Jawel, bewegen met z'n armen, rare gezichtsuitdrukkingen maken, bij alles wat hij zegt wil hij iets uitbeelden.quote:Op maandag 24 mei 2004 21:50 schreef mikezwet het volgende:
[..]
Kben net ook lid geworden!!!
Ik had er eigenlijk wel bij willen zijn bij Bad Religion, maarja achteraf had ik overal bij willen zijn. Ik vind die greg Graffin van bad religion altijd wel droog, hoe die staat op te treden, beweging heeft die gast ook niet echt geloof ik.
The Positive aspect of negative thinkingquote:Op dinsdag 25 mei 2004 17:31 schreef Ixnay het volgende:
Atomic Garden is ook een van de beste BR nummers.
En ik ben boos op die providerquote:Op woensdag 26 mei 2004 13:51 schreef againstthegrain het volgende:
Hmmm, da's naar. Lijkt erop dat zijn provider boos op 'em is...
Look who's talking.quote:Op donderdag 27 mei 2004 15:47 schreef Kletz het volgende:
ik had wat meer klasse van je verwacht hellfire!
Jah maar kom op, wat voor plaatjes. Een logo, terwijl ik het crossbusterlogo veel leuker vind. Greg uit z'n New America tijd en de Promo foto van The process of Belief.quote:Op donderdag 27 mei 2004 15:49 schreef Kletz het volgende:
haha.... ja ik vind et wel grappig idd.... maar ik heb tenminste nog ECHTE pix gepost van BR.... damn ik ga nu ook ff op zoek naar cryptische plaatjes
ow dat weet ik allemaal niet man!!! ik ben geen die hard BR fan dat weet je!!!quote:Op donderdag 27 mei 2004 15:50 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Jah maar kom op, wat voor plaatjes. Een logo, terwijl ik het crossbusterlogo veel leuker vind. Greg uit z'n New America tijd en de Promo foto van The process of Belief.
Kom op zeg!
I know, was een grapje.quote:Op donderdag 27 mei 2004 15:53 schreef Kletz het volgende:
[..]
ow dat weet ik allemaal niet man!!! ik ben geen die hard BR fan dat weet je!!!
ik deed gewoon http://www.google.nl en dan bad religion in typen bij afbeeldingen en toen kwamen er veel plaatjes waaronder dus deze. Dus ik heb ze willekeurig uitgekozen...
En als je een TFP plaatje kan vinden met SCOTT nog op zang dan zou ik dat vetter vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |