quote:Als je werkelijk tevreden bent, reageer je niet op mijn stukje, schat.
Op dinsdag 16 oktober 2001 22:44 schreef RaisinGirl het volgende:waarvoor dank.
Overigens, het is best prettig een slaafje te zijn. Ik kan het je aanraden.
laat je lekker leiden.
Als jij geniet van het slaaf zijn, pleit dat niet echt voor jou en zeker niet voor je zelfrespect.
Jij hoeft je dan ook niet bezig te houden met deze verborgen kennis. Het strekt te ver voor jou perceptie.
Zoals ik al zei: je hebt pioniers en je hebt dociele zombies die niet eens meer kunnen bepalen of ze werkelijk iets prettig vinden of niet, vergelijk het met dementerende bejaarden....gedwee en mak als lammetjes....
Jou stukje beschouw ik dan ook als het steeds maar in de groef blijven steken van de naald van je programma-draaischijfje.
Lees de Story, de Privé of....misschien de Yes, maar bemoei je nou maar niet met dit soort te hoog gegrepen materie.
Je gaat er alleen maar naar van dromen.....
Ga door alsjeblieft, dan neem ik nog even de story door.
quote:Jij hebt duidelijk last van MPS , met al die klonen van je !
Op dinsdag 16 oktober 2001 22:49 schreef Koekepan het volgende:[..]
Meneer_Aart, met hoofdletters.
.
ps. waarom was meneer "Koekepan" niet op de filosofie-meeting in Utrecht, was het een beetje moeilijk voor je om je op te delen in 4 verschillende personen???
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2001 23:16 schreef YRRAB het volgende:[..]
Jij hebt duidelijk last van MPS , met al die klonen van je !
ps. waarom was meneer "Koekepan" niet op de filosofie-meeting in Utrecht, was het een beetje moeilijk voor je om je op te delen in 4 verschillende personen???
je hebt het ontdekt! weer een samenzwering erbij!
quote:Wat doe je voor je beroep?
Op dinsdag 16 oktober 2001 23:10 schreef RaisinGirl het volgende:
Heerlijk die waarheid, je weet feilloos mijn zwakke plekken te vinden.Ga door alsjeblieft, dan neem ik nog even de story door.
Of zijn dit te moeilijke vragen voor je?
quote:Wauw!, vier meneren Koekepan,
Trouwens, heeft David Icke niet een mooi tekstje geschreven waarin hij haarfijn uit de doeken doet wat MPS eigenlijk is?
quote:Haaaa, ik heb dat ook altijd al gedacht!
Dus meneer aart/koekepan/KP: voel je niet meteen persoonlijk aangesproken, het komt heel veel voor!!!
quote:Lees dan op z'n minst deze posting :"maandag 15 oktober 2001 01:23" (door mij inelkaar geflanseld). Daar heb ik op Icke gereageerd, op dat stuk. Misschien is dat de moeite van het reageren waard. (als je dat niet inhoudelijk vindt kan je dat met 1 zin aangeven)
Op dinsdag 16 oktober 2001 22:41 schreef hoogl298 het volgende:
Je hebt helemaal geen inhoudelijke reply's gegeven.
Integendeel: je hebt je net als de meesten hier op het forum met hand en tand verzet tegen alles wat niet in je referentiekader past.
Ik kan een heel eind met het gedachtengoed van de illuminati meegaan, echter sta ik niet achter het reptillian verhaal. Net zoals bepaalde passages uit de Koran en uit de Bijbel mij bijzonder tegenstaan. Misschien dat het meer tijd nodig heeft.
* weerdo zal de rest van de provocaties en dergelijke maar opzij schuiven. Toch onnodig en zonde om erop in te gaan..
quote:Kritiek?
Op dinsdag 16 oktober 2001 23:22 schreef hoogl298 het volgende:[..]
Haaaa, ik heb dat ook altijd al gedacht!
Heel veel mensen op Fok schijnen aan deze stoornis te lijden.![]()
![]()
Dus meneer aart/koekepan/KP: voel je niet meteen persoonlijk aangesproken, het komt heel veel voor!!!
quote:Onzin!
Op dinsdag 16 oktober 2001 23:22 schreef hoogl298 het volgende:[..]
Haaaa, ik heb dat ook altijd al gedacht!
![]()
1> het denken dat je een Reptiliaanse Nazi-Man-In-Black bent.
2> Het grondig fout hebben van bovenstaande.
3> En toch je best doen.
Ik lach me in ieder geval dood om hem.
Hij heeft ook zo'n uitstraling als David Copperfield of Rasti Rostelli.
Ben benieuwd of ie nog een blauw gewaad aan gaat trekken.
Voor de rest vind ik hem ook erg lijken op Richard Clayderman.
Nee daar heb ik geen muziek van.
quote:Die stoornis bestaat niet eens. Het heet een dissociatieve persoonlijkheids stoornis.
Op dinsdag 16 oktober 2001 23:22 schreef hoogl298 het volgende:[..]Haaaa, ik heb dat ook altijd al gedacht!
![]()
quote:Bind me vast op het bed jij staartemans, je wind me op
Op dinsdag 16 oktober 2001 23:08 schreef hoogl298 het volgende:[..]
Als je werkelijk tevreden bent, reageer je niet op mijn stukje, schat.
Je verraadt jezelf, maar dat inzicht heb je blijkbaar niet.
Ik heb nu ook het gevoel alsof ik iets moet uitleggen aan een koe.Als jij geniet van het slaaf zijn, pleit dat niet echt voor jou en zeker niet voor je zelfrespect.
Jij hoeft je dan ook niet bezig te houden met deze verborgen kennis. Het strekt te ver voor jou perceptie.Zoals ik al zei: je hebt pioniers en je hebt dociele zombies die niet eens meer kunnen bepalen of ze werkelijk iets prettig vinden of niet, vergelijk het met dementerende bejaarden....gedwee en mak als lammetjes....
Jou stukje beschouw ik dan ook als het steeds maar in de groef blijven steken van de naald van je programma-draaischijfje.
Lees de Story, de Privé of....misschien de Yes, maar bemoei je nou maar niet met dit soort te hoog gegrepen materie.
Je gaat er alleen maar naar van dromen.....
quote:STAARTEMANS?
Op woensdag 17 oktober 2001 10:40 schreef Aneurism het volgende:[..]
Bind me vast op het bed jij staartemans, je wind me op
quote:OEH!
Op dinsdag 16 oktober 2001 23:20 schreef hoogl298 het volgende:[..]
Wat doe je voor je beroep?
Hoeveel uur per dag werk je?
Verdien je je eigen geld?
Wat is je lievelingseten?
Wat is je lievelingsdier?Of zijn dit te moeilijke vragen voor je?
Beroep? Mediahoer, dat staat in mijn profiel. (WEL LEZEN, JA!)
Hoeveel uur ik werk? Ik werk niet, ik mime mijn dagelijkse werkzaamheden. Anders heb ik geen tijd over om te Fok!ken (sheesh, die ligt wel erg voor de hand, zeg!
Nee, ik verdien het geld van iemand anders. Maar ik mag het wèl houden!
Lievelingseten? SJOOKOOMOUSSE!
Mijn lievelingsdier? Dat moet toch wel de platipoes zijn! (kruising tussen een kat en een vogelbekdier, jaja!)
of zijn deze antwoorden te moeilijk voor je, Sidonia?
Wat doe je voor je beroep? Afzeikpunt
Hoeveel uur per dag werk je? 10 tot 11 uur, is nu terug geschroeft tot 8 uur (was het een beetje zat)
Verdien je je eigen geld? jaaaaaaaa
Wat is je lievelingseten? Vis pizza
Wat is je lievelingsdier? Erhmmm Ik ben een dierenvriendje, allemaal zijn ze lief, behalve de mugjes, die zijn stoooutt
Wat doe je voor je beroep?
Ik kijk of de mensen zich hier wel gedragen en als ik tijd over heb, creëer ik weer dingen die volgens sommige mensen "grafisch geil" zijn. ![]()
Om en nabij de 8 uur.
Ik verdien mijn eigen geld zeer zeker.
Eten uit: China, Japan en Italië (niet alles natuurlijk).
Wat is je lievelingsdier?
Jonge katjes zijn schattig
.
Tijd is niet belangrijk volgens mijn meesters.
Mijn geld wordt beheerd door mijn meesters.
Meesterlijke hompen vlees van mijn overleden broeders.
Wat is je lievelingsdier?
Wat was de vraag?
quote:Ik vind jou grappig
Op woensdag 17 oktober 2001 11:57 schreef Smots het volgende:[..]
OEH!
MAG IK MAG IK MAG IK?
Jaaaaaaaaaah!
Keej dan! Komt 'ie:Beroep? Mediahoer, dat staat in mijn profiel. (WEL LEZEN, JA!)
Hoeveel uur ik werk? Ik werk niet, ik mime mijn dagelijkse werkzaamheden. Anders heb ik geen tijd over om te Fok!ken (sheesh, die ligt wel erg voor de hand, zeg!
Nee, ik verdien het geld van iemand anders. Maar ik mag het wèl houden!
Lievelingseten? SJOOKOOMOUSSE!
Mijn lievelingsdier? Dat moet toch wel de platipoes zijn! (kruising tussen een kat en een vogelbekdier, jaja!)of zijn deze antwoorden te moeilijk voor je, Sidonia?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |