abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18958002
Ik weet niet goed of ik dit topic hier moet plaatsen, maar ik plaats hem toch.
Ik ben samen met andere bezig bij mijn zwager om het dak te vernieuwen.
Op dit dak ligen dakpannen waar op de achterzijde staat " Paul Teeuwen, Tegelen" en het nummer "12-63" .
Nu weet ik dat dit Teeuwen dakpannen zijn, maar omdat wij er toch enkele van bij moeten hebben wou ik weten of ze nog te verkrijgen zijn.
Op internet kan ik helaas geen site vinden van Teeuwen dakpannen.
Weet iemand waar ik eventueel een site met informatie hier over kan vinden?
Google heeft bij mij erg weinig relevante informatie geleverd en ik ben eigenlijk op zoek naar de site van de fabrikant zelf.
Iemand enige links o.i.d ?

thnx
pi_18958040
Tegelen is een plaats, komen ze daar niet vandaan? Gouden Gids?
pi_18958181
Ik had laatst bij mijn buurman het dak ook vernieuwd, en daar lagen pannen op van Gebr. Teeuwen uit Tegelen en die kon hij, dacht ik niet meer krijgen. Maar zal dat wel even navragen.
  vrijdag 7 mei 2004 @ 17:09:08 #4
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_18958216
Ey, Teeuwen! doe mij eens wat dakpannen! dakpannen !dakpannen !dakpannen !dakpannen !dakpannen !dakpannen !dakpannen !dakpannen !dakpannen !dakpannen !

Eh..dat was ik nie...da was een Neger!
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_18958249
in de gouden gids kon ik zo snel niets vinden, alleen een likeuren winkel.
en idd, ik dacht zefl ook dat het dezelfde is als Gebr.Teeuwen
pi_18958544
Ik heb net even gevraagd maar hij kon alleen maar gebruikte krijgen, en heeft toen nieuwe van ander merk er op gelegd.
http://www.marktnet.nl/Diverse-gebruikte-dakpannen-104413.htm Hier worden gebruikte pannen verkocht, weet niet of je daar belang bij hebt.
pi_18958636
quote:
Op vrijdag 7 mei 2004 17:22 schreef Woffel het volgende:
Ik heb net even gevraagd maar hij kon alleen maar gebruikte krijgen, en heeft toen nieuwe van ander merk er op gelegd.
http://www.marktnet.nl/Diverse-gebruikte-dakpannen-104413.htm Hier worden gebruikte pannen verkocht, weet niet of je daar belang bij hebt.
ja die site was ik ook al op beland, en die verwijst weer door naar een handelaar die het aanbied in grote partijen.
Het probleem is alleen dat ik niet weet welk type pan wij exact hebben.
  zaterdag 8 mei 2004 @ 01:24:07 #8
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_18969434
Als je (net als de helft van Nederland) dakpannen uit Tegelen hebt, dan zul je idd op Teeuwen niets meer vinden...

Teeuwen bestaat allang niet meer, althans niet meer in zijn huidige vorm. Teeuwen is namelijk eerst KDN (Kusters Dakpannen Nederland) Teeuwen geworden en nu behoord het tot de LaFarce groep.
http://www.lafarge.nl

Daarop kun je meer info vinden.

Trouiwens als jij hier Paul Teeuwen op hebt staan, zijn 't toch wel behoorlijk oude pannen hoor, want 't was eigenlijk al behoorlijk lang gebroeders Teeuwen, en later KDN-Teeuwen, nu LaFarge zeg maar... Op hun site kun je een telefoon nummer vinden kunnen ze je vast verder helpen!

* zwahiel is wel een tikkeltje trots dat meer dan de helft van alle dakpannen in Nederland uit zijn dorp komt
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')