quote:wáárom achtervolg jij mij eigenlijk op elk topic, beetje geobsedeerd????
Op dinsdag 16 oktober 2001 09:54 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:[..]
En bij dit soort beweringen ga jij je niet eens op je achterhoofd krabben?
- monster van Loch Ness
- demonische energieen
- UFO'sEn dat allemaal bij elkaar gegooid in een paar regeltjes, zonder verder bewijs. Vind je het echt gek dat vrijwel niemand dit soort zweverig gewauwel serieus neemt?
Oh... En was het nou ECHT teveel moeite om die paar copy-paste regels (wederom zonder commentaar van jezelf overigens) even te vertalen?
quote:Yrrab, klinkt misschien lullig.. ik vind een hoop van de onderwerpen waar je over post erg interessant, en lees er zelf veel over...
Op dinsdag 16 oktober 2001 09:57 schreef YRRAB het volgende:[..]
DAT GELDT DAN TOCH OOK WAT JIJ IN CROWLEY'S BOEKEN LEEST!!!!!!
ik onderzoek dit soort zaken al meer dan 15 jaar, en heb al bij honderden
versch. onderzoekers/schrijvers gelezen over Crowley's satanisme, connecties met Hubberd, Hitler of z'n werk voor de geheime diensten en dat niet alleen bij D. Icke maar ook bij John Keel, Jim Keith,
J. Valleé etc. kijk ook 's naar www.freemasonwatch.freepress-freespeech.com die site heeft geen moer met David Icke te maken voordat je dat wéér denkt!!!
My 2 cts.
quote:Ik raad je aan om eens te zoeken naar de richtlijnen voor een discussie. Mensen die goed willen discussiëren, maken hun standpunt, middels mooie verhalen, duidelijk, welke gestaafd worden door argumenten.
Met schreeuwen bereik je bij mij immer één ding: dat ik pas weer met je in discussie ga, als jij weet hoe je je moet gedragen.
quote:Dat is fijn voor die mensen. Mijn interesse in Crowley was vroeger, niet nu. Momenteel bewandel ik een heel ander pad, dus wat die mensen over Crowley te zeggen hebben wekt geen interesse bij mij. Al zouden ze ontdekt hebben dat Crowley eigenlijk de Kerstman is. Als zij gelukkig zijn met hun bevindingen, dan is er verder toch niets aan de hand?
versch. onderzoekers/schrijvers gelezen over Crowley's satanisme, connecties met Hubbard, Hitler en z'n werk voor de geheime diensten en dat niet alleen bij D. Icke maar ook bij John Keel, Jim Keith,
J. Valleé etc. kijk ook 's naar www.freemasonwatch.freepress-freespeech.com
quote:Dat zal dan de eerste zijn
die site heeft geen moer met David Icke te maken voordat je dat wéér denkt!!!
en nu ga ik niet meer op jullie steeds op dezelfde neerkomende vragen/kritiek in!
quote:Jongeman, ik heb al vele jaren ervaring op dat gebied en voldoende kennis verworven, om te kunnen zeggen dat ik er minstens zoveel vanaf weet als jij.
Op dinsdag 16 oktober 2001 10:12 schreef YRRAB het volgende:
voor de heren Jernau en Kyori;
Het gaat mij er niet om om mijn persoonlijk ego-meninkje voor mensen zoals jullie te manifesteren, maar om informatie uit te brengen waar de meeste mensen niet van op de hoogte zijn omdat het achtergehouden of gecensureerd wordt door de (illuminatie)media en autoriteiten, blijkbaar begrijpen alleen personen als Lightbeing en Hoogl298 dat!!
De reden dat ik op een dergelijke manier reageer, is, omdat ik er een discussie van wil maken. Ik heb al eens eerder gevraagd: hoe pas je de kennis die je hier tentoon spreidt toe, in je eigen leven?
quote:* Kijkt Jernau aan *
en nu ga ik niet meer op jullie steeds op dezelfde neerkomende vragen/kritiek in!
quote:Heb je MPS of zo?????
Op dinsdag 16 oktober 2001 10:17 schreef Kyori het volgende:[..]
* Kijkt Jernau aan *
"Hoor je dat, hij kan niet tegen kritiek"
quote:Doe mij eens een plezier, en leg me uit waar je een dergelijke dwaze beschuldiging op baseert.
Op dinsdag 16 oktober 2001 10:23 schreef YRRAB het volgende:Heb je MPS of zo?????
quote:Een simpele 'zoek' op gebruikersnamen laat al snel zien dat deze bewering uit de lucht gegrepen is.
Op dinsdag 16 oktober 2001 09:59 schreef YRRAB het volgende:[..]
wáárom achtervolg jij mij eigenlijk op elk topic, beetje geobsedeerd????
Paranoïde aan het worden?
quote:Ik sluit me hier bij aan, ik vind deze onderwerpen interresant, alleen Yrrab's copy paste technieken vindt ik maar zwaar irri. Kun je niet gewoon zeggen hoe je er zelf tegen an kijkt en dat beredeneren ipv steeds stukjes overalm weg te copy-pasten. Desnoods zet je bij je argumenten een link naar pagina's. Maar zoals jij nu redeneert is echt een dooddoener.
Op dinsdag 16 oktober 2001 09:59 schreef deGVR het volgende:[..]
Yrrab, klinkt misschien lullig.. ik vind een hoop van de onderwerpen waar je over post erg interessant, en lees er zelf veel over...
Maar als je zelf al 15 jaar onderzoek doet naar dit soort zaken, waarom post je dan niet een keer je eigen bevindingen? Ik denk dat dat veel interessanter voer voor een discussie zou kunnen zijn.My 2 cts.
quote:goh, die reactie duurde lang!
Op dinsdag 16 oktober 2001 10:57 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:[..]
Een simpele 'zoek' op gebruikersnamen laat al snel zien dat deze bewering uit de lucht gegrepen is.
Paranoïde aan het worden?
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2001 10:17 schreef Kyori het volgende:* Kijkt Jernau aan *
"Hoor je dat, hij kan niet tegen kritiek"
Tsja.
Blijkbaar ziet hij niet in dat het wel eens handig kan zijn om tenminste te proberen de kritiek die er op zijn stukjes is te weerleggen.
Dit heeft ongeveer net zoveel zin als met een orthodox gelovige zijn heilige geschriften bediscussieren. Ik zie alleen maar voorgekauwde tekstjes gereproduceerd worden. Veel eigen mening of eigen gedachtengang kan ik niet ontdekken.
[Dit bericht is gewijzigd door Jernau.Morat.Gurgeh op 16-10-2001 11:07]
quote:Sommige mensen hebben een baan, en zitten niet elke 5 seconden te kijken of er weer iets gepost is.
Op dinsdag 16 oktober 2001 10:58 schreef YRRAB het volgende:[..]
goh, die reactie duurde lang!
Of past dat niet in je wereldbeeld?
Het ontwijken van de weerlegging van je beschuldigingen zegt ook veel over jezelf overigens.
Je hebt me nu al (indirect) uitgemaakt voor fascist, en me beschuldigd van jou te 'achtervolgen' in elk topic. Beide heb ik weerlegd.
Misschien is een klein excuus van jouw kant op z'n plaats?
quote:wees tevreden met die constatering en steek je energie niet meer in mij, zou ik zo zeggen.
Op dinsdag 16 oktober 2001 11:00 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:[..]
. Veel eigen mening of eigen gedachtengang kan ik niet ontdekken.
quote:blijkbaar wél elke 2 minuten, druk zeker op je werk????
Op dinsdag 16 oktober 2001 11:02 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:[..]
Sommige mensen hebben een baan, en zitten niet elke 5 seconden te kijken of er weer iets gepost is.
quote:Ten eerste bepaal ik zelf wel waar ik mijn energie in steek. Ten tweede steek ik mijn energie niet in jou, maar, waar het hier volgens het topic over zou gaan, in de (bestrijding van) Icke's theorien. En daar ben ik volkomen vrij in om te doen.
Op dinsdag 16 oktober 2001 11:11 schreef YRRAB het volgende:[..]
wees tevreden met die constatering en steek je energie niet meer in mij, zou ik zo zeggen.
quote:
blijkbaar wél elke 2 minuten, druk zeker op je werk????
Ik stel voor dat je ophoudt je met mijn werk te bemoeien, of je druk te maken over mijn frequentie van posten, en dat je, als je in dit topic blijft posten, posts plaatst die te maken hebben met waar het hier om gaat: Een discussie over Icke's theorien.
quote:Deed je dat dan?
Op dinsdag 16 oktober 2001 10:12 schreef YRRAB het volgende:
quote:Dus als je vaak iets leest is het opeens wel waar? Er zijn miljoenen mensen die in Allah geloven, en dan hoef ik dat nog niet te doen. En als de halve wereld naar Britney Spears luistert betekent dat niet dat ik dat ook ga doen.
Op dinsdag 16 oktober 2001 09:57 schreef YRRAB het volgende:[..]
versch. onderzoekers/schrijvers gelezen over Crowley's satanisme, connecties met Hubbard, Hitler en z'n werk voor de geheime diensten en dat niet alleen bij D. Icke maar ook bij John Keel, Jim Keith,
J. Valleé etc. kijk ook 's naar www.freemasonwatch.freepress-freespeech.com die site heeft geen moer met David Icke te maken voordat je dat wéér denkt!!!
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2001 11:26 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:[..]
Ten eerste bepaal ik zelf wel waar ik mijn energie in steek. Ten tweede steek ik mijn energie niet in jou, maar, waar het hier volgens het topic over zou gaan, in de (bestrijding van) Icke's theorien. En daar ben ik volkomen vrij in om te doen.
[..]
Ik stel voor dat je ophoudt je met mijn werk te bemoeien, of je druk te maken over mijn frequentie van posten, en dat je, als je in dit topic blijft posten, posts plaatst die te maken hebben met waar het hier om gaat: Een discussie over Icke's theorien.
quote:je vergeet Aleister Crowley!
Op dinsdag 16 oktober 2001 11:30 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
Er zijn miljoenen mensen die in Allah geloven
quote:http://www.abarnett.demon.co.uk/atheism/guestwriters/stn/icke2.html
Icke: From what I understand from former "insiders", the blood (energy) of babies and small children is the most effective for this, as are blond-haired, blue-eyed people. Hence these are the ones overwhelmingly used in sacrifice, as are red- haired people also, it appears.
Laten we er eens een echt discussie van gaan maken, want (ik heb het al een aantal maal gezegd, en ik blijf het zeggen todat het goed gaat) dit loopt straks uit op een flamewar!
Even iets anders, iets wat echt on topic is.
We hebben het hier dus over een zeker meneer Icke, David Icke, om precies te zijn. Hij heeft verschillende boeken geschreven en, hij besteed zijn tijd aan het onderzoeken, ontrafelen en omverwerpen van de "Reptilians".
Ik heb nog nooit iets van hem gelezen, en zal dit ook niet doen, want zijn werk interesseert mij absoluut niet. Wat hij namelijk doet, is het aangeven van fouten in de samenleving, welke, door hem toegeschreven worden aan buitenaardse entiteiten.
Ik moet eerlijk zijn, en zeggen dat er wel een kern van waarheid in zit. Er is inderdaad al lange tijd een contact tussen buitenaardse beschavingen en de overheid. Het punt is alleen, dat, van al het buitenaardse contact, er slechts 5% negatief is en al het andere is van een positieve aard.
Meneer Icke belicht momenteel dus alleen alles van een negatieve hoek, iets wat ik nogal een eenzijdige methode vindt. Bovendien creëert hij een paranoïde beeld van zichzelf, want het begint er op te lijken, dat je overal goed moet kijken, of er toevallig geen "Reptilians" zijn, en dat je niemand meer kan vertrouwen; zeker geen hooggeplaatste mensen. Dus, als ik ooit directeur van een groot bedrijf wordt, dan ben ik ineens een "Reptilian"? Niet dus, dat is pure nonsens.
Mijn levenswijze baseer ik op de leer van Mahatma Mohandas Karamchand Ghandi. Deze goede man richtte zijn leven op God, en zocht alleen het positieve in de mens, en propageerde onvoorwaardelijke liefde. Hij richte zich op het goede in alle wezens, iets wat iedereen in zich heeft, en niet alleen maar op het negatieve, zoals David Icke doet bij de "Reptilians". Die hebben namelijk ook goedheid en liefde in zich!
Als je een mooie analogie zou willen zien van de visie van de huidige wereld tegenover dergelijke zaken, dan raad ik de animatie-film "Final Fantasy: The Spirits Within" aan. Ik heb hem gisteren gezien, en het geeft een mooi beeld van de manier waarop veel mensen tegen buitenaardsen aan kijken en wat hun opvattingen over veel dingen in het leven zijn.
Die film is veel meer dan een goed ge-animeerde film, het is een levensles, en ligt dichter bij de werkelijkheid dan de meeste mensen toe zouden willen geven.
Ik ben dus iemand die zich niet interesseert in het onderzoeken van de negatieve invloeden, die buitenaardse beschavingen zouden kunnen hebben, maar iemand die zich toelegt op spirituele groei. Niets meer, en niets minder.
quote:Maar mijn vraag is: Heb je bewijzen? Waarom geeft geen enkele overheid dit toe?
Op dinsdag 16 oktober 2001 11:49 schreef Kyori het volgende:Ik moet eerlijk zijn, en zeggen dat er wel een kern van waarheid in zit. Er is inderdaad al lange tijd een contact tussen buitenaardse beschavingen en de overheid. Het punt is alleen, dat, van al het buitenaardse contact, er slechts 5% negatief is en al het andere is van een positieve aard.
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2001 11:49 schreef Kyori het volgende:
een goed betoogje
quote:Wat dacht je dan wat die quote van mij was? Kijk 'ns naar de topic titel anders.
Op dinsdag 16 oktober 2001 11:49 schreef Kyori het volgende:
Hmm. Wat zijn we weer volwassen bezig zeg.Laten we er eens een echt discussie van gaan maken, want (ik heb het al een aantal maal gezegd, en ik blijf het zeggen todat het goed gaat) dit loopt straks uit op een flamewar!
Even iets anders, iets wat echt on topic is.
Als je het nu nog niet door hebt, doe dan eens een search naar " lies and slander about jews" oid. Dan vindt je teksten als dit:
quote:Kom op zeg...
The great slanders against Jews arose shortly after the beginning of the Crusades. The most spectacular was the blood slander--that Jews ate Christian children or drank their blood at the Passover meal.
[Dit bericht is gewijzigd door El-Lupe op 16-10-2001 12:06]
quote:Omdat de meeste mensen die een overheid vormen, niet zo vriendelijk zijn als ze doen voorkomen.
Op dinsdag 16 oktober 2001 11:54 schreef I.R.Baboon het volgende:Maar mijn vraag is: Heb je bewijzen? Waarom geeft geen enkele overheid dit toe?
Ze zijn bijna allemaal dol op conflict en ze willen maar één ding: macht.
Ik vindt macht iets zwakzinnigs, iets voor de onderontwikkelde mens. Als (bijvoorbeeld) de Amerikaanse overheid het zou willen, dan was er al lang vrede geweest. Er zijn verschillende verslagen van mensen die bij de overheid gewerkt hebben, en maar al te goed weten dat er meermaals aanbieden zijn geweest van beschavingen, tot het creëeren van een goede maatschappij, onder een simpele voorwaarde: het vernietigen van alle (kern)wapens.
Wat deed de regering? Die zei nee. Waarom? Omdat ze dan geen 'macht' meer uit kunnen oefenen.
Denk er zelf eens goed over na: waar heb je wapens voor nodig? Wat is de reden van oorlog? Het komt allemaal doordat ze zo graag 'wereldveroveraartje' willen spelen, en daarbij vergeten ze de bevolking.
Ik heb dit al eens op GoT gezegd, en ik zeg het hier ook maar:
"Ruzie is voor kleine kinderen, oorlog is voor grote kinderen."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |