quote:Op maandag 14 juni 2004 12:26 schreef againstthegrain het volgende:
Splinter vind ik na 10 keer luisteren nog steeds kut
haha EINDELIJK EEN SOULMATE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 15 juni 2004 14:48 schreef againstthegrain het volgende:
Zijn er ook nog bands die je wél goed vindt?
En ik ben ook behoorlijk afgeknapt op Anti-Flag dankzij hun optreden op de Deconstruction Tour. WAT een domme, linkse lui zeg. Bah!
das makkelijk... kheb nix met beide.... maar ik neig wel naar de linker kant toe.... en soms heeft de rechter kant ook zijn goede kanten dus.... neutraalquote:Op dinsdag 15 juni 2004 14:59 schreef =HellFire= het volgende:
Hahaha... ben ook steeds minder into hun gedachten. Het idee is goed, uitwerking beetje populistisch. Met z'n allen klappen en FUCK BUSH roepen. Ach ja.Het kan anders, en zeker met dit publiek.
Then again.... wat heb je liever? Een 14 jarige die door A-F meer naar (extreem?)links neigt, of eentje die door z'n extreem-rechtse maten meer naar euh Skrewdriver (om maar wat te noemen...) neigt.
Ik zelf heb liever iemand die voor zichzelf denkt (Wat soms HEEL moeilijk kan zijn, ook voor mij), maar als ik zou kiezen, degene die neigt naar links dus, als ik heel heel heel eerlijk ben...
circlepit was het gaafst van A-F, muziek vond ik minder (vooral in het begin) en de interactie met het publiek wel grappig.
Hee d00d, ik ben je zielemaatje nie...quote:Op dinsdag 15 juni 2004 14:51 schreef Kletz het volgende:
[..]
haha EINDELIJK EEN SOULMATE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 15:15 schreef againstthegrain het volgende:
[..]
Hee d00d, ik ben je zielemaatje nie...
Je hebt net BR lopen afkraken
doel je dat op mij?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 15:16 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
. En niet eens met goede argumenten. Als je die nou had....
O.a. En eenieder die het afkraakt. Kijk dat het soms saai is en dat het teveel aandoet als een college over het leven, de maatschappij en godsdient, dat snap ik. Daar moet je van houden.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 15:27 schreef Kletz het volgende:
[..]
doel je dat op mij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |