abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19449458
Bad Religion is wel veel verandert de laatste tijd zeg
That's The Way Things Go
pi_19449846
das wel een koel topic om te doen man!!!! post hier cryptisch je favo bands
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
pi_19450150

[ Bericht 100% gewijzigd door Kiff op 27-05-2004 16:55:34 (irrelevant; check het cryptotopic!) ]
Support! Protest! Country! Rock & Roll!
pi_19450223
ok die eerste is te doen maar die 2de weet ik niet...
pi_19450446

[ Bericht 100% gewijzigd door Kiff op 27-05-2004 16:55:55 (irrelevant ; check het cryptotopic) ]
pi_19450470
Zo, eens zien of jullie er uitkomen!
pi_19450495
mensen ik heb er een topic voor geopend!!! post et daar ff kiff!!!
  maandag 7 juni 2004 @ 13:04:22 #208
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_19703037
*kick*

Vandaag komt the Empire Strikes Back First uit in Europa!

[edit]overgeeflijke fout :'( [/edit]

[ Bericht 33% gewijzigd door Rahl op 07-06-2004 17:16:30 ]
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
pi_19704394
W00t. Ik koop de normale versie. de limited editie met 20 minuten aan Along the Way dvd materiaal mag me gestolen worden.
pi_19706000
quote:
Op maandag 7 juni 2004 13:04 schreef Rahl het volgende:
*kick*

Vandaag komt the Empire Strikes Back First uit in Europa!
Check Retroforum! voor retroconsoles, B&A, retromuziek, retrocomputers, etc.!
pi_19706247
Nou aangezien ze hier (Assen) geen respectabele platenzaak hebben, maar hoogstens een FRS was TESF hier voor 20 euro te krijgen... Morgen maar eens in Groningen kijken.
pi_19706487
Het nieuwe album komt officieel pas aanstaande dinsdag in de winkels te liggen maar ik zag 'm afgelopen zaterdag al bij de Free Record Shop liggen.
De verleiding was enorm maar dat ding kost daar ¤19,99.
No fucking way, baby.
Gelukkig heb ik het kunnen weerstaan want toen ik thuiskwam zag ik op de website van Large dat ze daar de limited edition inclusief bonus DVD verkopen voor maar ¤15,99.
Op die bonus DVD staat 20 minuten beeldmateriaal van de recentelijk opnieuw uitgebrachte Along The Way DVD.
Okee, als je de verzendkosten erbij rekent kom je ook op ongeveer ¤19 uit, maar ja, dan zit er wel een leuk extraatje bij en ik heb er gelijk maar even een mooie AFI poster bij besteld.

Die Japanse bonus track is overigens te downloaden op The BR Page maar hij valt enorm tegen en ik ben daarom ook blij dat hij niet op de originele tracklist is gekomen ten koste van een ander nummer.
  maandag 7 juni 2004 @ 18:03:16 #213
46548 againstthegrain
Fill in the blanks
pi_19707844
Die bonus dvd is leuk, maar die hebben we natuurlijk ook wel gewoon helemaal op dvd en vhs. Ze hadden beter nieuw videomateriaal erop kunnen zetten, imho

Goeie deal van Large trouwens!
pi_19709561
quote:
Op maandag 7 juni 2004 18:03 schreef againstthegrain het volgende:
Die bonus dvd is leuk, maar die hebben we natuurlijk ook wel gewoon helemaal op dvd en vhs. Ze hadden beter nieuw videomateriaal erop kunnen zetten, imho

Goeie deal van Large trouwens!
Yup, erg jammer... WE WILLEN NIEUWE SHIT ZIEN!

En The Surface of Me is echt zo'n New America nummertje vind ik... leuk om te horen maar is niet TESF-waardig idd.
pi_19710611
Over Bad Religion gesproken.. m'n oren doen nog steeds pijn van dat kut geluid in 013.
Wat heeft die geluidstechnicus lopen kloten zeg. Als ik dan 23 Euro betaal om vervolgens in een zaal met 2200 mensen te staan om naar Bad Religion te kijken, dan verwacht ik ook dat het geluid een beetje professioneel is.
Het was een grote, vormloze brei van herrie. De gitaren waren te hard en een bak onherkenbare herrie. Bij de zang van Gregg leek het wel alsof ze alle hoge frequenties hadden open gedraaid en de achtergrond-zang stond veel te zacht.
pi_19711796
Ja, das waar, maar met oordoppen in had je nergens last van. Dan verstond je het perfect
pi_19713774
Kep nergens last van eigenlijk. Niet voor, tijdens en na het concert. En oordoppen heb ik niet gebruikt.
pi_19714192
Nou het geluid was wel degelijk zeer slecht geregeld. Net zoals bij Pulley ongeveer (bij DecoTour). Overdonderende bass en slecht verstaanbare stem (je verstond niet normaal wat Greg zei). Gelukkig werd dat door de oordoppen enigzins hersteld, maar optimaal geluid was het zeker niet.
pi_19714312
Het was nog niet zo slecht als bij Pulley. Dat was echt ruk.

En beter kon anders ja... Vooral in de eerste 3 nummers waren echt sleeeeecht. Kwade kop ook van Greg op een gegeven moment, zat ie te draaien aan de gitaren van Baker en Hetson. Duidelijk niet in z'n element... na die foto-sessie werd het wel beter.

Maar misschien boeide het me ook minder omdat ik helemaal vooraan stond.
  woensdag 9 juni 2004 @ 19:08:03 #220
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_19761693
wat was die site waar je Shattered Faith enzo kon downloaden ook alweer?
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
pi_19762053
www.bad-religion.net, maar sinds ie tijdelijk weg geweest is, is maar 10% vd downloads teruggekomen
pi_19763853
quote:
Op maandag 7 juni 2004 20:56 schreef hinse het volgende:
Ja, das waar, maar met oordoppen in had je nergens last van. Dan verstond je het perfect
helpen oordopjes zo goed tegen slecht afgestelde instrumenten?
That's The Way Things Go
pi_19764632
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 20:30 schreef Nitro_YE het volgende:

[..]

helpen oordopjes zo goed tegen slecht afgestelde instrumenten?
De bass werd iig goed gedempt waardoor Greg goed te verstaan was. Ik hoorde van anderen dat ze alleen maar klanken ipv woorden hoorden
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 9 juni 2004 @ 20:58:08 #224
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_19764702
heb vanmiddag het nieuwe album toch 's aangeschaft. Het brengt muzikaal niks nieuws, maar dat vewacht ik bij punkrock ook niet. Het klinkt gewoon weer typisch als Bad Religion.
Nothing lasts forever but the certainty of change
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 9 juni 2004 @ 20:58:21 #225
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_19764708
heb vanmiddag het nieuewe album toch 's aangeschaft. Het brengt muzikaal niks nieuws, maar dat vewacht ik bij punkrock ook niet. Het klinkt gewoon weer typisch als Bad Religion.
Nothing lasts forever but the certainty of change
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')