:Op maandag 10 mei 2004 13:50 schreef placebeau het volgende:
[..]
hihi
Jullie moesten eens weten hoeveel we toen in België gelachen hebben.
Ik heb de Gazzatta dello Sport van de dag erna nog, met Toldo groot op de voorpaginaquote:Op vrijdag 7 mei 2004 18:32 schreef zjroentje het volgende:
Als het op tv is, zap ik nog steeds weg.
ik beken, datzelfde had ik met Denemarken-Nederland in '92, de enige wedstrijd tijdens welke ik ooit oranje verf op mn gezicht had, dat kan er best wel eens mee te maken hebben.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 18:49 schreef SCH het volgende:
Het is de enige keer geweest dat ik naar een wedstrijd iets Oranjes heb aangetrokken?
Ben ik nu schuldig????om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 10 mei 2004 13:59 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ik heb de Gazzatta dello Sport van de dag erna nog, met Toldo groot op de voorpaginaom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Absoluut gelijk in! maar.......... was toch wel erg triest dat precies die wedstrijd daarvoor gebruikt moest worden.quote:Op maandag 10 mei 2004 14:14 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Ik heb er een dubbel gevoel over. Aan de ene kant was ik er kapot van dat Nederland eruit vloog, terwijl ze een duidelijk veldoverwicht hadden, maar aan de andere kant deed het me wel weer beseffen hoe mooi en hard dat spelletje kan zijn. De vreugde na de fantastische 6-1 tegen Joegoslavië en de pijn na het verlies door die pingels. Het hoort er allemaal bij, dat maakt het zo mooi
Ik was zelf net te jong om de impact van de overwinning in '88 op Duitsland te begrijpen, maar de extreme vreugde van mijn vader en vele anderen staan me nog heel sterk bij. Het was extra mooi omdat er in '74 verloren werd. Ik hoop dit jaar, maar liever nog in 2006 op de revanche voor de halve finales van '98 en 2000.quote:Op maandag 10 mei 2004 14:34 schreef Fathom het volgende:
Absoluut gelijk in! maar.......... was toch wel erg triest dat precies die wedstrijd daarvoor gebruikt moest worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop