abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 19 mei 2004 @ 21:21:21 #151
46548 againstthegrain
Fill in the blanks
pi_19253948
Ik wil die foto eigenlijk ook wel even zien
  woensdag 19 mei 2004 @ 21:42:34 #152
44515 Brram
Oldschool
pi_19254606
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 17:32 schreef hinse het volgende:
En ja, haha om kwart voor 12 reden wij AL weg ja , leuk dat ik nog gespot ben door een Fokker
Ik herkende niet zozeer jou, maar ik spotte gewoon die kever. En aangezien kevers supergave auto's zijn, zei ik nog tegen m'n maten "Hey, check die wagen, kickass!", om daarna uitgejouwd te worden dat het maar zo'n klotekevertje was. En toen las ik vandaag dus dat jij d'r inzat
pi_19255232
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 21:42 schreef Brram het volgende:

[..]

Ik herkende niet zozeer jou, maar ik spotte gewoon die kever. En aangezien kevers supergave auto's zijn, zei ik nog tegen m'n maten "Hey, check die wagen, kickass!", om daarna uitgejouwd te worden dat het maar zo'n klotekevertje was. En toen las ik vandaag dus dat jij d'r inzat
Ja, van een maat van me, dat ding maakt echt zoveel lawaai, echt niet normaal.

Maar ontopic: ik baalde echt at ik mijn digicam niet bij me had, ik twijfelde nog of ik hem mee zou nemen, maar ik had hem toch in de auto laten liggen. Aangezien ik net ACHTER de pit stond had het makkelijk gekund, daar stond iedereen vrij "rustig" uit z'n dak te gaan.
Check Retroforum! voor retroconsoles, B&A, retromuziek, retrocomputers, etc.!
  woensdag 19 mei 2004 @ 22:42:31 #154
44515 Brram
Oldschool
pi_19256273
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 22:04 schreef hinse het volgende:

[..]

Ja, van een maat van me, dat ding maakt echt zoveel lawaai, echt niet normaal.

Maar ontopic: ik baalde echt at ik mijn digicam niet bij me had, ik twijfelde nog of ik hem mee zou nemen, maar ik had hem toch in de auto laten liggen. Aangezien ik net ACHTER de pit stond had het makkelijk gekund, daar stond iedereen vrij "rustig" uit z'n dak te gaan.
Ik stond ook net achter de pit, maar stond daar minder rustig als net vóór de pit (3, 4 rijen van het hek af)... Dus toen ik na een heftige pit-sessie daarvoor stond, ben ik ook maar blijven hangen
pi_19260070
ben er ook geweest, erg leuk concert

wat foto'tjes gemaakt.

Hebben meer mensen een zelfgemaakte versie van deze foto?

misschien herkennen enkelen van jullie zich op deze:
pi_19260450
he cool !
zijn er nog meer foto's?
That's The Way Things Go
pi_19263483
Erg mooie foto's!
pi_19263788
Die pose foto is erg leuk idd.

Maar zou het nou echt de eerste keer zijn dat ze zoiets doen? .
pi_19263894
Dat zeggen ze tijdens elk concert op deze tour En wij (trouwe fans) maar denken dat we een primeur hebben meegemaakt....

Ik was overigens zo dom om vóór het concert uit pure blijdschap 3 BR t-shirts te kopen waardoor ik door mijn papiergeld heen was. De hele avond dorst geleden, haha
pi_19263941
Moeten bovenstaande foto's niet even naar bad-religion.net gestuurd worden? Ik denk dat dat zeer op prijs gesteld wordt
pi_19264525
Ik zal ze vandaag even allemaal netjes op internet zetten en dan een mailtje naar bad religion sturen. en natuurlijk verteld hij elk verhaaltje bij iedere show zo heeft een finse vriend van me ze in Helsinki gezien een weekje terug ofzo, en daarbij was ook het Bush stukje, het stukje over de cheap seets etc etc achja, had ook niet anders verwacht eerlijk gezegd
  donderdag 20 mei 2004 @ 12:51:38 #162
44515 Brram
Oldschool
pi_19266991
quote:
Op donderdag 20 mei 2004 11:06 schreef mithrandirrr het volgende:
Ik zal ze vandaag even allemaal netjes op internet zetten en dan een mailtje naar bad religion sturen. en natuurlijk verteld hij elk verhaaltje bij iedere show zo heeft een finse vriend van me ze in Helsinki gezien een weekje terug ofzo, en daarbij was ook het Bush stukje, het stukje over de cheap seets etc etc achja, had ook niet anders verwacht eerlijk gezegd
Mja, daar is het een punkband voor. Kotsen op de regering, zeiken op de stoners die moeten zitten
pi_19269401
heb de rest van me foto's ook even online gezet:

http://members.chello.nl/a.vanderweerden/bad_religion_tilburg/
pi_19270210
Bedankt, heel gaaf
pi_19275589
Zo te horen hebben jullie dus wel een geslaagde avond gehad

Koele foto's
pi_19290075
je bent wel fan van Jay zeg
maar het zijn leuke foto's
That's The Way Things Go
pi_19290287
Jay is een van de populairste van t stel, ook het meest down-to-earth zoals ze dat zo mooi zeggen. Gaat vaak ook na shows effe met t publiek praten, maar waar was hij nou dan dinsdagavond? .

Persoonlijk moet ik zegge dat Baldy Hetson nu een van m'n favorieten is, wat een show maakt-ie er nog steeds van.
pi_19370241
Er staat nu een vette live video van Atomic Garden op thebrpage (en de esf bonustrack)
Support! Protest! Country! Rock & Roll!
pi_19371308
Ja, echt briljant Jammer dat er van het Nederlandse optreden geen filmpjes beschikbaar zijn.
pi_19374347
Waar vind ik die Bounstrack dan?

Zometeen ff filmpje checke .
pi_19374621
HAHHAHA wat een geniaal filmpje. Whahaha. Leuke reactie ook van Jay .
  maandag 24 mei 2004 @ 21:28:32 #172
46548 againstthegrain
Fill in the blanks
pi_19374979
Bonustrack vind je op bad-religion.net
pi_19375156
quote:
Op maandag 24 mei 2004 21:28 schreef againstthegrain het volgende:
Bonustrack vind je op bad-religion.net
Dank u.

En damn, wat een New America-tintje zit er aan dat nummer. Wel erg happy.
pi_19375644
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 20:42 schreef Kiff het volgende:
De Volkrant had ik niet bij me, maar de Up Magazine wel. Koopt allen de Up Magazine. Checkt ook http://www.upmagazine.nl/ . Los verkrijgbaar in de kiosk voor 5 euro, verschijnt elke maand. Hét underground rock & roll magazine. Elke maand zit er een cd bij, bomvol met nieuwe rock, punk, hardcore en meer vets. Check it out.
De Up Magazine ziet er zo uit:[afbeelding], dus dan weet je waar je naar moet zoeken. Lidmaatschap is aantrekkelijk, want voor 27,50 per jaar, krijg je 6 keer het blad, met elke keer de sampler cd er bij. Bij lid worden mag je bovendien kiezen uit de nieuwe cd's van Zeke, Pro Pain of de Rock Against Bush verzamelaar.

Zo, nu hoef ik me wat minder schuldig te voelen over het schaamteloze scannen van dit artikel. Kopen dat blad!

Het Bad Religion interview uit de UP MAGAZINE
http://picserver.student.(...)G9V6V/picserver.jpeg
Kben net ook lid geworden!!!

Ik had er eigenlijk wel bij willen zijn bij Bad Religion, maarja achteraf had ik overal bij willen zijn. Ik vind die greg Graffin van bad religion altijd wel droog, hoe die staat op te treden, beweging heeft die gast ook niet echt geloof ik.
Een discussie win je nooit.
Er ging vannacht om 9 uur nog een auto voorbij.
pi_19376229
quote:
Op maandag 24 mei 2004 21:50 schreef mikezwet het volgende:

[..]

Kben net ook lid geworden!!!

Ik had er eigenlijk wel bij willen zijn bij Bad Religion, maarja achteraf had ik overal bij willen zijn. Ik vind die greg Graffin van bad religion altijd wel droog, hoe die staat op te treden, beweging heeft die gast ook niet echt geloof ik.
Nou en, dat maakt BR juist zo grappig: ze maken er op hun eigen manier een spektakel van. Het is net of Vader Graffin ons een college geeft over alle ellende in de wereld, maar dan met vette punk rock achter de pakkende teksten. Ze zijn geen Offspring of Pennywise, maar stralen als geen ander een eigen persoonlijkheid uit. Dat maakt BR zo briljant
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')