Idd, die Pump up the volume mascara is echtquote:Op vrijdag 7 mei 2004 23:22 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Rimmel is niet zo super![]()
L'oreal is beterof Bourjois jah
![]()
Nee, dat is niet met een kammetje, maar met een gewoon borsteltje... maar de borstel dingen liggen wel verder uit elkaar zodat je wimpers niet tegen elkaar plakken... hij is trouwens van bourjois..quote:Op zondag 9 mei 2004 15:55 schreef kitkat het volgende:
Is die Pump up the volume dus met zo'n kammetje, van L'oreal?
Nee, Pump up the volume is van Bourjois, met een normaal borsteltje.quote:Op zondag 9 mei 2004 15:55 schreef kitkat het volgende:
Is die Pump up the volume dus met zo'n kammetje, van L'oreal?
Dit is die "wit en zwart" van Bourjois. En zelfs na het douchen ligt hij niet op mijn wangen. Dus misschien wel waterproof.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 21:36 schreef Dafje33 het volgende:
Ja werkt echt!
Ik geloofde het eerst ook niet echt, en heb hem eerst van een vriendin geprobeerd.
Hij is wel duur (¤ 13.50) maar voor mij is hij het helemaal waard!
serieus? bij mij zijn juist de haartjes gescheiden. Je moet er wel opletten dat je wimpers, voordat je de mascara op doet, niet tegen elkaar aangedingest zitten. Maar ik doe altijd maar 1 laagje op misschien is dat het. Bij de 2e laag heb je inderdaad nog maar 4 vastgeklonterde haren haha. maarja ik vind de 2e laag niet nodig dus werkt het primaquote:Op vrijdag 7 mei 2004 23:27 schreef sassa het volgende:
die van rimmel heb ik ook, wat een kutding. idd 4 dikke stukken wimpersgeef mij maar gewoon een borsteltje
1 laagje maar? ik doe er altijd 20 lagen op, en dan zie je het nog zowat niet zittenquote:Op zondag 9 mei 2004 18:34 schreef kniekousje het volgende:
[..]
serieus? bij mij zijn juist de haartjes gescheiden. Je moet er wel opletten dat je wimpers, voordat je de mascara op doet, niet tegen elkaar aangedingest zitten. Maar ik doe altijd maar 1 laagje op misschien is dat het. Bij de 2e laag heb je inderdaad nog maar 4 vastgeklonterde haren haha. maarja ik vind de 2e laag niet nodig dus werkt het prima![]()
Ja ik heb hem en het werkt echt ! Ja dat borsteltje (gewoon plastic met groefjes) is inderdaad even wennen. Ik ben tevredenquote:Op vrijdag 7 mei 2004 18:13 schreef kitkat het volgende:
Heeft 1 van jullie misschien ervaring met de nieuwe mascara van rimmel, xtreme volume (die met dat vreemde kamborsteltje) Ik vraag me af of het echt werkt!?
Bij de etos hebben ze het iig ook wel..quote:Op zondag 9 mei 2004 21:50 schreef niksan het volgende:
Is Bourjois te koop bij de drogist of moet ik naar Douglas of Ici Paris XL??
quote:Op zondag 9 mei 2004 17:58 schreef kitkat het volgende:
Is die wit en zwart mascara trouwens die mascara op de foto?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |