Er zijn meer users hier die dat doen.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 15:42 schreef Kletz het volgende:
Wat ik hier zeg over BR is gewoon opfokkerij
Jah jij bent er ook zo een.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 17:10 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Er zijn meer users hier die dat doen.
ik moet zeggen dat ik veel nieuwe platen van bands die ik altijd volg slecht vind, ten foot pole, pulley, bad religion, offspring........... behalve die van 1208 vind ik wel goed.quote:Op maandag 14 juni 2004 12:26 schreef againstthegrain het volgende:
Splinter vind ik na 10 keer luisteren nog steeds kut
Precies!! die allemaal. Jammer genoeg heb ik niet zoveel tijd meer om nieuwe bandjes te ontdekken, misschien in m'n vakantie een beetje surven en doen.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 22:52 schreef againstthegrain het volgende:
...Lagwagon, NUFAN, Millencolin, Pennywise etc etc etc
Maar gelukkig is er de nieuwe lichting: Rise Against, A Wilhelm Scream bv
kheb die oude cd wel... en die is zeker wel ok.quote:Op woensdag 16 juni 2004 11:45 schreef =HellFire= het volgende:
En Avril dan?![]()
Toen ze nog underground was hequote:Op woensdag 16 juni 2004 11:46 schreef Kletz het volgende:
[..]
kheb die oude cd wel... en die is zeker wel ok.
In welke richting? Moet het echt ouderwetse skatepunk zijn of mag het ook iets steviger? Dus met schreeuwen en een tikkie hardcore?quote:Op woensdag 16 juni 2004 01:24 schreef Nitro_YE het volgende:
maar misschien weet iemand hier wat leuks
ik zou zeggen vul mijn lijst aan......quote:Op woensdag 16 juni 2004 12:00 schreef againstthegrain het volgende:
[..]
In welke richting? Moet het echt ouderwetse skatepunk zijn of mag het ook iets steviger? Dus met schreeuwen en een tikkie hardcore?
die nieuwe ken ik niet... ja alleen haar single. Maar ik heb gehoord dat et meer gothic achtige rock moest zijn...quote:Op woensdag 16 juni 2004 11:56 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Toen ze nog underground was he.
Kep die nieuwe ook... zitten ook best leuke liedjes op.
I Always Get What I Want [Bonus]
Die is best leuk. Goed mosh-materiaal.![]()
ja en...quote:Op woensdag 16 juni 2004 18:03 schreef againstthegrain het volgende:
Maar wel errug klein... Eén meter zestig en 50 kilo ofzo?
Man o man, daar prik je zo doorheen
Ja, Avrilletje ziet er als een junk uit op die ene poster die nu overal hangt, van haar optreden 30 sept in de HMH.quote:Op donderdag 17 juni 2004 14:52 schreef Da_DvD het volgende:
Lol, dat zou gelijk hun slechtste song zijn..
(ok, misschien is dat mega vage liedje van Jay Bently slechter (op AtG))
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |