werkt prima inderdaad...quote:Op vrijdag 7 mei 2004 16:58 schreef k_man het volgende:
In een kussensloop in de wasmachine. Wol-programma (lauw water).
Zo doet mijn mama dat geloof ik en dat gaat goed.
Het bewuste petje was cremekleurig met zwarte tekst en een rode zonneklepquote:Op vrijdag 7 mei 2004 16:59 schreef ParanoidEv het volgende:
Met lauw water e al verkleuren.. ik denk dat ie niet helemaal kleurecht was (of hoe heet dat) en dat je hem gewoon niet kan wassen.
De andere misschien wel.
aah mooi, dan kan ik m'n pet ook eens laten wassenquote:Op vrijdag 7 mei 2004 16:58 schreef k_man het volgende:
In een kussensloop in de wasmachine. Wol-programma (lauw water).
laten wassen, dat lijkt mij ook wel wat.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 17:20 schreef Valar het volgende:
[..]
aah mooi, dan kan ik m'n pet ook eens laten wassen![]()
dit is alleen om de vorm in de pet te houden, niet de kleur.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 17:12 schreef AltamirA het volgende:
met trots presenteren wij u:
[afbeelding]
de Cap Buddy
Pettenhouder voor het wassen van een pet in de wasmachine. De pet verliest hierdoor geen vorm.
Prijs: EUR 7.00
via deze link: http://www.covee.nl/mlb.php?sub=pet
geen ervaring mee hoor trouwens...kwam heb toevallig tegen
Ze zitten nu in de wasmasjien in een ouwe kussensloop op 30 graden wol progammaquote:Op vrijdag 7 mei 2004 22:41 schreef Matroxx het volgende:
met welke raad?
Deed ik ook toen mijn vriend nog een petje droeg, ging prima.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 22:44 schreef lieverd23 het volgende:
ik doe die van mijn vriend op een wasprogramma van 30 graden voor 30 minuten gewoon los in de machine met bonte waspoeder. gaat tot nu toe altijd goed hoor
quote:Op zaterdag 8 mei 2004 17:52 schreef DHuuf het volgende:
Ik was mijn petjes altijd in de afwas-automaat, net als mijn schoenen. Gaat veel beter dan een wasmachine.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |